/34.rész/ Miért nem tudtok örülni velem?;

1.4K 49 6
                                    

» megváltozni érted «
...cortez szemszöge...

Még Reni után néztem, mikor Mark megköszörülte a torkát. Felé kaptam a fejem, de nem azt láttam amit vártam. Mark gyanakodva méregetett miközben keresztbe fonta a karjait a mellkasa előtt.

- Haver, minden oké? - kérdeztem. - Már egy ideje nagyon furcsa vagy - folytattam, és még mondtam is volna tovább, mikor közbe vágott.

- Semmi sem oké - mondta. - Ki ez a csaj? - kérdezte idegesen.

- A barátnőm - feleltem furcsán. - Miért? Valami baj van vele, vagy - folytattam volna, de ismét a szavamba vágott.

- Igen, van vele baj - szólt idegesen.
- Nem vele kéne lenned, úgy érzem, hogy nincs vele minden rendben - tekintett el Reni felé. - Miért kellett egyátalán ide hoznod? - kérdezte zavartan.

- Mert szerettem volna bemutatni nektek, és a szüleimnek - sóhajtottam. - Fontos nekem, ezt te is tudhatnád - tettem karba a kezem. - Reni más, mint a többi lány, őt szeretem - folytattam.

- Ja, azt látom, hogy más, de miért nem jó neked egy másik másik lány? - kérdezte, és szinte teljesen kiakadt.

- Haver, mi van veled? - nevettem kiakadásán.

Egyetlen barátnőmnél sem viselkedett így, és bár nem is volt sok barátnőm, akkor is szembe tűnő ez a változás. Mikor már nyitottam szóra újra a számat, egy ismerős hangot hallottam meg magam mögött.

- Sziasztok srácok - intett Jessica.

- Sz-szia - intett zavartan Mark, mintha nem is tudta volna, hogy jön.

- Csá - nyögtem oda, de továbbra is Mark-ot figyeltem. - Jól van Mark, akkor majd később magyarázod meg a viselkedésedet - veregettem vállba.

- Miért? Mitől lett, és milyen? - kérdezte Jessica.

- Itt van a barátnőm - feleltem.

Jessica szeme a kijelentésemre felragyogott, majd nemes egyszerűséggel a nyakamba ugrott. Halvány mosollyal az arcomon fogadtam a reakcióját, majd vártam meg, hogy mikor is fog elengedni.

- Mutass be neki, kérlek - tette össze a két kezét.

- Meg lesz, nyugi - tettem fel a kezeim.
- Kint van Charles-al - mondtam.

- Oh, azzal az angyal fiúval? - enyhült meg Jessica, majd kiegyenesedett. - Most azonnal kimegyek hozzájuk - jelentette ki.

Jessica kinézete az a tipikus plázás lányé volt, mégis ha valaki megismerte közelebbről, akkor tudta, hogy neki köze sincs azokhoz a lányokhoz. Annak ellenére, hogy sokszor idegesít, és nem tartozik azokhoz akik könyveket olvasnak, vagy bármi mást, attól még igazán kedves, és vicces lány volt. Ráadásul leszbikus is. Sokszor hitték róla, hogy a barátnőm, de ekkor ő mindig elmagyarázta, hogy mi is a helyzet.
Másokhoz hasonlóan, viszont ő nem verte ezt nagy dobra. Aki tudja az tudja, aki nem az nem, alapon gondolkodott. Ezért is kedveltül a fiúkkal őt, és ezért is reménykedtem, hogy majd Reni is kedvelni fogja.

- Sziasztok - köszönt magyarul Reninek, és Charles-nak is.

Még én kezdtem el tanítani magyarul, azokon a nyarakon, mikor ő is velünk volt, és nem kellett a szüleit követnie, mint egy pincsi kutyának.

- A nevem Jessica Drou, te biztos Reni vagy - mosolygott rá.

Az eddigi idegeskedésem rögtön elszállt, mikor észre vettem Reni arcán azt a kedves mosolyt, majd azt, hogy elfogadja Jessica kezét, és megrázza azt.
Ekkor tekintettem vissza Mark-ra, aki nem akart beszélni tovább, így hát ő is kiment a többiekhez. Bárcsak megtudtam volna beszélni vele a dolgokat.

» - «
by: Janka

- remélem tetszik

Írva: - » 2020 12 22 ~ kedd

𝘊𝘏𝘈𝘕𝘎𝘌 𝘍𝘖𝘙 𝘠𝘖𝘜Donde viven las historias. Descúbrelo ahora