Folytattuk a beszélgetést, Bazsi most képes volt beszélgetni magáról és arról amik vele történtek. Bárcsak mellette lehettem volna akkor is!
[APUKA] Balázs, a szüleid tudják hogy ti ketten együtt vagytok?
BAZSI HANGULATA BÁNATOSSÁ VÁLT.
[BALÁZS] Nem. De mivel már leérettségiztem, el fogjuk nekik mondani. [ANYUKA] Bazsi, szivem, egyeltalán tudják a szüleid hogy te más vagy?
HALKAN, DE ERŐTELJESEN SZÓLTAM ANYÁRA -Anya, ne, most ne!- [BAZSI] Semmi baj Máté. Tünde néni.. [ANYUKA] Mondd el nyugodtan, semmi baj nincsen, megbízhatsz bennünk. [APUKA] Meg aztán, szeretnénk tudni milyenek a szüleid. [BAZSI] Sokmindenről nem maradnának le ha nem ismernék meg őket. A családomban a nővérem, a sógorom és az édesanyám tud róla. Apa nem tud semmit. Anyával még a mai napig „hidegháborút" vívunk. A nővérem az, aki teljesen elfogadott olyannak amilyen vagyok. Ezért tudta meg ő először, mert benne bíztam meg a legjobban. Eldöntöttem most magamban azt hogy mivel önök már tudnak a kapcsolatunkról, így nekik is el kellene mondanom, de ez lesz a legnehezebb. [MÁTÉ] Veled leszek, együtt fogjuk elmondani. [BAZSI] Igazából, amint megtudja apa, halott leszek a számára. Így is amikor pornós képeket talált a gépenem, el akart vinni egy pszichiáterhez mondván - „Ha bármi ilyen felmerűlne akkor azonnal kezelni kell ezt a problémát. Más szóval elviszünk hogy kigyógyítsanak ebből a betegségből" – annyi biztos, ha a nővérem nem segíti át az akkori énem.. akkor én ma aligha élnék. [ANYUKA] Uram Isten, ilyeneket ne is mondj! [BAZSI] Ez az igazság, sajnos volt olyan időszak az életemben amire nem vagyok büszke, mert amit megtettem volna, attól a nővérem mentett meg.CSENDESEN HALLGATTUK VÉGIG, ÉREZTEM MINDIG IS RAJTA A SULIBAN HOGY VALAMI NEM STIMMEL. VALAMI KOMOLY BAJ VAN, NEM TÉVEDTEM HA ARRA GONDOLOK HOGY Ő.. AZT NEM BÍRTAM VOLNA ELVISELNI!
[BAZSI] Tudom hogy fiatal vagyok, még csak 19 éves, aki semmit sem tud az éltről, másoknak még nagyobb gondokkal kellett megküzdeniük, én pedig csak siránkoztam hogy milyen rossz, bár ezeket nem mondtam el senkinek sem. Mindent magamban őrzök a mai napig is. Amennyi rossz inger ért engem, azt mind magamba zártam jó mélyre, nem kiadva azt. Legyőztem, leküzdöttem, ez vitt előre engem. Minden egyes napom egyenlő a halállal és az élettel. Minden reggel felébredek ami az életet szimbolizálja, de minden egyes este lefekszek aludni ami a halált jelenti. Mind ez egy körforgást hozott létre bennem. De kaptam egy esélyt az Univerzumtól, ki tudok szakadni abból az ördögi körből amiben a szüleim vannak, sajnos velük együtt én is. Ezért költözök el, jó távol tőlük. [APUKA] A gondok elől nem lehet örökké elmenekülni, ugye tudod? [BAZSI] Igen, de én nem a problémák elől menekülök, hanem abból a környezetből menekülök ki amiből azt hittem nincs kiutam. [ANYUKA] Mondd csak el, egész pontosan hol is dolgoznak a szüleid?
BAZSI ITT MÁR ELKÖNNYEZTE MAGÁT, LÁTSZOTT RAJTA HOGY VALAMI NAGYON NYOMASZTJA. DE EZT SZERINTEM NEM MOST FOGJA ELMODNANI. MÉLY HALLGATÁS UTÁN VÁLASZOLT ANYA KÉRDÉSÉRE.
[BALÁZS] Nem dolgoznak semmit. Nincs munkahelyük. Pontosabban apa csinál
valamit, de abból még nem lett semmi. Anya pedig csak otthon van, nem jár el
sehova, kivéve ha boltba kell mennie, vagy esetleg fodrászhoz. [APUKA] De mégis van valahonnan pénzetek. Talán apád munkájából..BAZSI EGY KICSIT DÜHÖSEN VÁLASZOLT, BÁR A SZÉGYENÉRZET ÉS A SZOMORÚSÁG JOBBAN HALLATSZOTT A HANGSÚLYÁBAN
[BAZSI] Igen, konkrétan akkor, amikor a testvérem pénzt utal nekik haza, hogy tudják fizetni az albit, a rezsit, a netet, apa 100.000 feletti telefonszámláját, plusz az anyáét is. [APUKA] Ezt nem hiszem el. Erre nem is nagyon tudom mit mondjak. Egy életerős férfi nem tudja eltartani a családját.. [ANYUKA] Én sem tudok ezekhez mit hozzáfűzni, de le a kalappal előtted Bazsi. Annyira sajnálom azt ami veled történt. [BAZSI] Még nem tudnak mindenről, de most egyenlőre nem szeretnék jobban belemenni, erről még egy kicsit nehéz beszélnem, kivéve amikor mérgemben elszólom magam. Kérem, ha találkoznak majd a szüleimmel, nem tudnak semmit. Így is bajba fogok kerülni. De átvészelem ahogy szoktam. [ANYUKA] Ez nem normális dolog! Nem kell hogy ezen egyedül menjél keresztül! A szüleidnek jobban kellett volna gondoskodnia rólad! [MÁTÉ] Anyának igaza van, én itt vagyok melletted. Nekem bármit elmondhatsz és segitek neked bármiben! Melletted vagyok. [BAZSI] Köszönöm. Haza kell mennem, elmondani azt hogy párkapcsolatban élek. Egy pasival. [MÁTÉ] Veled megyek. [BAZSI] Jobb ha csak én mondom el és a bemutatkozást későbbre tolnánk. [MÁTÉ] Lehet, de nem érdekel. Ott leszek melletted!
Elköszöntünk anyáéktól és
Bazsi szüleihez mentünk. Félt a szüleitől, ugyanakkor dühvel volt tele szemei. Csak arra gondolok, ha az apja megpróbálná bántani őt biztosan meg fogom őt védeni, nem engedem hogy egy újjal is hozzá merjen érni. Túl fontos nekem, az életem is feláldoznám érte!Sziasztook!! Elhoztam ezt a részt is. Reménykedem hogy leköt titeket 💋
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...