Цяла нощ не можах да мигна. Постоянно мислех за въпросното устройство, което открива демони. Бях излязла на разходка с предмета, но не успях да намеря нищо. Дори не знам защо си вра носа там, където не трябва. Да, може и да мога да убия някой друг демон, но да победя демонолог съвсем сама? Това бе невъзможно.
Вървя замислено към общежитието. Влизам в сградата и изкачвам стълбите към моя етаж. Вече свикнах и не се изморявам толкова бързо. Даже понякога ми действа наистина добре това слизане и качване.
Влизам в апартамента и заварвам Зерафина в коридора с чаша горещ шоколад. Събличам якето си и го оставям на закачалката, след което събувам и ботушите си.
- Къде беше? - пита тя и ми подава чашата с горещата напитка. - Направих го за теб, но те нямаше в стаята ти.
- Разхождах се. - отвръщам и взимам чашата, след което отпивам няколко глътки. Горещият шоколад е невероятен. - Благодаря, че си приготвила това за мен.
Влизам в стаята си и забелязвам, че часът е 7ч. Нямам време да си почина. Сядам на леглото си и отпивам още една глътка от шоколада, когато Зерафина влиза в стаята ми.
- Забелязвам, че нещо те тревожи. Какво ти е, Сейдж? - пита тя и сяда в края на леглото.
Чудя се дали да ѝ кажа за устройството, което намерих вчера. Трябва да ѝ споделя. Оставям чашата с шоколада на нощното си шкафче и излизам в коридора, след което взимам устройството и се връщам. Слагам го в ръцете ѝ и виждам учуденото ѝ изражение.
- Намерих го вчера в една от книгите, които разгледах за демонологията. - отговарям на незададения ѝ въпрос. Изваждам от чекмеджето на нощното си шкафче и бележката, която намерих. - Тази бележка беше под това устройство.
Зерафина взима парчето хартия и го разгръща.
- Това устройство може да засича демони, а понякога и техните призователи, ако са на не повече от 50 метра. Аз вярвам, че ти много добре ще знаеш как да използваш това устройство, С. - прочита момичето и връща погледа си към мен. - И какво? Това нищо не означава.
- Не знам как да го опиша, Зерафина, но имам чувството, че това нещо може да работи само с мен.
- Не си го и помисляй, Сейдж. - изсмива се тя. - Не си ти единствената, която започва с буквата С.
YOU ARE READING
Есосайс
FantasyСейдж Валор е 17-годишна тинейджърка, чийто живот се преобръща, след като научава, че притежава не една магически способности. Родителите ѝ се страхуват от онова, в което може да се превърне тя, ако силите ѝ не бъдат контролирани, затова решават да...