/16.rész/ A válaszom, neked!

2.9K 73 8
                                    

Lefagyva álltam a padoknál. Az egész udvar engem figyelt és várták a válaszom. Azt a választ amit már ki kellett volna nyögnöm. Cortez reménykedve nézett a szememben. Már válaszoltam volna amikor Máday rontott ki az ajtón és Cortezre kiáltott.

      - Antai-Kelemen Ádám! Azonnal szállj le onnan! - ordította, de Cortez csak lazán intett.

      - Ha nem gond akkor gyalog mennék! - intett egyet majd leszállt volna amikor Máday ismét elordította magát.

       - Antai-Kelemen esküszöm, hogy kirúgatlak ebből az iskolából! - ordította mire Cortez azonnal beugrott az osztályba majd becsapta az osztályunk ablakát.

Ijedten néztem a többikre majd befutottam az iskola épületébe. A két rocker már az igazgató előtt volt és vissza tartott vigyorral nézték az ajtót. Félve mentem oda hozzájuk majd ragadtam meg Robi karját.

        -Reni, ne aggódj a hős szerelmesed mindjárt elhagyhatja a sátán szobáját - mondta nekem Andris mire megráztam a fejem.

       - Ne, nem kell - mondtam a fejemet rázva. - Ha akar velem beszélni akkor mondjátok meg neki, hogy a könyvtárban leszek - suttogtam.

Lehajtott fejjel mentem el a többiek mellett majd lassan a kijárat felé vettem az irányt, de mielőtt még kimehettem volna az ajtón Ricsi elkapta a karom.

       - Ren, kérlek. Szüksége van rád -motyogta nekem mire kikaptam a karom a szorításából.

        - Mond meg neki, hogy nekem is szükségem lett volna rá - fortyogtam dühösen. - A válaszom nem, nem akarok vele lenni - folytattam és tudtam, hogy hülyeséget követek el, hogy csak a düh beszél belőlem. - Ha beszélni akar velem akkor a könyvtárban leszek, ha nem jön esetleg akkor tudni fogom, hogy nem jelent semmit neki az, hogy nemet mondtam neki....- motyogtam majd kirohantam az iskolából.....


                                                                                 /16.rész/

                                                                         Remélem tetszik!

                                                                      Folytatás következik!

                                                                                    Janka

                                                             Bocsi,hogy ilyen rövid rész lett!   

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Место, где живут истории. Откройте их для себя