*9*

37 6 21
                                    

Multi=  Adenin beyninde dönen düşünce.

Iyi okumalar

*****

"Onu hala seviyorsun. "

Dediği şeyi tekrar etti. Bense cevap vermedim. Inkar da etmedim. Kabul de etmedim.

"Cevap versene!!!"

Sesli bir şekilde söylediğinde beklemediğim için elimi havlidan çektim ve havlu yere düştü. Işık açık olmadığından birşey göremiyordu. Ikimizde konuşmadık. Havlumu almak için egiliyordumki beni tuttu. Elimi maskesine götürdüm kaldırıyordum ki tuttu. Elim hala maskesinin üzerindeydi elini çekti ikimizde konuşmuyorduk. Elini ışığa götürdü hatırlatmak istercesine maskesini biraz açtım. Demek istediğim şeyi anladığını belli edercesine elini ışıktan çekti maskesini kapattım elim hala yanağındaydı. Elini elime getirdi gene aynı şeyi tekrarlicak sandim ama tekrarlamadı.

"Ben üstümü giyinip geliyorum"

Başını salladı elimi çektim ve havluyu vücuduma dolayıp banyoya geri girdim. Üstüme çiğköfteli pijama takımımı giyip odaya girdim. Yatağıma oturmuştu. Banyo kapısını açtığımda bakışlarını bana çevirdi. Gidip yanına oturdum. Neden konuşmuyorduk benimde bir fikrim yoktu.

"Neden yanımdasın??"

Cevap vermedi. Cevap versin diye yüzüne baktım. Cevap vermedi. Bir süre cevap versin diye gözlerine baktım.

"Intikamını almana yardım edeceğim. "

"Neden?"

"Çünkü"

"Çünkü"

"Eri-"

Cevap veriyorduki adımın seskenilmesiyle sustu

"Adennn "

Abim çağırıyordu ayağa kalktık. Elimi yanağına koydum.

"Iyi geceler "

"Kim olduğunu ne zaman öğreneceğim?"

Aslında o maskeyi açabilirdim ama o açmayacağımı iyi biliyordu. Abim birdaha adımı sesleyince eğilip dudağıma saniyelik bir öpücük bıraktı. Abimin sesi dahada yaklaşınca telaşla maskeliye baktım. Kapının tıklatma sesi. Telaşımın artmasına sebep oldu. Gözlerim maskeli çocuğa baktı. Hareket etmedi gözlerim kapının kulbuna gitti. Aklımdaki şey olmamalıydı. Kapının kulbu hareket etti. Maskeli çocuğa baktım olduğu yerde duruyordu. Nefesimi tuttum. 3-2-1. Kapının kulbu aşşağıya indi.

KAZAMIZ MÜBAREK OLSUN !!!

****
Kısa bir bölüm oldu yav. Atraxyonlu mütüş bir bölüm oldu. Sizi çoğk seviyom.  Vote atım be harınıza.

Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin