Emlékek viharában 3.Rész

15 2 0
                                    

Ezek mind az én emlékeim.. Igen.. emlékszem ezekre. De még mindig nem emlékszek sokmindenre.. És az előbb ez a hang ami a nevemet kiáltotta.. annyira.. ismerős volt. Valamiért hiányt érzek, ami nagyon elszomorít, mintha valami fontosra kellene emlékeznem.
...
[BLINK] Mi aaz, ennyire lehangoló személyiség vagyok? [BAZSI] Nem, dehogy, csak.. [BLINK] Csak mi? Óóó.. már értem. Hiányzik igaz? [BAZSI] Nagyon. Fáj a szívem hogy nem mellette vagyok. Nagyon nehéz ez nekem, hiába beszélgetünk majdnem minden nap, de ez a távolság.. Ilyenkor azt érzem, ez az egy év nem akar elmúlni. [BLINK] Ne legyél szomorú, úgyis azt mondtad higy a hétvégén jön Pestre, nem igaz? [BAZSI] De. [BLINK] Na hát akkor. Ma péntek van. Baszki ne csináld ezt. Ma délután indul, majd 20:00-kor ér ide, nem igaz? [BAZSI] Iiigen.. [BLINK] Na ne nyavajogj itt nekem, menjünk és vegyünk fagyit, majd menjünk vásárolni valamit. [BAZSI] Nem vehetnénk inkább shake-et? [BLINK] De, csak ne vágj ilyen képet, mert most ahogyan rád nézek, lassan felvágom az ereimet.
Mi? Ki jön, minek? Ki az aki ennyire hiányzott? Kiről beszéltünk?
...
[BAZSI] Sziasztok! [SANYIBÁ] Szia, végre jó a kedved, mi történt? [IMI] Szia Bazsi! ...[ÉVA] Végre most reggel mosolyogsz. [JOCI] Ugye? Már azt hittem már nem fog. De meglátott téged ahogy szenvedést vált ki belőled a seprés és már jó kedve van. [ÉVA] Kapd be Józsika! [BAZSI] Istenem de hülyék vagytok.
-Ez a munkahelyemen van?.. I-igen. De kedvesek velem. Mindenki nagyon jó fej. De mégis műszakcsere lett mert a kolléganőm kicsinált volna idegileg és előbb utóbb felmondtam volna-
...
[NŐVÉRKÉM] Légysziii mond el mi a baj! [BAZSI] Csak hiányzik, tudom a múlt héten voltam nála, de nagyon hiányzik..
[NŐVÉRKÉM] Jajj drágám.. Tudom ez most szar, de hidd el ez az egy év hipp-hopp le fog telni és már itt is lesz, együtt fogtok majd élni. [BAZSI] Alig várom.

-A picsába, de ki a fasszal fogok együtt lenni?? Ne már komolyan a saját kusza fejem szivat engem.. beszarok.-
...
[?]Boldog Valentin napot szerelmem. [BAZSI] Boldog Valentin napot életem.
-Ki ez a sràc? Nagyon jóképű.. De akkor ő.. a párom? Ajjj nem látom rendesen az arcát közelebb megye...
...
Esik az eső? Szupi..De nem mindegy nekem? Úgyse ázok el.. kik jönnek röhögve ide.. de egyeltalán hol vagyok? Az előbb még Valentin nap volt.. AAAAAArggghh!!!

[?] Most már nem mindegy, szarrááztunk..[BAZSI] Annyira nem.. na jó, az. De azért elég romantikus így az esőben, te.. és én..
[?]Igen. Most helyben megcsókollak itt, nem érdekel ki látja vagy ki nem! [BAZSI] Szeretlek! [?]Szeretlek!
-Ooo, de romantikus pont a Hősök terénél lévő szobor alatt csókolt meg. Várjunk.. ő a perverz kukkoló! Hogy is hívták? Ahh elfelejtettem, óó de suta szőke agyam van..-
...
[?] Mi a kedvenc színed? [BAZSI] A piros. Miért kérdezted? [?] Csak érdekelt. [BAZSI] És neked? [?] A zöld, bár a szemed színe jobban tetszik. Tele van színekkel. Vadító. Tetszik hogy olyan mint egy robbanás. [BAZSI] Köszönöm. ( Basszus de elpirultam ettől.) Annyira szexi a barna szemeid. Amikor belenézek, egyszerre nyugtat és tüzel fel.
...
[BAZSI] Akkor most ez a búcsú? [?] De ne feledd, nem örökre! Amint végeztem a technikusival megyek utánnad! Nem válunk el örökre. [BAZSI] És persze mindig beszélünk és látogatjuk meg egymást. [?] Ahogy mondod.
...
Na jó, arról nem volt szó, hogy pornót fogok nézni.. Húúú de naagy...

[?]Bah.. Bazsi.. [BAZSI] M.. Má.. Máh.. -

Arrg!! Mond már ki a nevét!-
...
[?]Bazsi, szeretnék adni valamit. [BAZSI] Micsodát? [?] Nézd meg! [BAZSI] Ez egy..
Jézusom de szép! [?] Tetszik? [BAZSI] Tetszik-e? Nagyon! Annyira köszönöm! Nagyon szép karkötő! Ráadásul.. [?]Piros, a kedvenc színed. [BAZSI] Miért kaptam? [?] Mert szeretlek. [BAZSI] Én is szeretlek M..

Máté? Igen Máténak hívják.. emlékszem a nevére..

-BAZSI..-
Már megint ez a hang. Honnan jött? -BAZSI KÉRLEK ÉBREDJ FEL!- Ez a hang.. -EGYSZER AZT MONDTAD NEKEM HOGY ÖRÖKKÉ EGYMÁS MELLETT LESZÜNK, ÍGY KÉRLEK, NE HAGYJ ITT! GYERE VISSZA HOZZÁM, SZERELMEM!- Máté? Ez Máté hangja volt.. Máté!
...

Egy másik UniverzumbanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora