Yere bıraktığı iki silahı eline alıp ayağa kalktı ve silahlardan birini bana uzattı. Sağlam -yani sol- elimle silahı aldım ve bende ayağa kalktım.
Sesli bir şekilde yutkunup Jungkook'a baktım, " Maskeliyi ne yaptın?" diye sordum.
Jungkook bana bakıp alayla gülümseyerek cevap verdi " Siktim."
Gözlerimi devirip, " Peki şimdi ne olacak?" dedim.
Jungkook " Dışarıda ki korumaları öldürüp maskeli ayılmadan buradan kaçacağız." dedi.
(23.Bölüm)
( Vote vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen ❤ Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın.❤)
( Rosé'nin ağzından...)
" Yah bu gün çok eğlendik Jimin." dedim gülümseyerek.
Jimin arabayı bizim evde durdurup başını bana çevirdi, " Geldik." dedi ve oda gülümsedi.
Tam elimi arabanın kapı koluna götürüyordum ki telefon çaldı. Küçük -siyah renkli ve pembe benekli- çantamdan çalan telefonumu çıkarıp arayan kişiye baktım. Jisoo unnie arıyordu. Aramayı cevapladım ve telefonu kulağıma götürdüm, o sırada Jimin'in de telefonu çalmıştı.
" Alo? Rosé?"
" Efendim unnie?"
" Lisa ve Jungkook..."
" Ne Lisa ve Jungkook?"
" Hiçbiri telefonlarını açmıyor! Başlarına birşey gelmiş olabilir! Çabuk eve gelin, sen ve Jimin!"
" Ben-" Arama sonlanınca kuracağım cümle yarıda kalmıştı. Telefonu kulağımdan ayırıp tekrar çantama koydum.
Başımı Jimin'e çevirdim o da telefon ile konuşuyordu.
" Ne?! Biz eve yetiştik arabadan inip hemen geliyoruz!"
"...."
" Tamam Jin hyung!"
Telefonu kulağından uzaklaştırıp cebine attı ve bana baktı.
5 saniye sonra birbirimize bakmayı kesip arabadan indik ve eve doğru yol aldık.
Jimin benden önce davranıp kapıya sertçe vurdu.
Kapı açılır açılmaz içeriye girdik. Biz içeri girince Yoongi kapıyı kapatıp arkamızdan bizi takip etti.
Salona geçip Jennie unniemin yanına ilerledim, Jimin'de Namjoon'un yanına ilerledi.
Unnie oturduğu koltuktan ayağa kalktı " Lisa ve Jungkook kayıp! Kaçırılmış olabilirler." dedi.
" Laptop nerde?" diye sordum Jennie unnieye.
" Mutfaktaki masada." dedi.
Koşarak mutfağa ilerledim. Çantamı masaya bırakıp sandalyeye oturdum kapalı olan laptop'umu açtım. Telefon sinyallerinden yerlerini tespit edecektim... En son oldukları yer bizim için çok önemliydi. En son neredelerse oradan ip uçları bularak onalara ulaşabilirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police [ LİSKOOK ]
RandomKAN VE ŞİDDET İÇERİR! Bir kaç sohbetten sonra üzerimize yoğun bir sessizlik çökmüştü. Ne o, ne de ben konuşuyorduk. Bana attığı tuhaf bakışlar yüzünden sebepsizce kendimi suçlu hissettim. Sanki bir şey soracak gibi bir ifadesi vardı; ama sormak ile...