*10*

44 8 9
                                    

Gözlerimi kapattım. O ana tanıklık etmek istemiyordum.

"Kızım açsana kapıyı niye kilitledin."

Gözlerimi şaşkınlıkla açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Maskeli çocuk yoktu. Benimle oynamıştı pislik. Derin bir nefes aldım. Iyi daha ölmedim onada şükür. Abim kapıda böğürmeye devam edimce hızlıca kilidi açtım.

"Kızım yarım saattir sana sesleniyorum beni d
Uymuyormusun?"

" 2dk beleyemedin. Tualetteydim."

"Yıllık yaptin herhalde. "

"Noldu ne istiyorsun ?"

"Heh kafamı bıraktın imsanda sende. Yarın arkadaşlarım gelcek kardeşleride var senin yaşındalar evde ol. "

"Tmm"

"Şey diyorum bahçedemi uyusak bugün eskiden olduğu gibi "

Gülümsedim eskiden asena abim ben beraber bahçede yatardım.

"Tmm sen git ben geliyorum"

Başımı sallayıp gitti. Dolabımın kapağını açıp içinden 2 tane pike aldım.

Aşşağıya gittiğimde abim çimenlerde oturuyordu. Beni görünce ayağa kalktı. Birtane pikeyi yere serdim. Diğerinide üstümüze örttük.

"Eskiden herşey çok güzel mdi dimi. Asena sen ben çok eylenirdik. Surekli birbirimizle atışırdık. Asena benim pijamalarimla dalga geçerdi. Anamı hep birlikte sinir ederdik. Somra o terlikte berbaer kaçardık. Tabi sonra asena gitti. "

"Gelicek bitanem sabret. 1hafta sonra burda. "

"Abi bugün asenayla konuştum. Gelemiyormuş "

Gene ağlamaya başlamıştım. Niye bu kadar tepki verdiğimi merak ediyorsanız. Anlatayım. Hayatta sizi anlayan tek bir kişi var ve oda 2 senedir yok. Ne kadar çok üzülmüşseniz üzülün gerekirse kendisiyle dalga geçip güldürecek bir insan asena ve ben 2 senedir telefon dışında yüzünü görmemiştim.

Abim sesini çıkarmamıştı demek oda üzülüyordu bu duruma.

****

Sabah başımdan kemdi kendime uyandım. Belim tutulmuştu bee. Hemen odama çıkmaya başladım kimse uyanmamıştı saatte baya erkendi. Odama girip kapıyı kiliyledim. Tabi daha yatağımdaki şeyi fark etmedim.

Yatağımda gördüğüm şeyle resmen baga girdim. Herhalde daha uyanamamıştım. Rüyadır bu dimi. Hay anaskm ya bunedir ya bi insan kendi yüzünü sana göstermeyip senin yatağında uyuyabilirmiydi.

Eee şimdi ben nerde yatacaktım. Çünkü onu uyandırmak istemiyordum. Bende geçtim yanına kırıldım.

****
Sabah kalktığımda yanımda yoktu. Gitmişti galiba.

'Gönderen Fakeci=
Gece güzel uyudunmu ?'

'Gönderilen Fakeci=
Hayır köşeye sıkıştırdın beni uyuyamadın'

'Gönderen Fakeci =
Yaaa üstüme çıkarken öyle demiyordun. '

'Gönderilen Fakeci =
Ben mi senin üstüne çıktım sallama be'

'Gönderen Fakeci =
Yok ben tabi sen kızım bu arada sen kaç kilosun. Çürüdüm altında valla.'

Sinirden ayaklarımı yere vurdum. Sinirden saçlarımı çektim. Pislik yalan söylüyordu. Gülme sesleri gelince başımı çevirdim. Terasın kapısına yaslanmıs gülüyordu.

****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


****

Şu saatte senin için bölüm yazdim ya lan bolum keske biseye benzeyeydi ama bu saatte bu kadar oluyor damlaada19

Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin