Vállaljuk fel! 2.Rész

12 2 0
                                    

Máté és én hazafelé mentünk. Attól félek, hogy apa bántani fogja Mátét, amit persze nem fogok hagyni. Eleget szenvedtem miatta, nem fogom engedni neki, hogy más valakit is bánton. Ha arra kerülne a sor, az életemet adom érte! Túlságosan is szeretem! Megérkeztünk hozzám, reszkedtem a félelemtől és a haragtól. Amikor bementünk, a lifthez mentünk, majd beszálltunk. Megölelt, közbe azt mondta nem lesz semmi baj, ha történne is bármi, itt van velem. Miért ilyen jó érzés ha valakit megölelnek? Nem számít, a lényeg, itt van mellettem és támogat.

[BAZSI] Anya, apa hazajöttem! Tudom, nem szóltam előre, de hoztam egy vendéget. [ANYA] Sziasztok! Semmi baj, gyertek be! [MÁTÉ] Csókolom! Máté vagyok, Bazsi barátja. [ANYA] Szia, szólíts Bözsi néninek.

APA KIJÖTT A SZOBÁBÓL, PERSZE HOGY NEM VOLT RAJTA EGY ROTHADT PÓLÓ. MIND1 KAPCSOLT, VISSZAFORDULT MAJD VÉGRE FELÖLTÖZVE JÖTT KI.

[APA] Nem tudtam hogy vendégünk lesz, igazán szólhattál volna! Bazsi ki ő?- Apa, Máté, Máté, apa.- [MÁTÉ] Jó napot!

MÁTÉN LÁTSZOTT HOGY MÉRGES, NEM CSODÁLOM, DE JÓ PONT HOGY TISZTELETTUDÓAN VISELKEDIK, MINT AHOGY ÉN CSINÁLOM EGYENLŐRE, MERT HA ROBBANNI FOGOK, AKKOR KŐ
KÖVÖN NEM MARAD. DE PERSZE ÉM SÉRÜLÖK MEG AHOGY SZOKOTT LENNI.

[APA] Szevasz. [BAZSI] Ne lógj meg, mert mondanom kell valamit. Mindkettőtöknek. [ANYA] Bazsi, mire készülsz? [BAZSI] Semmire anya, csak beszélgetni fogunk. [APA] Oké, beszéljünk, de nincs sok időm. Tudod, dolgoznom kell. [BAZSI] Igen, tudom, de ez most fontos. [APA] rendben van, hallgatunk. [ANYA] Miért is van itt a barátod? Netán tanulni fogtok? [BALÁZS] Nem anya, már lement az a korszak. (Nagyon ver a szívem, talán azért mert most őszinte leszek apával, mégha azt mondta- „Inkább legyél egyedül életed végéig, mint hogy buzi legyél!"- Most már semmi nem állít meg engem. Pálne nem te anyám!) Amiért itt van.. azért van itt mert.. ő.. Mi ketten együtt járunk! Nem várok engedélyre vagy egyéb faszságra, csak el akartam mondani, mivel minden barátunk tudja. Úgy gondoltam, elmondom nektek is, mert a szüleim vagytok, ennyivel tartozok hogy elmondom hogy kivel vagyok együtt. [APA] Hogy mi van? Neked elment az eszed?! Te teljesen hülye vagy? Buzi vagy? Megmondtam neked- Igen emlékszek szó szerint idéznélek „Inkább legyél egyedül életed végéig, mint hogy buzi legyél!" Nem felejtettem el, de az biztos hogy senki kedvéért nem leszek egyedül, vagy magányos! Ez az én életem! Azt teszek és csinálok amit AKAROK! Senki sem szólhat bele! [ANYA] Fel tudod fogni hogy mit csinálsz most!!?? [BAZSI] Igen. Végleg felszabadítom magam! [MÁTÉ] Hogy beszélhet így a saját fiával? [APA] Te ebbe ne szólj bele, te retkes buzi! [BAZSI] NA EBBŐL ELÉG! (-Ez az első alkalom hogy ilyen dühösnek látom.-) Azt még lenyelem ha engem sértesz meg, DE a pasimat, nem hagyom! Hogy jössz te ehhez? Mégis kinek érzed te magad, ki vagy te? Egy senki vagy, aki még a családját nem volt képes megvédeni, a saját szüleitől! [APA] Fogd vissza magad, mert bajod esik! [BAZSI] Még van bőr a képeden fenyegetni??! Te aki a saját családját képtelen volt eltartani! [APA] Tartozol nekem! Az életedet nekem köszönheted te féreg! Ha én nem lennék akkor te sem! A tisztelete..- Milyen tiszteletről akarsz már megint beszélni? Amit meg se érdemelsz? Sem te sem anya nem érdemeltek tiszteletet.
Már rég nem vagy az apám. Talán soha nem is voltál, csak biológiailag. De nem
érdekel. Hozzászoktam már kiskorom óta hogy leszarod a fejem! Más gyerekeivel el tudtál szórakozni, más emberekkel nemcsak hogy jobban érezted magad, de szívesebben voltál mint a saját tulajdon gyerekeddel!  [APA] Azt elfogadtam, hogy te nem akarsz gyerekeket, de hogy buzi vagy.. Azt már nem. Undorító vagy. Hányok tőled, el se hiszem hogy te az én
fiam vagy.. Nem, te.. nem vagy az én fiam, te torzszülött!!  [BALÁZS] Pedig az vagyok, hidd el engem sokkal jobban sokkol a tudat, hogy te vagy az „apám"! [APA] Takarodj innen, nem bírlak látni se! Ott rohadjál meg ahol egyet is lépsz! Te is úgy fogod végezni mint a többi buzeráns! [ANYA] Balázs! János, elég ebből! [APA] Te tudtad nemigaz? Pontosan tudtad! Miért nem szóltál, talán meg tudtuk volna
gyógyítani!

