/20.rész/ Végre együtt?

2.3K 75 4
                                    

A hajamba túrva húzott Cortez közelebb magához majd gyengéden megcsókolt. Mikor kezét a derekamra csúsztatta a hajához kaptam és beletúrtam. Lassan hajoltam el tőle majd a szemébe néztem. Halvány mosoly suhant végig az arcán majd a homlokomnak döntötte a sajátját.

- Itt maradsz velem? - suttogta.

- Persze - néztem a szemébe majd újra megcsókoltam.

Éreztem, ahogyan újra elmosolyodik majd el hajolt tőlem.

- Nézzünk egy filmet - mondta egyszerűen. - Maradj itt - lépett el tőlem majd elhagyta a szobát.

Levakarhatatlan mosollyal az arcomon ültem le Cortez ágyára majd hátra dőltem. Elnyújtozkodva gondolkodtam el. Mi lett volna, hogyha nem jövök ide.
Feljebb csúsztam az ágyon addig, ameddig le nem lógott a fejem az ágyról. Fejjel lefelé néztem végig a szóban majd megakadt a tekintetem egy papír halmon és Cortez laptopján.

Össze ráncolt szemöldökkel fordultam meg majd keltem fel. Az asztalhoz léptem. A kezeim közé vettem a lapokat és elolvastam őket. A számba haraptam, mikor a végéhez értem.
Értetlenül ültem le a fekete székre. Ezután a laptopra tekintettem, ahol két beszélgetés volt megnyitva. Egy Ricsivel, egy pedig Cortez szüleivel.

Nem fordultam az ajtó felé mikor az kinyilt. Hallottam Cortez lépteit, de nem tudtam rá nézni.

- Reni, minden rendben? - kérdezte tőlem halkan.

- El akartál menni innen? - kérdeztem vissza suttogva.

Cortez nem válaszolt, mire felkeltem és elé álltam. Vártam a válaszát, de tudtam, hogy miért is tette volna ezt.
Reménykedtem viszont abban, hogy ez nem igaz.

- Sajnálom - motyogta lehajtott fejjel...

.....
Remélem tetszik!
by: Janka

(sajnálom a nagyobb kihagyást. Remélem ezek után több részt tudok majd hozni. Sajnálom azt is, hogy ilyen rövid részt hoztam. Azért remélem tetszik)

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Onde histórias criam vida. Descubra agora