*1*

98 11 5
                                    

0537*******= bir gün benim olacaksın.

Eris = ?

0537*******= bir gün benim olacaksın işte. Tek bana ait olucaksın. Tek benim yanımda olacaksın. Tek beni seveceksin.

Eris= diyorsun.

0537*******= demiyorum. Yapacağın şeyleri önceden sana haber veriyorum.

Eris = kendinden eminsin.

0537*******= aynen öyle

Eris= yanlız güzelim benim 1 kişiye ait olmamı bırak.

0537*******= gerçekten güzelin miyim ?

Eris = hey ! Sadece ağız alışkanlığı seni tanımıyorum bile.

0537*******= ağız alışkanlığı derken sen herkese güzelim mi diyorsun???

Eris = sanane kızım.

0537*******= banane derken.

Eris = seni ilgilendirmiyor yani bunu anlamicak kadar kıt mısın ???

0537*******= nasıl beni ilgilendirmiyor ! Gekecekteki kocamın yaptığı şeyler asıl beni ilgilendiriyor.

Eris = kocan

0537*******= ewt kocam hani evlenicez yaa.

Eris = allahım gene nasıl bir bela verdin , başıma??

0537*******= bela ama nasıl bir bela böyle tatlı mı ? Tatlı. Şirin mi ? Şirin. Karın olacak mi ? Olacak.

Eris = kızım sen kafayı neyle sıyırdın ne karısından bahsediyorsun.

0537*******= hani erkekle kız evlenince karı koca oluyor ya bizde evlenice, sadece ben biraz erken söyledim . Fazla heycanlandın sende farketmedim sanma.

Eris= hayyy. Çattık allahım yaaa.

Selam hepinize merhaba bu kitabı yapacak birşey bulamadığım için yazıyorum. İnşallah okursunuz. Kurgusu yok kitabı kafama göre yazıyorum. Öpüldünüz . Çok boş yaptım.

Neyse bb

Kilit/ Yarı  TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin