Obudziłam się chyba o 7:00 i zaczełam szukać kuby który miał zostac na noc. Nie ma...
Zadzwoniłam do niego na video rozmowie.
-Hej, czemu nie zostałeś na noc?
-Nie mogłem...
Pogadałam jeszcze chwile z chłopakiem i poszłam... coś zjeść. Długo nic nie jadłam.
Zdecydowałam się na jedno ugotowane jajko i małą kromkę ciemnego chleba. Trochę tak jak w tych dietach K-pop idoli.Ale czy to wszystko ma sens? Może powinnam Zakończyć moją historie z anoreksją?
I zostać taka jaka jestem.Nie! Chce być chuda. Lepiej zabiorę się do kolejnej głodówki.
Z takimi myślami poszłam zwymiotować śniadanie.
Ubrałam szare legginsy i białą bluzkę adidas. Nalałam wody do bidonu i wziełam materiałową torbę do której poniższą rzecz wrzuciłam. Dorzuciłam paczkę wafli ryżowych. I wrzuciłam jeszcze klucz.
Udałam się na siłownie. Była 20 min od domu. Biegłam do niej.
Kupiłam jedno razowy bilet i poszłam poćwiczyć.
Była 9:30 , ruszyłam najpierw w stronę bieżni. Ustawiłam dość szybką prędkość na 15 minut.
Biegłam najlepiej jak potrafiłam. Po 5 minutach zaczęłam dyszeć. Nigdy nie uprawiałam zabardzo sportu. Lubiłam go ale nigdy nie ćwiczyłam bo miałam nadwagę.A WF? WF to co innego. W stanach był dość wymagający ale jak było coś trudnego mówiłam.
"Przepraszam ale jestem niedostępna"
(Informacja do chłopaków- : jak dziewczyna mówi na basenie lub wf'ie że jest niedostępna to znaczy że nie ćwiczy z powodu okresu. Ale niektóre dziewczyny które nie chcąc ćwiczyć "nadużywają" możliwości ćwiczenia czyli Udają okres. )
Gdy mój czas na bieżni upłynął zeszłam na chwilę i wzięłam parę łyków wody. Wróciłam i ustawiłam ponowne 15 minut. Dyszałam od samego początku ale ten bieg poszedł mi lepiej niż poprzedni.
Później poćwiczyłam jeszcze chwile na innych przyrządach i wróciłam do domu. Wolnym spacerem było to 30 min a biegiem 20.
Wybrałam spacer. Powoli gryzłam wafla ryżowego. 30 minut pózniej otwierałam drzwi do domu. Wpadłam do niego i od razu rzuciłam się na kanapę...
__________________________________________________
Dzisiaj rozdział króciutki . Poprawie się ale nie ma aktywności. Ostatni rozdział w dwa dni zdobył 3 gwiazdki. Wiem że miałam przerw ale no.
GŁOSUJCIE, PROSZĘ !!!
-Ms. Anonimowa.
☆346 słów ☆
CZYTASZ
motylek/Pro Ana *anoreksja*
Historia Corta17-letnia Scarlett mieszkająca w USA dowiaduje się strasznej prawdy o swoich rodzicach przez co musi się przeprowadzić do swojej Babci do Polski... Przez nie mile koleżanki dziewczyna zaczyna drastycznie się odchudzać... Książka nie ma na celu propa...