Ez a srác aki velem szemben áll, annyira ismerős nekem. Nem tudom honnan, de nem ez a lényeg, hanem a kisugárzása, ahogy ránézek, egy ilyen nyugtató érzés ölel körül. Nem tudom megmagyarázni, de a szívem is hevesebben ver, ahogy farkasszemet nézünk egymással; Ismerem őt.. Tudom ki ő.. A neve..
HIRTELEN ELSÖTÉTÜLT MINDEN. NEM TUDOM HOL VAGYOK.[Bazsi] M-Máté? [MÁTÉ] Balázs.. Bazsi! [NŐVÉREM] Gyorsan kapjátok el!
...
[DOKTOR] Sajnálom, de kómába esett. [MÁTÉ] Micsoda? [NŐVÉRKÉM] Uram Isten, a kisöcsém! Ébresszék fel.. ÉBRESSZÉK FEL! [SÓGOR] Dràgám, nyugodj meg.. [MÁTÉ] Nincs rá mód? [DOKTOR] Sajnálom, de nincs. Jelenleg most csak abban bízhatunk hogy magától fel fog kelni. [MÁTÉ] És ha nem? [DOKTOR] Akkor el kell gondolkodniuk azon hogy egész életét a gépekhez kapcsolva élje le, vagy pedig lekapcsoljuk.
...
[[BAZSI ELMÉJÉBEN]][MÁTÉ] Utólag is Boldog Szülinapot!
...
[BAZSI] Szeretlek! [MÁTÉ] Szeretlek!
...
[ANYA] Hogy szülhettem egy ilyen gyereket a világra..
...
[APA]Ha valami ilyen gond van, azt kezelni kell.
...
[NŐVÉRKÉM] Én úgy szeretlek ahogy vagy! Semmi baj nincs veled!
...
[SZILI] Te rohadt kis buzi..
...
[BÁTYUS] Még egy kicsit nehéz felfognom ezt, de ez van. Ugyanúgy a testvérem vagy és szeretlek.
...
[BLINK] Igazából tudtam; vagyis gondoltam, de ezzel nincsen semmi gond. Ettől még mindig legjobb barátok maradunk, szóval csak nyugi, nem kell idegeskedned. [BAZSI] Ennek igazán örülök, huhh de jó hogy ma se veszítettem el egy barátomat.[FŐNÖK] Letakarítanád a tükröket ha nagyon szépen megkérlek? [BAZSI] Igen, persze.
...[TAMÁS] Nagyon szexi vagy, hogy hívnak? [BAZSI] Bocs, de van pasim. [BLINK] Jah kopj le, ő már foglalllt!!
...
[BLINK] Ahh de jó egy kicsit lustizni.. [BAZSI] Nekem mondod? Végre 2 napos szabinapom vaan!
[...]
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...