Ajkaink vészesen közel kerültek egymáshoz mikor hirtelen valaki csengetett.
- Ez nem lehet igaz! Isten utál engem? - motyogta Cortez mire halványan elmosolyodtam.
- Az lehet, de én nem! - mondtam neki majd egy puszit nyomtam a szájára és mentem megnézni hogy ki van a bejárati ajtónál.Végül olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam oda mentem és kinyitottam. Ám azonban amikor megláttam hogy ki vagyis inkább kik állnak az ajtóban ledöbbentem.
- Csá Ren! - köszönt Ricsi. - Bejöhetünk? Király! - lépett is beljebb megse várva a válaszom.
- Szia? - nyögtem ki furcsán miközben Dave, Zsolti és Virág jött be mellettem.
- Nagyon sajnálom Reni, Ricsi akart valamiért ide jönni! - mondta nekem majd szorosan megölelt. - Amúgy történt valami? - kérdezte izgatottan.Én inkább csak megráztam a fejem. Részben a fiúk miatt, részben pedig amiatt hogy félek hogy Cortez nem ÚGY szeret mint egy barátnőt hanem mint egy barátot.
Ettől a tudattól viszont eléggé elszontyolodott a kedvem. Mi van ha Edinának igaza volt? Mi van akkor hogyha én tényleg olyan lány vagyok?Egy stréber, furcsa mellesleg csúnya lány akit Cortez soha nem venne észre.
Miközben ezen agyaltam észre se vettem hogy egy könnycsepp folyik végig az arcomon.
Miután gyorsan letöröltem azt kiosontam a hátsó kertbe.Emlékszetek amikor azt mondtam hogy nem akarok horror film után egyedül lenni? Tévedtem. Most inkább lennék egyedül mint itt.
Mert igaz, itt vannak a barátaim,de én mégis egyedül vagyok.
Igazából sokszor gondolgodtam azon hogy miért vannak velem. Lehet hogy csak a lecke és a puska miatt? Bár belőlük valahogy nem nézem ki.Miután hallottam hogy felnevetnek egy kicsit távolabb mentem a háztól.
Amikor már messzebb voltam leültem a hintámra. A hinta egy hatalmas fára van felkötve vagyis elég masszív.
Szép lassan elkezdtem lökni magam miközben akaratlanul is azon járt az agyam, hogy talán jobb lenne hogyha vissza mennék Kanadába.Persze ezek után bevillant a Virággal való közös emlékek majd Kinga és a fiúk végül pedig Cortez.
Olyan sokat sírtam utána. Nem is értem miért nem vettem észre eddig hogy igaza van Kingának.
Amit csinálok az szánalmas. Vagyis eldöntöttem. Én ezt nem csinálom tovább.Lezárom egykor és mindenkorra a Cortezes ügyet.
Mikor már keltem fel és mentem volna vissza a házba hirtelen kinyílt az ajtó és kilépett rajta....Folytatás következik!
Remélem teszik!
🧡Janka🧡
ESTÁS LEYENDO
𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜
FanficLeiner Laura- Szent Johanna Gimi fanfiction Megváltozni valaki másért nehéz. Megváltozni azért, hogy talán szeressen. De mi történik, hogyha szeret? Minden tökéletes lesz és boldogok lesznek? Nem, ez nem így működik. Ha az ember igazán szeret valak...