Между мен и Зерафина има изведена напред стена и реално не можеш да видиш дали някой не се крие в пространството до кухнята. Излизам от това скривалище и поглеждам към Зерафина и другото момиче с нея. Непознатата ме забелязва, а госпожица Стрейс обръща учудено глава в моя посока. Учудването ѝ бързо е заменено от яд, тъй като лицето ѝ почервенява почти мигновено.
- Ти? - със свити юмруци пита. - Кой те пусна тук? - обръща се към момичето до себе си. - Ти ли я пусна?
- Не, за първи път я виждам. - отвръща, докато поклаща глава.
- Записах се в общежитието и ми дадоха ключ за този апартамент. - отвръщам. - И на мен не ми е приятно, че трябва да живеем заедно.
- Трябва да се шегуваш! Това е най-ужасният ден в живота ми! - тонът на Зерафина рязко се покачва и преминава в дразнещо пискане. - Живеех си съвсем сама в този апартамент, а днес ми натрисат две първокурснички. Остави това, ами едната е тази, заради която ме наказаха. Какъв късмет само!
Въздъхвам и скръствам ръце пред гърдите си. Зерафина очевидно никога няма да признае, че стана точно обратното. Наказаха мен заради нея, тя бе тази, която ме нападна първа. И освен това, ме нападна и в кухнята.
Не искам да обсъждам повече това, затова питам Зерафина в коя стая мога да се настаня. Тя ми посочва входната врата и ми става ясно, че не ме иска.
- Както казах малко по-рано, на мен също не ми е приятно да живея под един покрив с теб. Показа какво можеш в кухнята, кой знае какво ще направиш тук.
Непознатото момиче въобще не изявява желание да бъде около нас в момента. Тя ни подминава тихо и влиза в една от свободните стаи. Обръщам гръб на Зерафина и вървя към стаята в дъното на коридора. Напоследък, само на дъна на коридори ми върви.
Отварям вратата на стаята и влизам вътре. Забелязвам, че има един сак върху леглото и си мисля, че това е стаята на Зерафина. Не, не е нейната стая. Ако беше, отдавна щеше да е влязла, да ми се е нахвърлила и да ме е удавила с водата от вазата.
Отварям сака и забелязвам, че дрехите вътре са мои. Нашите кога успяха да ги изпратят до тук? Изваждам всички дрехи и започвам да ги подреждам в малкия гардероб в другия край на стаята. Стаята не е много голяма, нито много обзаведена. Има гардероб, легло, бюро и голям рафт за лични вещи. Уютно е.
YOU ARE READING
Есосайс
FantasyСейдж Валор е 17-годишна тинейджърка, чийто живот се преобръща, след като научава, че притежава не една магически способности. Родителите ѝ се страхуват от онова, в което може да се превърне тя, ако силите ѝ не бъдат контролирани, затова решават да...