sms

5.4K 139 83
                                    

Ten rozdział dedykuję osobie na której bardzo mi zależy i chciałabym z nią spędzić podobne chwile, lecz jest to nie możliwe... :c
__________________________________________________

-O nie! - szybko wypaliłam

-mama? -spytał Jason

-tak.-odpowiedziałam klikając w napis nowa wiadomość.

"Wygrałam rozprawę, wracaj do domu i się pakuj. Babcia czeka"

Rozpłakałam się lecz odpisałam zła na nią

"Aha. Jestem na noc u Jasona"

Długo nie musiałam czekać na odpowiedź

"No dobra, ale wróć rano. Co na to jego rodzice"

Przeczytałam ale wyłączyłam telefon. Podobnie zrobił Jason.

-Idziemy do basenu.- oznajmiłam, ocierając łzy i lekko się uśmiechając.-tylko nie mam kostiumu.-dodałam

-coś wymyślimy.- powiedział mój chłopak jak bad boy.

Zdiełam bluzkę i spodnie zostając w samej bieliźnie. Jason zdiął t-shirt i spodenki zostając w samych bokserkach.

Otworzył okno i przepuścił mnie. Miałam w d*pie że sąsiedzi z na przeciwka i z boku nas widzieli.

-Gotowa? - zapytał a ja przytaknełam.    (B.G.)

Złapał mnie za ręke i pobiegliśmy. Jak byliśmy na skraju dachu skoczyliśmy trzymając się za ręke. Woda była przyjemnie zimna. Przytuliłam jego mokre ale ciepłe ciało. On odwzajemnił uścisk z delikatnością jakbym była tylko jego "małą". Było mi wtedy tak dobrze. Chciałam zatrzymać czas w tym momencie.

Przytulaliśmy się tak jakieś 10 min.

-zimno mi. - wyszeptawyszeptacze mocniej wtulając się w jego tors.

-chcesz już wyjść?-zapytał z troską

-chyba tak.- powiedziałam.

Wyszliśmy więc. Tak naprawdę to zostałan wyniesiona na rękach.

Zaniósł mnie do swojego pokoju. Położył mnie na łóżku. Byłam cała mokra. Podszedł do szafy i wyjął z niej czystą koszulkę i bokserki. Podał mi je. Ubrałam się.

Weszłam pod kołdre a on mi ją jeszcze poprawił. Poprosiłam ,aby się ze mną położył. Chwilę później leżałam na jego nagim torsie. Jak zawsze był cieplutki.

Około godziny 1:00 oddałam się w objęcia Morfeusza.*

__________________________________________________
Dziś taki krótki rozdział i jak już mówiłam dedykuje go jednemu panu z G&G :c (pozdro dla ciapatej <3)
Dziękuje wszystkim którzy to czytaciem i prosze abyscie na to zagłosowali. Będzie mi miło c: <3

*Oddac się w objęcia Morfeusza- inaczej zasnąć (jakby ktoś nie wiedział)

I jeszcze jedno POSTARAM SIĘ dodawać rozdziały codziennie. 

motylek/Pro Ana  *anoreksja*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz