*6*

51 8 7
                                    

Olanlardan sonra çantamı alıp okuldan kaçmıştım. Şu anda bir parkta oturuyorum. Niye bu kadar tepki verdiğimi bilmiyorum. Çünkü eris zaten önüne geleni öpen bir çocuk ama galiba bu sefer canımı eris değilde efnan sıkmıştı. Oturduğum salıncakta kendimi ileri geri sallamaya başladım. Ne kadar süre geçti bilmiyorum. Ama kendime telefonuma gelen mesajla gelmiştim. Kot ceketimin cebinden telefonumu çıkarıp, şifresini girdim. Tanımadığım bi numaradan mesaj gelmişti.

'Gönderen 0538******=
Ne demeye çalışıyorsun '

' Gönderen 0538*******=
Şunu demeye çalışıyorum. Efnana fazla güvendin güzelim. Önceden başına gelen şeyleri hatırla sence sana yakın olmayan bir insan bunu yapabilir miydi ? '

'Gönderilen 0538*******=
Bunları nerden biliyorsun.'

' Gönderen 0538*******=
Sadece sana yakın olduğumdan'

'Gönderilen 0538*******=
Kimsin '

' Gönderen 0538*******=
Yakında öğrenirsin. Şimdi o oturduğun salıncaktan kalk eve git. Hava karardı her taraf serserilerle dolu.'

Son attığı mesajdan sonra başımı kaldırıp etrafıma baktım parkın kapısında kapşonu kapalı bir çocuk vardı. Olduğum yere bakıyordu hava karanlık olduğundan yüzünü tam seçemiyordum. Eliyle telefonunu salladı. Tam o sırada telefonum titredi.

' Gönderen 0538*******=
Daha fazla ağlama deymiyecek insanlar için kendine iyi bak '

Mesajı okuduktan sonra başımı telefondan kaldırıp çocuğun olduğu tarafa baktim gitmişti. Bende ayağa kalkıp çantamı omzuma taktım.

****

Eve geldiğimde anama gözükmeden nasıl odama gidebilirim diye düşünmeye başladım inşallah uyuya kalmıştır. Evin kapısını yavaşça açtım. Kapıyı kapatıp koşarak odama daldım. Hugh anama yakalanmamıştım. Yoksa annem çok fena sorguya çekerdi hemen üstümü çıkarıp çiğkofteli pijamalarımı üstüme geçirdim. Sonraysa kimsenin bilmediği abur cubur zulamdan ketçapı bir cips aldim ve yatağıma oturup yemeğe başladım.

Telefonumu elime alıp instagrama girdim. Efnan resim paylaşmıştı erisle birlikte.

X.xefnanx.X=

X=

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



X.xefnanx.X= Hayatımın neşesini buldum uzun zamandır Nerdeydin ??
@W.erisiniz.w

32.657 beğeni 21.838 yorum

Güzelim.beee= senin böyle birine gitmen üzdü.

65= bu çocuğa bu kızmı cidden
+34 = cidden yazık oldu çocuğa

Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin