/5.rész/Cortez szemszög!

5.7K 136 10
                                    

Másnap arra keltem hogy kedves barátom Ricsi leöntött egy vödör vízzel.

- Mi a szar? - kérdeztem sokkolódva.

- Készülj a randira! - mondta vigyorogva és kiment a szobámból.

Mikor leszenvedtem magam és konkrétan leestem a lépcsőn bementem a konyhába.

- Cortez, nem is mondtad hogy van barátnőd! - mondta a nagyi mosolyogva.

- 1. Nincs barátnőm 2. Honnan veszed ezt? 3. Mért vagy ilyen boldog? - soroltam fel kérdéseimet.

- Ricsi úgy mondta! - felelte a nagyi.

- Hogy gondoltam! - motyogtam az orrom alatt.

- Tessék? - kérdezte Ricsi vigyorogva.

- Semmi, semmi! - mondtam neki mosolyogva majd elvettem egy colát és felmentem vele a szobámba.

Na igen, így indult a reggelem most pedig itt vagyok a mozi előtt. Direkt korábban jöttem hogy legyen időm felkészülni, de bevallom inkább felakasztottam volna magam.

Miután elkezdtem unatkozni elővettem a telefonom és azt nyomkodtam. Amikor nyolc óra volt felnéztem és körbe tekintettem.
Hirtelen megakadt a szemem egy lányon. Renin. Baromi csinos volt és amikor tekintetünk találkozott egyből megindult felém.

- Szia! - mondta mosolyogva.

- Szi-a! - mondtam dadogva mire csak felnevetett.

- Mit nézünk? - kérdezte.

- Horrrort! Annabelle 3.! - mondtam neki mire lefagyott.

- Okééééé! - mondta majd elindult.

- Ne aggódj, nem olyan ilyesztő! - nyugtattam.

Miután kierőszakoskodtam hogy én fizetek már mehettünk is be a terembe.

- Tudod ez lehet nem volt a legjobb ötlet!-mondta nekem.

- Mért? - kérdeztem vissza miközben több ember jött be nagyban beszélve.

- Félek a babáktól alapból! - mondta nekem mire felnevettem.

- Félsz a babáktól? - kérdeztem nevetve mire csak megcsapta a vállam.

- Hagyd abba! - mondta duzogva.

Miután leoltódtak a lámpák elkezdődött a film mi meg csendben maradtunk.
Ez addig volt érvényes amikor el nem kezdődött egy ilyesztő rész amikor is Reni halkan felsikított amit szerencsére nem vett észre semmi.

- Jól vagy? - suttogtam a fülébe ne hogy valaki rám kiabáljon mint a múltkor.

- Igen! - suttogta maga elé nézve.

Ezek után csak vissza ültem a helyemre és néztem tovább a filmet. Már elmerültem volna a filmbe amikor Reni közelebb jött hozzám.

Csak elmosolyodtam majd a kezét megfogva össze kulcsoltam az enyémmel.

A film után csak nevetve mentünk ki. Hirtelen viszont csipogott a telefonom.

- Nem báno... - kezdtem volna bele, de Reni leintett.

- Nyugodtan! - mondta és felmutatta hogy neki is van elintézni valója.

Miután persze megbeszéltük hogy ide jöjjünk vissza elmentünk beszélni.

- Mi van haver? - kérdeztem Ricsitől amikor felvettem.

- Na hogy ment? - kérdezte egyből.

- Még nincs vége csak a filmnek! - mondtam neki a homlokamra csapva.

- Ja, el ne szúrd nekem! - mondta majd letette.

Én meg csak ott álltam érthetetlenül hogy most komolyan. Ki olyan tapló hogy már ha ő hív fel nem csinál semmit, nem köszön, de baszd meg még el köszöni sem tud?
Valamit kéne csinálnom mert lassan olyan leszek mint egy lány.

Miután sikeresen eltettem a telefont mentem megkeresni Renit. Miközben kerestem egyszer csak bele botlottam abba a szőke csajba. Tudjátok! A fogalmamsincsmianeve csajba.

- Sziiiijjjjaaaa,Cortez! - nyávogta.

- Szia! - mondtam majd amikor megláttam Reni elindultam felé. - Örülök hogy láttalak, de most mennem kell! - mutattam Reni felé. Amúgy. Mért kelk nekem hazudnom? Ki örül annak hogy a látja a szőke plasztik csajt? Aki ráadásul nem is tud rendesen beszélni.

- Kérlek siessünk! - mondtam Reninek mire csak kérdőn pillantott rám.

- Aki hívott ennyire hiányol? - kérdezte mire felnevettem. Érdekes lenne hogyha Ricsi ennyire hiányolna.

- Nem, csak nem akarom hogy az a mégmindignemtudomanevét csaj közelebb jöjjön hozzám! - mondtam mire elmosolyodott.

- Edina! - mondta mire értetlenül néztem rá.

- Milyen Edina? - kérdeztem rá mire felnevetett és elindult a kijárat felé.

Persze egyből utána szaladtam. Tök jó. A Nagy Cortez egy lány után szaladgál.

- A lánynak ez a neve. Edina! - magyarázta el megint.

- Ooo, hát feleslegesen mondtad el! - feleltem.

- Mért? - nézett rám azzal a fürkésző szemével.

- Mert holnapra úgyis elfelejtem! - magyaráztam mire megint felnevetett. - Imádom amikor nevetsz! - mondtam ki meggondolatlanul,de nem bántam meg mert arca azonnal lángba borult.

- Inkább menjünk!-kerülte a témát.
Ez most jó vagy rossz?

Amikor már a házuk előtt áltunk Reni megállt a kapuban.

- Köszönöm a ma estét! - kezdett bele mosolyogva ami az én arcomra is mosolyt kényszerített. - Igazán jól éreztem magam még akkot is hogyha horror volt a film!-mondta nevetve. - Többször is lehetne ilyen esténk! - motyogta alig halhatóan, de én még így is meghallottam.

- Szerintem is! - mondtam mire felkapta a fejét. - Én is jól éreztem magam Reni!-mondtam majd megpusziltam a homlokát és elléptem tőle. - De most mennem kell mielőtt megtámad valaki! - tettem hozzá nevetve.

- Jó éjt! - mondta.

Én csak vissza fordulva mosolyogva néztem rá.

- Neked is! - mondtam majd megfordulva mentem én is haza felé addig ameddig lépteket nem hallottam.

Egyszer viszont a léptekhez társult egy hang. Kiabált utánam mire csak megfordultam.

- Nem akarsz velem maradni? - kérdezte mire csak nevetve bólintottam...

Folytatás..
Remélem tetszik!
by: Janka

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang