Emlékek viharában 2.Rész

20 2 5
                                    

Hol vagyok? Várjunk.. Ez a mi.. családi házunk.. volt.
...
N-nagyi? Nagyi! Ne.. ő már.. Nem él...De ki ez a kisgyerek? E-ez én vagyok?

[PICIBAZSI]Anya.. -Csak meg akarja vigasztalni az édesanyját.. azaz én akarom anyát megvigasztalni.. [ANYA] Menj már innen, nem hiszem el hogy nem tudok egyedül gyászolni... [BAZSI] Óó te.. rohadt kurva! Csak meg akartalak vigasztalni, nekem is fájt az hogy nagyi egy ilyen retardált ribanccal hagyott itt!
...
[MAMA] Menj most innen! ... Ne! Ahhoz ne nyúlj!
...
[MAMA] Ebből a süteményből ne vegyél el, mert én átvittem hozzátok! - [BAZSI] Rothadj meg te ribanc! Egyetlen unokád vagyok, és egy darab szaros süti miatt rámszólsz te szakadék?!
...
[PICIBAZSI] Mama, mikor mehetek már el nyaralni hozzátok?[MAMA] Jajj, majd akkor kisfiam amikor jobb idő lesz.-[BAZSI] Huhh, várhattam én a jóidőt.. De rühellek..
...
[KERESZTAPA] Gyere csak nyugodtan. [PICIBAZSI] Megyeek! [PAPÓ] Menj innen, ez nem neked való! [KERESZTAPA] Muszáj ráförmedni a gyerekre? [PAPÓ] Ne lábatlankodjon itt, menjen az anyjához! [PICIBAZSI] De én itt szeretnék lenni. [KERESZTAPA] Jobb ha most elmész valahova játszani..
...
[KERESZTAPA] MUSZÁJ EZT CSINÁLNIA FATER? ÚGY CSINÁL... [BAZSI] Persze hogy muszáj, az idióta apád és anyád minden szart eldugtak csak hogy azt mondják ,,Nincsen fiam.." de jópofizni azt mindegyik tudott..
...
[PICIBAZSI] Képzeljétek Arnótra fogunk költözni, lesz egy nagy szobám, anyáék azt mondták hogy lehet egy kiskutyám is, sőt mókusom is lehet, ha minden igaz amit mondtak már 2 hét alatt oda fogunk költöznii.. [LAURA] Szegény bolond..[CSILLA] Ne bántsd őt hiszen csak azt mondja amit neki mondtak a szülei.. [ANDRÁS] Igen, ne legyél vele ilyen. [MÁTÉ] Amilyen buta el is hisz mindent..[PAULA] Jó de nem tehet róla.[DALMA]Kit érdekel legalább mindig van amiért cikizni lehet őt. Egy született lúzer haha.
...
LASSAN MINDENRE EMLÉKSZEM. HIHETETLEN HOGY TUDTAK EGY GYEREKET ILYEN SZINTEN MEGVEZETNI ÉS HITEGETNI?? A MÁSIK AMIT NEHEZEN DOLGOZOK FEL, HOGY NEM VETTÉK ÉSZRE AZT HOGY EMIATT VOLTAM TÖBBSZÖR IS BÁNTVA?
...
[DANI] Te kis buzeráns.. [LACIKA] Öld meg magad! [ZOLI] Szívességet tenné azzal ha nem léteznél, nem lesed minden mozdulatomat, sem a testem vagy a farkam. Bár ezt hiába mondom neked, csak a látvány öröme legyen neked te kis csíra.. -[BAZSI] Elég naív és hihetetlenül bolond voltam amiért pont belé zúgtam akkoriban.
...
Most középsuliban vagyok? Ahh ne már.. Emlékszem arra mennyire szenvedtem itt, alig voltak barátaim, de ami a legrosszabb volt az az, hogy ekkor kezdtem el érezni hogy amyám dróton rángat és irányít engem, ami nagyon zavart és idegesített. Szerencse hogy hamar öntudatra ébredtem és már nem hagytam magam kihasználni, azt Pálne nem hagytam hogy irányítson!
...
[ANYA] Tudd hol a helyed! Ne feleselj velem, azt teszed amit mondok! [BAZSI] Azt teszek amit akarok, semmi közöd hozzá!
...
[ANYA] Már megint egyest kaptál? Meg fogsz bukni! Tanuljál, ne pedig játszál a gépen! [BAZSI] (Kösd már fel magad!) Képzeld el kurvára nem fogok megbukni, mert csak 2 egyesem van, előtte van 2 hármas és egy 4-es jegyem.
...
[ANYA] Nem hiszem el hogy nekem soha nem segít senki.. [BAZSI] Bazd meg, tudod mit?! Ezúttal csináld csak meg egyedül leszarom cipekedj te! Az nem számít hogy mondjuk az én karom leszakad, csak az hogy te, Te és TE! Elegem van!
...
[BAZSI] Oké, most piros a lámpa, a sok barom meg megy 50-el, tökéletes egy halálos gázoláshoz. - [BAZSI] Na igen.. Itt akartam kiugrani egy kocsi elé, balszerencsémre ez nem történt meg, mert a kurva kocsi megállt és átengedett engem piros lámpánál, úgy hogy neki volt zöld.. Idióta, emlékszem hogy nagyon mérges és szomorú voltam miatta..-
...
[BAZSI] Teremtőm kérlek vigyél magadhoz, nem bírom már ezt a sok megalázást, földretaszítást, fájdalmat, szomorúságot. Kérlek szépen most álmomban vigyen el a halál!
...

[BAZSI] Nagyi kérlek vigyél magadhoz, nagyon hiányzol és a lányod a sírba tesz! Kérlek vigyél el innen itt csak bántanak!-[BAZSI] És még élek; talán..
-BAZSI- Hmm? Ki volt az? Valaki ismerős hangját hallottam..

...

Egy másik UniverzumbanWhere stories live. Discover now