*8*

50 8 4
                                    

Multi= tuğçe kandemir yağmur

Şarkıyı açın dediğimde açın

Iyi okumalar

****

Duyduğum şeyle beynimden vurulmuşa döndüm. Ne demişti o erisin kurbanımı. Ne saçmalıyordu bu.
Hiçbir şey demeden arkamı döndüm ve mezarlıktan koşarak uzaklaştım. Arkamda gelince dahada hizlandim ve mezarliktan çıktım. Kolumdan tutup beni durdurdu. Nefretle oma baktım.

" ne saçmalıyorsun sen. "

Bişey demeden yüzüme baktı. Konuşmasını bekledim. Konuşmadı o konuşmadıkça benim daha çok bağırasım geliyordu.

" konuşsana. Erisin kurbani ne demek"

" erisin kurbanı. O kız eris yüzünden öldü. Oda senin gibi erisi seviyordu. Eris önce kızla sevgili oldu. Sonra o kızla sevgiliyken başkasıyla birlikte oldu. Eris kızı bıraktı kız erise ' beni bırakırsan intihar ederim' dedi. Senin o gözünde biricik olan erisin varya. Hiç bir şey demeden arkasını dönüp gitti."

Sustu gözlerime baktı. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile. Gözlerimi gözlerinden ayırmadım. Sonra devam etti.

" kızın intihar haberi erise gidince eris ne yaptı biliyor musun. "

Biraz bekledi.

" senin o kalbinde sakladığın erisin sadece gülüp geçti bu mezarın başına bir kere bile gelmedi. Bu kızın intikamını kimse almadı. Herkez göz yumdu peki sen. Sende göz yumabilecek misin?"

Gözlerimden yaşlar sel gibi akıyordu. Kollarımı aniden ona sardım. Bu tepkimi beklemediğinden titredi. Sonra oda kollarını bana sardı. Bir süre o şekilde durduk. Sesimi bulabildiğimde ise

" göz yummicam"

****

Zile bastığımda kimse açmadı 7 defa ard arda zile bastım en sonunda açtılar.

"Kız nereye gittin. "

" Biraz dolaştım. "

" iyi akşama misafir gelcek ha ona göre "

Annemin dediği şeyi duymamışım gibi odama doğru çıkmaya başladım. Banane sanki bana geliyordu misafirler. Odama girip yatağıma atladım. Biraz kestirmek iyi olabilirdi.

****

" kız kalk gene uyumuş "

Duymadım tabikide.

"Kız ben sana misafirler gelcek demedimmi. Kalk geldiler bak hala yatıyor. "

Anam bunu dedikten sonra götümdeki acıyla çığlık atarak kalktım. Anam o topuklu terlikleriyle benim değerlime vurmuştu.

" anam napıyon sen yaa. "

Bu kadın hiç olmamış başkalarının yanında prenses oluyir onlar gidince mahalle karıları. Hiç holding sahibi gibi davranmıyordu yhaa.

" kalk üstünü başını değiştir. "

Deyip odadan çıktı. Bende kalkıp üstümü değiştirdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin