4.Bölüm: Aranızda Olmayan Arkadaşınız var mı?

2.2K 348 116
                                    

Lalisa'dan

Bu sefer bara biraz eğlenmek için gelmiştik. İçeriye girdiğimizde bana şaşkınca bakan Jungkook'u gördüm. Aldırış etmeden karşı taraftaki sandalyelere oturduk.

(Jisoo) " Öhöm kızlar. Biraz rahat olun. Hem biz buraya biraz rahatlamak için geldik."

(Jennie) " Evet unnie ve bu yüzden de 2 gün izin aldık. Ama unnie ben hâlâ yaşadıklarıma inanamıyorum."

(Lisa-Rosé) " Bizde"

O hırsızları ne olursa olsun bulmaya kararlıydık. Başımı sola çevirdiğimde bu sefer sadece Jungkook değil onun yabındakilerde bize şaşkınca bakıyorlardı. Başımı öne çevirip konuşmaya başladım.

" Bana mı öyle geliyor yoksa gerçekten mi bize bakıyorlar?" Dedim Rosé'de telaşla " kimler?" Diye sordu. Bende yanıtladım.

" Geçen bara geldiğimizde tanıştımlarımız. Hepside bize garip bir şekilde bakıyor."

Jisoo unniede " Bende fark ettim." Dedi. Sesinde merak duygusu vardı.

Jennie'de hiçbir şey olmamış gibi " Hadi o zaman." Dedi.
Bende merakla " Ne hadi?" Diye sordum.

Jennie'de " Tabikiiii hadi onların yanına gidelim o zaman."

Bende 'yok artık' bakışı attım. Jennie göz kırpıp Rosé ve Jisoo unnienin elini tuttu. " Hadi Lisa." Dedi Jennie.

Bende " Hayatta olmaz." Dedim o da " Olur olur hemde çok güzel olur. Jisoo unnie Lisa'nın elini tutar mısın?"

(Jisoo) " Memnuniyetle." Diyip dil uzattı ve elimi tuttu. Jennie Rosé'yi Jisoo'da beni sürüklüyordu. Ve sonunda onların yanına vardık.

(Jennie) " Selam."

(Jungkook ve gurubu) " Selam."

(Jisoo) " Hadi konu açın."

Jin telaşla ve kekeleyerek " N-ne konusu?"

Kaşımı çatarak " Bir şey mi oldu?" Diye sordum.

(Jungkook) " Yooo birşey olmadı."

Jungkook beni işaret ederek " Adın Lisa'ydı değil mi?"

" Evet." Diye yanıtladım sorusunu.

Yoongi gülümseyerek Jennie'ye baktı " Dans edelim mi? Lütfen hayır deme yalnız dans etmekten hoşlanmam, yada senin gibi güzel olmayanlarla dans etmekten hoşlanmam."

Jennie'de gülümseyerek " Sanırım olur. Hem neden olmasın diğerleride dans eder."

Hayır ben etmem.

(Hoseok) " Eh siz dans edin ben Namjoon ve Taehyung burda otururuz."

Ya niye Jungkook'u saymadın.

Jennie ve Yoongi bizden uzaklaşıp dans etmeye başladılar.

Jin Jisoo'nun yanına yaklaşıp elini tuttu " Lütfen 'elini kırarım' deme itiraz da etme hadi dans edelim." Dedi

Jisoo unniede kabul etti. Ve onlarda uzaklaşıp dans etmeye başladılar.

Jimin Rosé'nin elini tuttup ayağa kaldırdı " Merak etme varmpir değilim seni yemem. Hadi bizde dansa güzelim."
Dedi onlarda gittiler. Jungkook ve ben kaldık. Hoseok Namjoon ve Taehyung başka masaya gittiler.

Jungkook bana bakarak " Üzgünüm hâlim yok dans etmeye." Dedi. Gerçi ben ne bekliyordum ki? Diğer arkadaşlarım gibi şansım mı olacak? Ben o şansı mı bekliyorum? Sustum bir şey demedim. Telefonum titredi. Bende telefonu çantamdam çıkarıp mesaja baktım.

Police [ LİSKOOK ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin