Arra keltünk fel hogy a házban csak ketten vagyunk. Ettől beindultam és azonnal a folyosón szorosan magamhoz öleltem és csókolózásba kezdtünk. Annyira szenvedélyes volt, szavakba se tudom beleönteni olyan jó érzés volt. Persze azonnal elkapta a hév őt is, és elkezdtük egymást vetkőztetni. Már csak boxert viseltünk amikor szorosan egymást ölelve csókoltuk egymást. De sajnos megint Bazsi az, aki félbeszakította ezt a hihetetlenül jó csókolózást.
[BAZSI] V-várjunk. Várjunk. [MÁTÉ] Valami rosszat csináltam? Hidd el nem akartam bármi is volt. [BAZSI] Nem dehogy, de még csak most keltünk fel, szinte alig van erőm, ha tovább folytatjuk semmi erőm nem lesz a nap további részében. [MÁTÉ] Vállalom a kockázatot. [BAZSI] Kérlek, ne most. Csak élvezzük ki hogy ketten vagyunk. [MÁTÉ] Rendben. Mit szeretnél csinálni? [BAZSI] 38fok van odakint, így a házban, veled, kettesben, fagyit falva, szórakozni. [MÁTÉ] Oké. De utánna lesz egy meglepim a számodra! Amint végeztünk rögtön belekezdünk. [BAZSI] (Belekezdeni? Mibe? Ugye nem megerőszakolni akar vagy ilyesmi? De azt mondta meglepi, akkor csak nem az odalenti férfiassága lesz az. De ha igen, akkor már nem bírnék ellenállni tovább, engednék a vágyainknak és lesz ami lesz.) [MÁTÉ] Mit forgatsz a fejedben drágám? Ne aggódj, nem azt tervezem hogy megerőszakollak, ha csak így tudnánk testileg mégközelebb kerülni, akkor nem fogunk szexelni. [BAZSI] Nem erre gondoltam, ilyenre meg ne is gondolj hogy nem csináljuk! Akarom, kívánlak, de félek egy kicsit. [MÁTÉ] Bazsi, én türelmes vagyok, bármeddig is kell várnom.
BAZSIN LÁTSZOTT HOGY TELJESEN KÉSZEN AKAR ÁLLNI RÁ, ÍGY MEG SE PRÓBÁLOM ERŐLTETNI A TÉMÁT. MOST VISZONT ELKEZDTÜNK FAGYIT ENNI, TUDTAM HOGY A VANILLIÁS A KEDVENCE, MAJD MEGNÉZTÜK A CSAJOK BOSSZÚJA CÍMŰ FILMET ÉS PERSZE A KÖZÖS KEDVENCÜNKET A BOSSZÚÁLLÓK VÉGJÁTÉKOT. ÉN MÁR LÁTTAM A MOZIBAN, DE BAZSI NEM TUDTA MEGNÉZNI, ÍGY NETEN NÉZTÜK MEG KAMERÁS FELVÉTELEN. NAGYON TETSZETT NEKI, KÜLÖNÖSEN AMIKOR WANDA VISSZATÉRT ÉS HOGY ŐT IDÉZZEM ,,VÉGRE ERŐSEBB KARAKTERNEK CSINÁLTÁK MEG." AMIKOR NATASA FELÁDOZTA MAGÁT A LÉLEKKŐÉRT AZON ELSÍRTA MAGÁT, PERSZE ÉN EGY VÍGASZTALÓ ÖLELÉSSEL MEGNYUGTATTAM. SIKERÜLT IS. EZZEL CSAK ANNYI BAJ VOLT HOGY MÉG JOBBAN KÍVÁNTAM, ALIG TUDTAM MAGAM FÉKEZNI, NAGYON NEHÉZ VISSZAFOGNOM MAGAM A KÖZELÉBEN. EZÉRT ILYEN ERŐS MENTOLOS CUKORKÁT ROPOGTATTAM KÖZBEN HOGY LECSILLAPÍTSAM A BENNEM TOMBOLÓ VÁGYAT. AMINT MEGNÉZTÜK A FILMET, BEKÖTÖTTEM A SZEMÉT, BEVEZETTEM AZ ÉTKEZŐBE, AHOL MINDENT ELŐKÉSZÍTETTEM MÁR. KIVETTEM A MEGLEPETÉST A HŰTŐBŐL AZ ASZTALRA, MAJD LEVETTEM A SZEMÈRŐL A KENDŐT.] [MÁTÉ] Tudom, nem most volt, de meg szerettem volna ünnepelni veled. Utólag is Boldog Szülinapot Bazsi! [BAZSI] Ez tényleg a valóság, vagy álmodom? Uram Isten nagyonszépen köszönöm, de igazán nem kellett volna Máté! [MÁTÉ] De igen, most bepótoljuk együtt a szülinapodat! Kívánj valamit.KÖNNYEK SZÖKTEK A SZEMÉBE, FELÁLLT A SZÉKBŐL, MAJD ÖRÖMKÖNNYEKKEL KÜZDVE KÖSZÖNTE MEG, ÁTÖLELTÜK ÉS MEGCSÓKOLTUK EGYMÁST.
[BALÁZS] Már nincs mit kívánom, mert amit évek óta kívántam beteljesült. Szeretlek Almássy Máté Zoltán. [MÁTÉ] Én is szeretlek Duhay Balázs Bence.
Tudom,vágyik rám, tudja, vágyom rá. A mai naptól kezdtek az érzéseink mégerősebbé válni. Mindketten éreztük azt, hogy közelebb kerültünk egymáshoz. Szeretném ha ő is utat engedne a vágyainak, érzem ez nemsokára meg fog történni, végre testesül lelkestül egymáséi leszünk. Semmi nem választhat el bennünket!
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...