"Hazır mısın?" dedi zevkle.
" N-neye?" dedim, sesim cılız çıkmıştı.
" Buna." dedi ve sıkıca kavradığı parmağımı döndürüp ters çevirdi. Üç parmağımdan çıtırtı sesleri geldi. Parmak kemiklerimi kırmış ve yerinden çıkarmıştı hâlâ aynı şekilde sıkmaya devam ediyordu!
Ve işte o zaman! O zaman çığlıklarım yerleri, gökleri inletmişti. Hiç çekmediğim kadar acı çekmiştim ilk defa.
_________________
(Vote vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen.❤❤❤❤ Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın ❤❤)
(22.Bölüm)
(Saat; 20:30) (Lisa'nın ağzından devam...)
Bilmem kaç saattir buradaydık... Maskeli binanın içinden çıkmış, bir yerlere gitmişti. Bu arada yanımıza korumalar koymayı eksik etmemişti. Neredeyse 10 tane koruma vardı burda...
Daha önceden akan gözyaşlarımın izleri yanaklarıma yapışmıştı... Derin nefes alıp kelepçeli ellerime baktım. Sağ elim... Sağ elimdeki parmaklarımda kurumuş kan ve kesikler vardı... Parmaklarımı kırmıştı o p*ç maskeli! Başımı Jungkook'a çevirip yüzüne baktım. Sırtını koltuğa dayamış, sadece önüne bakıyor ve birşeyler düşünüyordu.
" Ne düşünüyorsun?" diye bir soru yönelttim. Hâlâ onun yüzüne bakıyordum.
Jungkook önüne bakmayı kesip bana baktı, " Burdan nasıl kurtulabileceğimizi düşünüyorum." diye cevapladı sorumu.
" Bu kadar koruma varken buradan kurtulmak neredeyse imkansız." dedim.
Jungkook sağ elime ve parmaklarıma baktı, " Hâlâ çok fazla acıyor mu?" diye sordu.
Başımı olumsuz anlamda salladım " Hayır fazla acımıyor." dedim.
kapının açılma sesini duyunca ikimizde kapıya baktık. Maskeli elinde bir kaç poşetlerle içeri girdi. Korumalardan bir tanesine poşetleri verdi ve yanımıza yaklaştı.
Maskeli maskenin arkasından sırıttı " Jungkook? Bir kaç denemediğim işkenceleri senin üzerinde denemek istiyorum." dedi.
Gözlerimi kocaman açıp maskeliye baktım.
Jungkook maskelinin yüzüne alayla baktı, " Niye ben deney tahtası mıyım?" dedi ve cümlesine devam etti, " Aslında çok geç bile kaldın."
Bu sefer Jungkook'a şaşkınca bakmaya başladım.
" Jungkook? Sen delirdin mi? Ne yapmaya çalışıyorsun? Bu işin şakası yok." diye fısıldadım.
Jungkook benim dediklerimi umursamayıp hâlâ maskeliye alayla baktı.
Maskeli kaşlarını çattı, " Yalnız acıdan dayanamayıp geberebilirsin ki istediğimde bu zaten." dedi.
Jungkook başını hafifçe olumlu anlamda salladı, " Ne bekliyorsun? Yapsana istediğini."
Yok, bu kesin delirdi.
Maskeli iki tane adamı yanına çağırıp, " Tutun şunu ve koltuktan kaldırın." diye emir verdi.
Jungkook o kadar rahat davranıyordu ki sanki karşısındaki bir psikopat değilde arkadaşıydı.
İki adam, maskelinin dediğini yapıp bir tanesi sağ kolunu diğeride sol kolunu tuttu ve koltuktan kaldırmaya çalıştılar. Jungkook davranışlarından hiç taviz vermeden, hiç zorluk çıkarmadan ayağa kalktı. ( Bu arada Jungkook'un elleri hâlâ kelepçeli)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police [ LİSKOOK ]
SonstigesKAN VE ŞİDDET İÇERİR! Bir kaç sohbetten sonra üzerimize yoğun bir sessizlik çökmüştü. Ne o, ne de ben konuşuyorduk. Bana attığı tuhaf bakışlar yüzünden sebepsizce kendimi suçlu hissettim. Sanki bir şey soracak gibi bir ifadesi vardı; ama sormak ile...