Част 22 - "Тя е твърде опасна."

650 56 45
                                    

Държат очите ми завързани, за да не разбера къде всъщност ме отвеждат. Нямам никаква представа къде се намираме, но каретата спира неочаквано. Не правихме никакви почивки до сега.

Някой ме хваща грубо за ръката и ме изправя, след което ми помага да сляза от превозното средство. Маха превръзката от очите ми и пред мен се разкрива мрачна гледка, при което рязко си поемам въздух.

Атмосферата около това място е толкова мрачна, че веднага потиска всички приятни чувства в мен. Времето е мрачно, затворът е мрачен, мястото е като излязло от филм на ужасите.

Анти-магът забелязва, че нямам намерение да направя и крачка повече и ме побутва грубо напред. В очите ми отново бликват сълзи, докато вървя към портала.

Стражите ми хвърлят гневен поглед, сякаш съм им направила нещо, а ги виждам за пръв път, и отварят портала. Анти-магът ме съпровожда вътре, а след него вървят и останалите.

Искам да избягам и никога повече да не се връщам на това място. Опитът за бягство обаче ще ми донесе повече проблеми, отколкото ползи.

Още една порта се отваря и минаваме през нея. Това е дворът на затвора.

- Не се надявай напразно. - подшушва анти-магът в ухото ми. - Кракът ти никога няма да стъпи на това място.

Тръпки побиват тялото ми, а косъмчетата по врата ми настръхват. Къде ли ще ме затворят?

Минаваме през последната порта и влизаме в самата сграда. Тихо е, но от време на време се чува по някой вик от някоя килия. Звучи така, сякаш изтезават някого. Свивам се на мястото си и продължавам да вървя напред с наведена глава.

Приближаваме една позлатена врата, пред която пазят няколко стражи. Анти-маговете ме въвеждат вътре, след което ме оставят съвсем сама.

В залата има кръгла маса, а около нея са насядали хора в различни униформи. Мъжът, който седи срещу мен, се обръща и се усмихва зловещо.

- Как се казваш и каква е магическата ти способност? - задава въпроса си, очаквайки с нетърпение моя отговор.

- Сейдж Валор. - изричам много тихо, но всички го чуват, тъй като в залата цари гробна тишина. - Притежавам три магически способности - пирокинеза, телекинеза и анимация.

Мъжът срещу мен повдига вежди, сякаш не ми вярва, след което насочва поглед към мъжа, който е облечен в напълно черна униформа.

ЕсосайсTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang