/1.rész/Megváltoztam!

11.1K 164 4
                                    

Ma reggel korán keltem és mentem elkészülni. Nem vertem nagy dobra az öltözködést.
Év közben van én pedig 10-es vagyok.

Amúgy elkezdtem tanulni az Angolt és meglepően könnyen megy.

A suli felé zenét hallgattam. Pontosabban Simple Plan-t. Igaz én eddig ez nem nagyom hallgattam, de megszerettem őket.
Amúgy lett egy új telefonom. IPhone. Gondolom Dave majd örülni fog neki.

A suli elé érve megálltam a társaság előtt. Miért? Mert eldöntöttem hogy jobban össze barátkozom velük.

- Sziasztok! - köszöntem.

- Csá Reni, nincs valami kajád? - kérdezte Zsolti mire csak felnevettem.

- Van, de nem hiszem hogy megakarsz halni! - mondtam ki őszintén mert anya még mindig nem tudott főzni.

- Nem baj, megeszem! - mondta mire csak egy váll rándítással oda adtam neki a kaját.

A nap további részében persze nem történt semmi. Ja amúgy péntek van.

- Ren, jössz Zsoltihoz? - kérdezte Ricsi mire furcsán néztem rá.

- Mért ne mennék? - kérdeztem vissza.

- Ez igaz! - kezdett bele Dave. - Reni oszlopos tagja az osztálynak!-mondta.

- Csak először szólok anyának! - mondtan és elővettem a telefonom.

Na ezt nem kellett volna mert Dave azonnal lerohant.

- Iphone-od van? - kérdezte angyali hangon.

- Igen! - feleltem én is ugyan azon a hangon mire az osztály felnevetett.

- Akkor megyünk? - kérdezte Zsolti mire csak mindenki egyszerre felkiáltott hogy:

- Igen!

És már mentünk is....

...
by: Janka

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Where stories live. Discover now