/4.rész/ Ez nem csak egy álom volt!

5.9K 133 5
                                    

Reggel amikor felkeltem egyből elszomorodottam.
Hogy miért? Mert azt az üzenet váltást Cortezzel biztos csak álmodtam.

Miután felkeltem és elmentem készülődni vissza jöttem a szobámba és már akartam üzenni Virágnak amikor is megakadt egy ablakon a szemem.
A Cortezzel váltott üzenet nem álom volt.

Na ennyi se kellett elkezdtem össze-vissza táncolni mint egy fél őrült. Amikor is jelzett a gép hogy hívás érkezett.

- Vírág!-kiáltottam fel amikor felvettem.

- Szia, mizu? - kérdezte mosolyogva.

Vidám volt.

- Cortez elhívott moziba! - sikítottam.

- Aaaaaahhhhhwwwww! - sikította ő is mire kb megsüketültem.

Még beszélgettünk amikor is mondta hogy átjön segíteni ruhát választani.

Miközben vártam Virágra elmentem enni valamit majd vissza fel. Telefonoztam majd amikor csöngettek egyből leszaladtam.
Kinyitottam az ajtót és Virág konkrétan letepert.

Persze egyből mondta hogy mit vegyek fel vagy hogy majd ő csinál valami natúr sminket nekem meg a hajamat is megcsinálja. Én csak lefagyva álltam és szaladtam utána.
Végül a sok válogatás közül egy fehér trikó és egx fekete egyszerű nadrág lett a győztes.

Amikor készlettünk Virág befonta kettőba a hajam és szempilla spirált tettünk fel és kész.
Végül nyolc előtt 30 perccel elindultam a pláza felé.

Mikor oda értem gyomromban a lepkék azonnal életre keltek és úgy éreztem magam hogy mindjárt elájulok....

Folytatás!
Remélem tetszik.
by: Janka

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang