Iyi okumalar
****
Doksanlar aşkına = eris hemen olduğun yeri terk ediyorsun .Eris= niye??
Doksanlar aşkına = kız resmen ağzına girmiş.
Eris = bu sefer ben bisey yapmadın kiz kendi yaklaşıyor.
Doksanlar aşkına = uzaklaş o zaman.
Eris = valla benim için hava hoş yani rahatsız olan sensin. Çok rahatsız oluyorsan gelip kızı benden uzaklaştırırsın.
Doksanlar aşkına = Bekle orda birini gönderiyorum.
Eris= Sen geleydin yaaa.
Doksanlar aşkına (çevrimdışı)
Eris(çevrimdışı)
¤¤¤¤¤¤¤ ADEN KÖSE'DEN ¤¤¤¤¤¤
Tabikide ben gitmeyecektim. Herhalde anlardi ben gidersem. O yüzden dogru bildiniz. Efnani göndericektim.
" kankalarin birtanesi, bebeyim ,aşkığmm, ponçigim, e-"
" kanka ne istediğini söyle direk"
" aaaa ayıp oluyor ben öyle bir insan mıyım "
" değil misin?"
" öyleyim dimi " dediğimde başını onaylarcasına salladi 1dk 10 sn içerisinde efnana yapması gereken şeyleri anlattım. Efnani aradım oda telefonu açtı ve bahceye çıktı. Hemen cama yapıştim hiçbir şey kaçırmamalıydım. Efnan erisle sürtük cansunun oturduğu banka doğru ilerledi. Kolundan tutup ayağa kaldırdı kendini erisin yanına bıraktı.
Cansu" sen napıyorsun be " diye çığırdığında efnan yüzünü buruşturdu
" sevgilimi senin gibi bir yelloza kaptıracağımımı sandın." Diye karşılık verdi. Cansu duyduğu seyle şoka girmis gibi tuhaf bir şekilde efnana baktı. Eriste çok şaşkındı böyle bir şey beklemediği belliydi. Cansu birşey demeden arkasını döndü ve kıvırarak yürümeye başladı.
Bari şu durumda kıvırma be kızım.Eris efnan' a dönüp
" demek sevgilim ha bir öpücük alabilirim o zaman ha sevgilim." Dediğinde efnan eliyle kafasını geriye doğru itip, "yılışma." Diye karşılık verdi.Efnan ayağa kalktığında eris onu kolundan tutup geri çekti. Efnan bu hareketini beklemediği için afallayarak geri banka dogru düştü.
"Sensin dimi " diye sordu efnansa dediği şeyi şakaya vurarak. " he benim salak mısın nesin sen . Sence ben olsam senin ayağına gelir miydim." Diye karşılık verdi.
Tam o sırada kimsenin beklemediği birşey oldu eris efnani öpmeye başladı, o an beynimden vurulmusa döndüm . Hele efnanın ona verdiği karşılık benim ne yapacağımı şaşırmama neden oldu. Herkesten beklerdim bunu ama efnandan asla. Kendimi ilk defe bu kadar berbat hissetmiştim.
Hemen telefonu kapatıp erisin numarasını çevirdim telefonu kulağıma götürdüm . Eris telefonun çalmasiyla efnanda uzaklaştı. Fark etmemiştim ama coktan gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Telefonu açtığında boğuk çıkan sesimle konuştum .
"Bunu yapmamalıydın "
Ben ADEN KÖSE hayatimda ilk defa doğru bir karar vermiştim. Bana ihanet eden herkes gününü görecekti. Ant inçmistimki efnan bunu yaptığına pisman olacaktı. Eris ise benim peşimde köpekler gibi sürünecekti ben ADEN KÖSE ağzımdan ne çıkarsa hayatımı ona göre şekillendirirdim.
****
Galiba en uzun bölüm bu oldu çok tuhaf ilerledi bu bölüm aklımdan ne geçiyorsa direk yazdım. Gene çok boş yaptım dimi.Neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilit/ Yarı Texting
Teen FictionKulaklarıma bir ses ilişti. Sonraysa saçlarımda bir dokunuş hissettim, gözlerimi daha sıkı yumdum. Bir koku dolandı burnuma. Sanki çok tanıdık bir kokuydu. Bir o kadar da uzak. Bir nefes hissettim bu sefer elmacık kemiklerime yakın. Sonra bir ses do...