A tegnapi nap csodálatos volt. Most igazán éreztem azt hogy Bazsi felszabadult. Teljesen beindultam attól ahogy ő megvadult. Nem gondoltunk semmire, csak egymással foglalkoztunk, de én most érzem a búcsú ideje már itt van. Ha jól emlékszek, akkor most pénteken költözik fel a nővéréhez. Még van 3 napunk.
[BAZSI] Tudom higy nincs sok cuccom, de akkor is elég nehéz összepakolni.. [MÁTÉ] Ne aggódj, segítek.
...
[MÁTÉ] Van még amit be kell pakolni? [BAZSI] Majd pénteken a törülközőmet, fogkefémet, papucsomat, párnámat és a tusfürdőmet. [MÁTÉ] Nem szívesen engedlek el.. [BAZSI] Nincs miért aggódnod, nem lesz semmi bajom, csak a nővéremhez költözök egy időre. Tudod, van olyan hogy messenger, telefonelérhetőség, skype és telekocsi amivel vissza tudok ide hozzád jönni pár napra. [MÁTÉ] Tudom, de nem akarlak egyedül elengedni. [BAZSI] Nem is kell. Én mindig visszatérek hozzád.FELNÉZETT RÁM ÉS MEGCSÓKOLT. HOSSZASAN CSÓKOLÓZTUNK ALIG BÍRTAM A VÉGÉN ELENGEDNI ANNYIRA MAGAMHOZ SZORÍTOTTAM. ALIG VÁROM HOGY EZ AZ EGY ÉV ELREPÜLJÖN ÉS ÉN IS PESTRE KÖLTÖZZEK!
[BAZSI] Egy kicsit túl szorosan ölelsz engem. [MÁTÉ] Bocsánat. [BAZSI] Semmi baj. [ANYUKA] Balázs, szívem ha sütök muffint holnap este, akkor csomagolhatok neked és a nővérednek belőle, fogsz vinni? [BAZSI] Igen, szeretjük a muffint, az számomra egyébként is nagy kedvenc. [ANYUKA] Helyes. Akkor most vanilliásat fogok csinálni. [BAZSI] Tökéletes lesz.
ANYA ELHAGYTA A SZOBÁT, ÍGY BAZSIT MAGAMHOZ HÚZTAM ÉS MEGCSÓKLTAM. EGY KICSIT MEGLEPTEM VELE, DE NEM ELLENKEZETT.
[MÁTÉ] Akármi is történik szólj nekem és azonnal megyek! [BAZSI] Semmi nem fog történni, de megígérem szólni fogok neked. Mivel holnap lesz az utolsó éjszakánk itt együtt mielőtt elköltözök, arra gondoltam elmehetnénk valahová. Mit gondolsz? [MÁTÉ] Remek ötlet. Mit szólnál ha elmennék arra a szórakozó helyre ahol ittad azt a hogy is hívják italt. [BAZSI] Jaa, tudom melyikre gondolsz, arra a Meggyes likőrre ami nagyon fincsi volt! Oda jó lesz.LEFEKÜDTÜNK ALUDNI, MAJD MÁSNAP ELMENTÜNK A NÉPKERTBE SÉTÁLNI, KÖZBEN FAGYIT ETTÜNK. MIRE BEESTELEDETT ELMENTÜNK AZ "IGYÁL ÉS TÁNCOLJ" HELYRE AHOL AZ A MEGGYES CUCC VAN AMI NAGYON BEJÖTT BAZSINAK. ITTUNK ÉS TÁNCOLTUNK, VOLT EGY KÉT EMBER AKIK NEM NÉZTÉK JÓ SZEMMEL HOGY MI KETTEN TÁNCOLTUNK, BAZSIT ZAVARTA IS, DE UTÁNNA RÁM NÉZETT ÉS A SZEMÉBŐL ELTŰNT A FÉLELEM. BOLDOGNAK ÉREZTEM ETTŐL MAGAM, HOGY KÉPES VOLT MEGNYUGODNI CSAK ATTÓL HOGY EGYMÁS SZEMEIBE NÉZTÜNK. PERSZE VOLTAK A TÖBBIEK AKIK ARANYOSNAK, CUKI PÁRNAK HÍVTAK MINKET. BÁR EGY SRÁC MEG AKARTA KÖRNYÉKEZNI BAZSIT, AKI NEM TUDTA LEKOPTATNI, ÍGY VISSZAMENTEM A PULTTÓL HOZZÁ ÉS ELZAVARTAM A FASZBA. ITTUNK, TÁNCOLTUNK JÓ SOKÁIG, AZTÁN HAZAMENTÜNK ÉS ALUDTUNK..
