*7*

45 6 25
                                    

Gözlerimi yüzüme vuran güneşle açtım demeyi çok isterdim ama tabikide öyle birsey olmadi.

" kız kalksana kime diyorum. "

Annemin başımda bağırmasına kulak asmadan uykuma devam ediyorumki annemin o sihirli sözcüğü söylemesiyle ayağa kalktım.

" kalk kız bak terlik geliyor. "

" canım anam sen kendini hic yorma şimdi terliğini eline alırken falan eğilirsin belin falan ağrır "

" sus kız sabahtan beri burda konuşuyorum terlik dedim direk uyandın "

Annem söylene söylene odadan çıkıverdi. Bende ayağıma ayıcıklı pufflarımı geçirdim. Odamdaki banyoya girdim. Evde her odada banyo yok bi bende var. Normalde benim o gıcık abimin odasinda yani bu odada vardı oda yazın 3 aylık tatile gidince ben odasına taşındım. O gelincede kıyameti kopardı tabi benim canim babacım beni bu odadan çıkartmadı.

Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Aynanın karşısına geçip kendime baktım dün parkta o kadar çok ağlamıştım ki. Göz altlarım mos mor olmuştu. Ayaklarımı sürüye sürüye odadan çıktım. Mutfağa yaklaşırken burnuma gelen kokularla kendime geldim.

"Anam benim neler yapmış neler"

"Sus kız işine gelince tabi canına anan oluyoruz. "

Masada oturan abime tuhaf bir şekilde bakıp babamın yanağından öptüm. Sonrada kendi sandalyeme oturup yemeklere gömüldüm.

****

Yatağıma tam uzanmış uyuma hayalleri kuruyordumki telefonuma mesaj sesleri geldi.

' Gönderen 0538*******=
Saat 2.30 da arka sokağınıza gel orada bekliyor olacağım '

'Gönderilen 0538*******=
Tamam'

Acaba beni nereye götürecekti. Lan bizim uyuma hayalleride suya düştü yaa. Saate baktığımda 2'ye geliyordu hemen dolabımın karşısına geçtim üzerime

 Saate baktığımda 2'ye geliyordu hemen dolabımın karşısına geçtim üzerime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giydim. Kirpiklerime rimel dudaklarimada kahve tonlarındaki rujumu sürdüm. Saçlarımıda tepeden bir at kuyruğu yaptım. Hazırdım saat buçuğa geliyordu. Çantamı alıp içine telefonum pram ve çikolata koydum. Çikolata önemli.

Aşşağıya indigimde annem dizi izliyordu.

" ben çıkıyorum " deyip cevap vermesini beklemeden çıktım.

2 dk içerisinde arka sokakta olmuştum. Onu gördüm yüzünde gene maskesi vardı. Arabaya yaslanmıştı. Ona doğru ilerlerken beni gördü. Yaslandığı yerden doğruldu. Yanına vardığımda beni baştan aşşağıya süzdü. Bisey demesini bekledim ama o arabayı gösterip. Sürücü koltuğuna doğru oturdu.

****
Bir mezarlığa gelmiştik.

"Buraya niye geldik. "

" sana birini göstermek istiyorum "

Mezarlıktan içeriye girdi. Bir süre yürüdük. Sonrasında bir mezarın başında durduk. MELEK SEVCAN
Anlamaz bir şekilde yüzüne baktığımda konuşmaya başladı.

" erisin kurbanı "

****
Aman aman neler oluyor neler.  Kısa oldu ama burda kesmessem içim rahat etmezdi.

Neyse bb

Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin