( oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen. ❤❤❤❤)
O iğrenç günün üzerinden tam 1 hafta geçmişti... Fakat biz hâlâ birşeyler bulma umuduyla araştırmaya devam ediyorduk. Bu gün 31 Aralıktı. Herkes yılbaşı hazırlıkları yapıyordu. Biz ise, hiçbir hazırlık yapmamıştık...
Bir dakika ya! Ben niye şu Jungkook ve gurubunu araştırmıyordum ki?! Belki onlardan bir kaç şey öğrenebilirdik. Zaten Jin'in sözü dikkatimi epey çekmişti.
" Siz bizden daha piskopatsınız..."
Demek ki onlarda bir işler çeviyordu. Hemde piskopatça işler...
Kapımın tıklanmasıyla düşüncelerim -şimdilik- yok oldu.
" Gir!"
İçeriye giren bir polis memuruydu.
" Şey Komiserim Sehun Amirimiz sizi çağırıyor."
" Neden?"
" Bilmiyorum sadece sizi çağırmam gerektiğini söyledi."
" Diğerlerine de haber verdin mi?"
" Hayır Komiserim."
" Tamam ben haber veririm."
Polis memuru tam dışarıya çıkıp kapımı kapatacakken
" Dur!" Diye bağırdım." Jeon Jungkook ve gurubunu araştırıp dosya halinde bana verebilir misin?"
" Peki Komiserim. İyi günler." Dedikten hemen sonra kapıyı kapattı.
__________________
(Sehun amir) " İki gün izinlisiniz. İtirazı olan varsa kendisine saklasın."
Rosé kaşlarını olabildiğince çattı " Ama Amirim o pislik mafyaları bulmamız lazım."
Rosé'ye katıldığıma dair mırıltılar çıkardım.
Jennie unni " Amirim biz yılbaşını kutlamasakta olur. Yeter ki bırakın çalışmaya devam edelim." Dedi
Jisoo unnide Jenni unniye katıldığına dair mırıltılar çıkardı.
Sehun amir başını olumsuz anlamda sallayıp konuştu " İtirazı olan varsa kendisine saklasın demiştim."
İsyan edercesine " Ama amirim o pislikleri bulamazsak içimiz rahat etmez." Dedim.
Sehun Amir omzunu silkip " Hadi çıkın odamdan." Dedi.
Oflaya puflaya kapıyı açıp amirimizin odasını terk ettik.
" Eee şimdi ne yapacağız?" Dedim gözlerimi devirip.
Rosé gülümseyip " Alışverişe çıkalım o zaman. Zaten bayağıdır alışverie çıkamıyoruz."
Jisoo unni " Alışveriş merkezindeyken yemek katınada uğrarmıyız?" Dedi sevinçle
Jennie unni " Uğrarız." Dedi.
" E hadi o zaman! Ne duruyorsunuz? İleri marş marş." Deyip kahkaha attım sonra karakolun içinden çıktım.
(Jungkook'un ağzından)
Jin hyung elindeki poşetlere bakıp gülümsedi " Bu atıştırmalıklar sadece benim. Elleyenin azğına s*çarım!"
Tae gözlerini devirip konuştu " Ellemeyeceğiz, çalacağız hyungcum."
Jin kaşlarını çattıp " Sen bir çal, gör bak başına neler geliyor." Dedi.
Yoongi hyung bana bakıp " Çok fesat anlıyorum." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police [ LİSKOOK ]
DiversosKAN VE ŞİDDET İÇERİR! Bir kaç sohbetten sonra üzerimize yoğun bir sessizlik çökmüştü. Ne o, ne de ben konuşuyorduk. Bana attığı tuhaf bakışlar yüzünden sebepsizce kendimi suçlu hissettim. Sanki bir şey soracak gibi bir ifadesi vardı; ama sormak ile...