[BAZSI] Máté.. Alszol? [MÁTÉ] Nem. Mi a baj? [BAZSI] Nagyon fogsz nekem hiányozni! Annyira félek, nem akarok nélküled menni, de muszáj mennem. -ODAFORDULTAM HOZZÁ ÉS MEGPUSZILTAM AZ ARCÁT- [MÁTÉ] Tudom, nem lesz semmi baj. Gondolj arra hogy én is utánnad megyek, csak egy év múlva. Sietni fogok hozzád. [BAZSI] Várni foglak! Akár meddig is kell, ki fogom bírni, egyébként is gyorsan elmúlik ez az egy év. ( Ezt mondtam, de nem így érzek, ez lesz életem leghosszabb egy éve. Halálosan szeretem őt. ) [MÁTÉ] Így legyen. Szeretlek! [BAZSI] Szeretlek!
...
[MÁTÉ] Mindened megvan? [BAZSI] Igen. [ANYUKA] Bazsi itt ne felejtsd a sütiket, ezt elfelejtettem bepakolni, majd most berakni gyorsan az egyik táskádba. [BAZSI] Köszönöm szépen. [ANYUKA] Kész is. Bazsi amint megérkeztél írj nekünk, vigyázz magadra! [BAZSI] Vigyázni fogok! [MÁTÉ] Mehetünk? [BAZSI] Igen.KOCSIVAL ELVITTEM A BÚZA TÉRRE, OTT MÁR CSAK VÁRTUK A KOCSIT.
[BAZSI] Kérlek ne vágj ilyen arcot, ez nem az utolsó viszlát lesz. [MÁTÉ] Olyan nem is lesz! Vigyázz magadra nagyon! Amelyik pasas rád meri tenni a kezét, meg fogom ölni. [BAZSI] Én minden kurvát a vízbe folytok ha hozzád mer érni!
ELRÖHÖGTÜK MAGUNKAT, MAJD BAZSI ELKEZDETT KONNYEZNI AMIKOR MEGLÁTTA A KOCSIT HOGY BEPATKOL EGY SZABAD HELYRE. ÁTÖLELTEM ÉS CSÓKOLÓZTUNK.
[BAZSI] Azonnal fel foglak hívni amint Pesten vagyok! [MÁTÉ] Nem is vártam mást. Szeretlek! [BAZSI] Szeretlek, te is vigyázz magadra kérlek! [MÁTÉ] Engem nem kell féltened, de ígérem vigyázni fogok.
MÁTÉ
SEGÍTETTEM A CSOMAGJAIT BERAKNI A KOCSIBA, MAJD MÉG EGY BÚCSÚCSÓKOT ADTUNK EGYMÁSNAK ÉS VÉGIGNÉZTEM AHOGY ELMENT. MINDKETTŐNKNEK NEHÉZ, EZ LESZ ÉLETÜNK LEGJOSSZABB EGY ÉVEBAZSI
SEGÍTETT A CUCCAIMMAL, BÚCSÚCSÓKOT ADTUNK EGYMÁSNAK ÉS VÉGIG FIGYELTEM ŐT AHOGY VÉGIGNÉZI AHOGY ELMEGYEK. MINDKETTŐNKNEK NEHÉZ, EZ LESZ ÉLETÜNK LEGHOSSZABB EGY ÉVE.
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...