Balázzsal lementünk az anyához, aki apával a nappaliban várt minket. Azt hiszem sejtem mit akarnak. Bazsi is gondolom tudja, azért volt mellettem ideges. Aztán anya bele is kezdett. Csak tudnám anya kezében miért van egy palacsinta sütő! Talán palacsinta lesz reggelire?
[ANYUKA] Srácok, valamit meg szeretnénk kérdezni tőletek. [BAZSI] M-mit szeretne kérdezni Tünde néni? [APUKA] Szerintem, szerintünk tudjátok a kérdést és a választ. Legyetek őszinték. [ANYUKA] Észrevettük hogy elég közel álltok egymáshoz. [APUKA] Nagyon is. [ANYUKA] Zoli! Megígérted, azt hogy normálisan fogjuk kezelni!- (((Értitek KEZELNI XDD)))- [MÁTÉ] Miért nem kérdezitek meg azt amit tudni akartok? [ANYUKA] Máté, én és apád csak azt szeretnénk tudni hogy.. te és Bazsi.. ti ketten.. tudod.. egy pár vagytok.
BAZSI ELKEZDETT A FÉLELEMTŐL REMEGNI, VÉGIG FOGTAM A KEZÉT, SZERENCSÉRE NEM VOLT ANNYIRA IDEGES MINT AMENNYIRE LÁTSZOTT MERT..
[BAZSI] I-igen. [ANYUKA] Bazsi szivem, nem hallottam, azt mondtad igen? [MÁTÉ] Igen. Anya, apa! Bazsi és én együtt vagyunk, mint egy pár. [BAZSI] E-elakartuk mondani.. [MÁTÉ] Úgy gondoltuk, még várhat egy kicsit, de mivel rákérdeztetek, így azt gobdoltuk, nem fogunk hazudni. [APUKA] Most komolyan Máté? [ANYUKA] ZOLI! Ne légy állszent! Pontosan jól tudjuk hogy Máté vonzódik a lányokhoz, ugyanakkor a fiúkhoz is. Már 4 éve ennek, emlékszel?!
APA FELÁLLT A SZÉKBŐL, EGYENESEN BAZSI FELÉ SÉTÁLT, MAJD SZEMTŐL SZEMBEN ÁLLTAK. BAZSI ELŐSZÖR MEGIJEDT ÉS A FÖLDRE SZEGEZTE A FEJÉT, DE AZTÁN
VALAMI MEGVÁLTOZOTT BENNE. FELEMELTE A FEJÉT AMIKOR APA ODAÉRT HOZZÁ, FARKASSZEMEZTEK. APA SZEMEI FÉLELMETESEK VOLTAK, DE BAZSI SZEMEI... NEM IS TUDOM, TELE VOLT TŰZZEL. A TEKINTETE EGYSZERRE VOLT IGÉZŐ, VAD, BÁTOR ÉS SZENVEDÉLYES. ELÉGGÉ BEINDÍTOTT ENGEM, ODALENT IS KEZDTEM ÉLEDEZNI, DE UTÁNNA BELEGONDOLTAM MILYEN HELYZETBE VAGYUNK SZÓVAL ÉRTITEK LENYUGTATTAM MAGAM.[APUKA] Nehéz megmondani a szemed színét. Tényleg olyan, mintha egy robbanás lenne. És ez a tűz.. Nem ellenzem a melegeket, de soha nem gondoltam volna hogy a fiam is az, mégha félig is. [ANYUKA] Zolii! [APUKA] Ettől függetlenül, szeretem, mert a gyerekem és azt akarom hogy boldog legyen. Ha szerinte te vagy az a bizonyos valaki, akkor legyél. De ha esküvőre kerül a sor én nem fizetem..
ANYA LEKAVART EGYET APÁNAK A SERPENYŐJÉVEL... AZT HISZEM MOST MÁR RÁJÖTTEM MIRE KELLETT A PALACSINTA SÜTŐ..
[ANYUKA] Nem gondolta komolyan Bazsi, ha arra kerülne sor biztosan szép lenne, IGAZ DRÁGÁM?!! [APUKA] Csak vicceltem Tündi! Nem kellett volna fejbebaszni azzal a kurva serpenyővel! [ANYUKA] Talán hamarabb is szólhattál volna hogy egy ilyen viccet elsütsz.
Megérdemelted! [BAZSI] Na láttad ezt? Ha valami meggondolatlant teszel, én is
ezt fogom csinálni, de én nem fogom vissza magam.ANYÁBÓL ÉS BAZSIBÓL EGYSZERRE TÖRT KI A NEVETÉS, ÉN ÉS APA ELÉGGÉ LE VOLTUNK SOKKOLVA DE MI IS ELRÖHÖGTÜK MAGUNKAT.
[APUKA] Fiam, megtalátad anyád hasonmását. Biztos hogy nem lány? [MÁTÉ] Igen. Biztos. [BAZSI] Akkor önök nem ellenzik hogy mi ketten.. [APUKA] Ne hülyéskedj, tudod mennyi hülye picsa barátnője volt? Először ott volt Virág.. Kész fejfájás volt. Meg persze kiderült hogy nagyon is függő volt. Utánna Dorka.. egy pszichopata kis ribanc volt, amikor szakítottak, folyton ide járkált bocsánatért.. Jött az a Brigi nevű nőszemély, na, ő sem volt százas.
Meg ugye Katát se hagyjuk ki a sorból, ő volt a legázabb. [BAZSI] Miért? [MÁTÉ]
Azért, mert amikor szakítottam vele, berúgott és apa kocsijának a tükrét
letörte. -ANYA ÉS BAZSI MEGINT ÖSSZHANGBA KERÜLTEK- Olcsón megúsztad.. [ANYUKA] Na, ezt nevezem én furcsa véletlennek. [BAZSI] Ugye? [APUKA] Mind1, ezzel csak arra céloztam, te sokkal jobb választás vagy mint ezek voltak. [ANYUKA] Csak hogy tisztázzunk még valamit!
ÉN ÉS BAZSI EGYSZERRE KÉRDEZTÜK —„MICSODÁT?"—
[ANYUKA] Most akkor Bazsi a kapcsolatotokban a nőt képviseli, vaagy.. [MÁTÉ] Anyaa! [ANYUKA] MI van? Fontos tudnom, csak érdekel hogy ő a menyünk-e vagy a vejünk?BAZSI ELPIRULVA MONDTA NEKIK HOGY A MENYÜK, EZUTÁN JÓT NEVETTÜNK A HELYZETEN, BEVALLOM TÉNYLEG VICCES VOLT A BESZÉLGETÉSÜNK VÉGE, DE A LEGFONTOSABB AZ, HOGY BAZSI, MÁR NEM FÉLT, LEGALÁBB IS EZT GONDOLTAM.
Sziasztooook!! Na Milyem lett??🥰🥰🥰😍
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...