Dzisiejszy dzień, to dzień zakończenia roku szkolnego, początek wakacji...
Mam nadzieję, że wszystkim poszło przynajmniej w miarę dobrze ^^Przyszedł też czas na podziękowania z mojej strony...
Przede wszystkim dla Szerdelekk, która wyraziła zgodę, na napisanie "W Szponach" swoim stylem, na rozbudowanie akcji itp. Podcięte Skrzydła już na samym początku wybiły się dzięki niej.
Nie ukrywam, że gdyby nie ona, to książka nigdy by nie powstała.
Dziękuję także za każdą, nawet najmniejszą pomoc.Następne w kolejności będą HermionaGranger4, Hamster8cat, MintGirl8 i ZuzoleczQ, które bardzo pomogły mi przy tej książce. Dawały pomysły, pomagały w momentach, w których nie wiedziałam co począć, niektóre fragmenty nawet wymyślały same.
Dziękuję też Lwie_serce i ProsperLogic, a także dziewczynom wymienionym na górze, za każdy spam. Za to, że powstało OPGT (Obrona Praw Gilbirda Trio) i MTGD (Mam To Gdzieś Duo).
Podziękowania kieruję też do osób, które aktywnie udzielały się w komentarzach. Każdy komentarz sprawiał, że robiło mi się miło na serduszku.
Na samym końcu dziękuję wszystkim, którzy nie zostali tutaj wymienieni, a dołożyli się jakoś do tej książki. Dziękuję za każde wyświetlenie rozdziału, za każdy głos i komentarz, za każdy nowy pomysł na rozdział.
Dziękuję za każdy spisek i wyrażanie swoich poglądów w komentarzach. Po prostu za wszystko, co zrobiliście ❤
Podsumujmy wszystko...
Podcięte Skrzydła || PrusPol
Zostały napisane na podstawie
W Szponach [PrusPol]Pierwszy rozdział został opublikowany 15 lutego 2019 roku.
Ostatni został dodany 16 czerwca 2019 roku.19.06 o godzinie 13:26, w momencie publikowania podziękowań, Podcięte Skrzydła mają 3,38 tyś wyświetleń, 304 gwiazdek i 875 komentarzy.
Jest to dla mnie jedno z większych osiągnięć... Nigdy nie sądziłam, że będzie tak dobrze ^^
Ta książka była, jest i będzie dla mnie tą najważniejszą. Dobrze się bawiłam pisząc każdy rozdział, z uśmiechem je publikowałam i z niecierpliwością czekałam na każdy komentarz.
Jeszcze raz, dziękuję za wszystko ❤W sumie... Nie, to jeszcze nie koniec.
Pamiętacie special Wielkanocny?
Mam zaplanowane takie rozdziały na moje urodziny (bo kto inny mi zrobi prezent?), Halloween i Walentynki. Kilka okazji się jeszcze znajdzie...
Wszystko to oczywiście nie będzie za bardzo związane z główną fabułą... No ale no.Więc jeszcze raz dziękuję za wszystko, do 8.08 lub trochę wcześniej~
Na koniec rzucę chyba wszystkimi artami z PrusPola, jakie posiadam:
CZYTASZ
Podcięte Skrzydła || PrusPol
Hayran KurguZastanawiałeś się kiedyś jak czuje się osoba, która po przebudzeniu zdaje sobie sprawę, że nie może wrócić do ojczyzny? Do tego wie, że musi żyć z osobą, której szczerze nienawidzi. Wie, że jeśli nic z tym nie zrobi, nie uda jej się wydostać. Feliks...