EKÖZBEN RAKTAM BE A TÁSKÁMBA A RUHÁIMAT, ÉS MÉG EGYÉB FONTOS DOLGOKAT, MÁTÉ SEGÍTETT NEKEM, MINÉL HAMARABB VÉGZÜNK ANNÁL GYORSABBAN MEGYÜNK EL INNEN, TALÁN JOBB LETT VOLNA HA KINYÍROM MAGAM..- A NAGY NIGGER FASZT! HOGY ÖRÖMET OKOZZAK AZ ELLENSÉGEIMNEK, MEG ENNEK A GYÖKÉRNEK?! SO-HAA! CSAK LÁSSÁK AZT, AMILYEN BOLDOG VAGYOK! MÁTÉ NEM BÍRTA TOVÁBB ANYÁÉK BESZÉLGETÉSÉT HALLGATNI

[MÁTÉ] Hogy dögölne éhen maga balfasz! Belegondolt valaha is hogy Bazsiban milyen érzelmek zajlottak le? Nem! Mert maga egy töketlen seggfej! [APA] Takarodj a házamból! [ANYA] János, ne csináld! Teljesen el fogjuk veszíteni a fiunkat! [APA] Kussolj Bözsi! Már elvesztettük amikor megbuzult! [BAZSI] Nem, akkor vesztettetek el, amikor a lelkem utolsó darabját pusztítottátok el, amikor az érzésemiet kiírtottátok. Lehet hogy a lelkemből csak egy kis darab maradt, de még ígyis sokkal teljesebb életet fogok élni, mint veletek. -MÁTÉVAL A BEJÁRATI AJTÓHOZ MENTÜNK, MÁR KI IS NYITOTTAM- [BAZSI] Azt hittem hogy szeretetet még éreztek irántam, de tévedtem. Sajnálom. Ha gondoljátok csak nyugodtan mondjátok a drága rokonainknak hogy meghaltam, de az igazat is elmondhatnátok egyszer az életetekben valamiről. És még valami!
ANNYIRA ELKAPOTT EGY ÉRZÉS
AMIN NEM BÍRTAM URALKODNI, MEGRAGADTAM MÁTÉT ÉS APÁÉK SZEME LÁTTÁRA CSÓKOLTAM MEG
Éljen az ifjú pár!

Ez az öröm és fájdalom ami most átjárt hihetetlen volt. Most nem éreztem azt
hogy valami kettéhasítana, nyugodt is voltam. Nem értem azt ami
bennem zajlik le és azt sem ami a környezetemben. Pár óra lezajlásával
elvesztettem a szüleimet, de helyette a szerelmemmel lehetek anélkül hogy
beleszólnának. Fogalmam sincs arról hogy hova fogok menni, de nem kérhetem meg Mátét arra hogy ideiglenesen hozzá költözzek, amíg Pestre nem költözök. Így is kellemetlen helyzetbe hoztam, amit nem akartam.
Lehet hogy hamarabb költözök oda mint ahogy elterveztem.

Sziasztook! Hogy tetszett? Ha vannak helyesírási hibáim bármelyik részben akkor utólag is bocsikaa❤️💋
Ez egy picikét hosszúra sikeredett, de nem hinném hogy bánnátok! Minél hosszabb annál jobb ( nem félreérteni vagy mégiscsaak😂😂😂😂😂😂 ) 😂❤️❤️💋💋💋💋

Egy másik Univerzumbanحيث تعيش القصص. اكتشف الآن