Oydu bakışlarından ses tonundan anlamıştım. Gözlerime baktığı duygudan anlamıştım şarkı bittiğinde. Herkes müthişti falan diyorlardı. .
Deren "siz kesinlile beraber bir parça çıkarmalısınız. Sesiniz birlikte mükemmel oldu. Bayıldım"
Elif" kanalımda paylaştım videonuzu daha 1 dk olmasına rağmen tıklanma rekorları kırdı. Hangi şarkıcı olduğunuzu soruyorlar. "
Bu dediğiyle gülmeye başladım. Ben ve şarkıcılık. Abimin dediği şey yüzünden yüzüm düştü.
"Bu yemek yemekten şarkı söyleyemez. "
****
"Voavv cidden baya iyi videolar çekmişsin "
"Sağol. Çok uğraştım bu videoları çekmek için. Izmir vloguda yapmak istiyorum ama izmirde hiç bir yer bilmiyorum ve gezdirecek biri yok. "
Betül " Kızım ben vlog çekmemize yardımcı olacak kişiyi buldum"
Sinsice sırıttı.
"Kim?" Diye soruverdim.
"Tabikide sen "
"Ne!! Ben mi ?"
"Ewt. "
"Am-"
"Yaaa lütfen "
"Tamam"
Çığlık atıp üstüme atladılar. Deli bunlar yaa saat geç olmuştu. Bizde çok sıkılmıştık. Ayağa kalktım. Herkes bana döndü.
"Bence terasa çıkalım orda birşeyler yaparız. "
Herkes onaylayınca odama çıktık. Çünkü teras benim odandaydı. Kızlar odama girince
"Odana bayıldım. " dediler size odamı anlatmamıştım dimi.
Odamdaki duvarlardan birinin önunde sadece peluş hayvanlar ve özel tasarım gitarım vardı o duvarda graffiti yazısıyla SELEPHONE yazısı vardı. Bir tarafta kocaman dolabım vardı. Dolabimin içinde giyinmem için alan bile vardı. Yani siz düşünün odam o kadar büyüktü. Bir taraftada siyah çift kişilik bazam ve siyah çarşaflarım vardı. Siyah en sevdiğim renktir. Betül peluş hayranlarımın yanina gidip kendini üstüne attı onun bu haline kahkahalarla güldük.
Deren" odani bir mimar tasarladı herhalde ?"
"Hayır ben kendim tasarladım. "
Elif "zevkin mükemmelmiş"
"Gelicekmisiniz artık. " abimin bize seslenmesiyle terasa çıktık. Abimlerin yanına puflara oturduk.
Kayra "eee sıkılmamak içiin buraya geldik. Gene oturuyoruz. "
Haklıydı
Burak "zeki arkadaşım aklında yapacak. Birsey mi var. "
Kayra sırıttı " Tabiki şişe çevirmece. "
Abim "ozaman ben şişe alıp geliyorum" deyip gitti.
Aras gözlerini gözlerime sabitledi gözlerimi kaçırmadım. Gözlerime baktı,baktı. Bir an gozlerinden sanki keşke duygusu geçti. Niçin öyle baktı bilmiyorum. Zaten ondan sonra abim gelince bakışlarımı ondan kaçırdım.
"Hadi bakalım " deyip şişeyi çevirdi.
Şişe abimle deren arasında durdu.
Deren abime soruyordu
"Dc??"
"D"
"Burada şu anda biri hakkında neyi merak ediyorsan ona sor ama o kişi cevaplamak zorunda değil. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilit/ Yarı Texting
Teen FictionKulaklarıma bir ses ilişti. Sonraysa saçlarımda bir dokunuş hissettim, gözlerimi daha sıkı yumdum. Bir koku dolandı burnuma. Sanki çok tanıdık bir kokuydu. Bir o kadar da uzak. Bir nefes hissettim bu sefer elmacık kemiklerime yakın. Sonra bir ses do...