A következő szakasz

17 2 3
                                    


FIGYELEMMMM VALAHOL EGY NAGYON TÜZES +16-os RÉSZ KÖVETKEZIK XD💋🔥😂

Napok óta ez megy. Csak olvas, hogy megnyugodjon. Alig kommunikál bárkivel is. Nem értem miért kell mindent magába zárni,itt vagyok vele, tudja h számíthat rám. Valahogyan ki kell zökkentenem ebből az állapotból.. Tudom is..
...
A hely, amit otthonnak neveztem nem létezik. Minden megsemmisült. Az erő ami bennem van születésemtől fogva mindent elpusztít ami az útjába áll. Nem tudom megfékezni. Át akarja venni az irányítást...
...
[MÁTÉ] Mit olvasol? [BAZSI] Öömm Egy új felfogású Xmen képregényt, amiben Jean küzd a benne lakozó főnix erővel, ami nem az Űrben szállta meg, hanem születése pillanatától vele van.. [MÁTÉ] Hmm érdekes. Van kedved eljönni a gamerbox-ba? [BAZSI] Minek? [MÁTÉ] Egy kicsit kimozdulnál néhány nap után a 4 fal közül, meglátod máris jobban éreznéd magad. [BAZSI] Nem szeretnék menni sehová, inkább olvasok és a karjaidba zárva aludnék, ennék, innék.. [MÁTÉ] Pedig útközben ehettünk volna fagyit, de háát te tudod...

MOST KOMOLYAN, FAGYIVAL AKAR KICSALOGATNI A 40 FOKBA? BÁR 2 NAGY GOMBÓC FAGYIT ÚGY BENYOMNÉK..

[BAZSI] Jó-jó oké. Menjünk. DE 2 gombóc fagyit akarok! [MÁTÉ] Olyan vagy mint egy gyerek. De annyit kérhetsz amennyit akarsz. [BAZSI] És VANILLIÁSAT akarok! [MÁTÉ] Azt kapsz. ( De cuki amikor erôszakosan durcás, bár inkább ez, minthogy szomorkodjon a szülei miatt. Ráadásul nemsokára Pestre költözik. Alig van egy pár napunk. )

ELINDULTUNK MÁTÉVAL A GAMERBOX-BA DE ELŐTTE ELMENTÜNK FAGYIZNI.

[BAZSI] De nem is erre van a gamerbox. [MÁTÉ] De, nyugi. ( Nem is oda akarom vinni, hanem a Pizza Teraszra, majd onnan..) [BAZSI] Miért itt szállunk le, nem kellene még tovább mennünk? Ugye nem is oda megyünk?[MÁTÉ] Meglepi. Bízz bennem. ( Mindig is el akart ide jönni, így hát elhoztam ide.) [BAZSI] Mi most.. [MÁTÉ] Igen. [BAZSI] Úr Isten, akkor mi itt.. [MÁTÉ] Igen, randizunk a Pizza teraszon. [BAZSI] Jézusom, el se hiszem!

BEMENTÜNK ÉS MÁR LE IS ÜLTÜNK EGY ASZTALHOZ, MAJD MÁTÉ ELMONDTA, TUDTA HOGY IDE AKARTAM JÖNNI, DE NEM VOLT RÁ LEHETŐSÉGEM. RENDELTÜNK, MINDKETTEN HAWAII-T ETTÜNK, EZUTÁN ELMENTÜNK AZ AVASI KILÁTÓBA, SOK FÉNYKÉPET CSINÁLTUNK EGYMÁSRÓL.

[BAZSI] Nagyon jól éreztem magam veled. Ez egy csodás randi volt. [MÁTÉ] Örülök hogy fel tudtalak vidítani. Azt akarom hogy mindig boldog legyél. [BAZSI] Tudom hogy itt még nem az utolsó esténket töltjük, de szeretnék egy helyet megmutatni. Eljönnél velem oda? [MÁTÉ] Igen.

ELVITTEM ŐT ODA, AHOL ELKEZDŐDÖTT AZ EGÉSZ 9 ÉVEN ÁT TARTÓ SZENVEDÉSEM. EGYÉBKÉNT IS EL AKARTAM ODA MENNI, ÍGY JOBB HOGY VAN VELEM VALAKI, MÉGHA SZÜLETÉSNAPOMON ITT VOLTAM, DE EGY MÉLTÓBB LEZÁRÁST AKAROK ENNEK ADNI.

[MÁTÉ] Miért jöttünk ide? [BAZSI] Meg akartam azt a helyet mutatni ahol régen laktunk. Amikor innen elköltöztünk, persze azért mert anyáék nem tudtak valamit kifizetni amit ki kellett volna, mert apám, az ő szülei alá tolta a pénzt, így mi pénz nélkül maradtunk. Elárverezték a házunkat, mivel nem volt hova mennünk, így apám szüleihez költöztünk le, onnan jártam be az iskolába. Nagyon szörnyű volt ez így átélni. Nem a házunk miatt, hanem ahogyan bántak velem az állítólagos "nagyszüleim".

Mindent elmeséltem Máténak töviről hegyileg, azt hogy a nagyszüleim nem foglalkoztak velem, mindig elküldtek maguk mellől, de persze néha kényszerből "foglalkoztak" velem amit inkább hagyjunk a picsába.. Elmondtam azt is hogy majdnem egész Miskolcot bejártunk annyi albérletben voltunk az elmúlt 9 évben. Majdnem az összeset fel tudnám sorolni ha akarnám. Apám sem foglalkozott velem úgy ahogy kellett volna, elmondhatom azt hogy se nagyszüleim, se apám nem volt. DE kivétel a nagymamám (az anyai) akit még a mai napig is szeretek, ő volt az egyetlen nagyszülőm aki igenis szeretett. De aztán elment és itt hagyott engem, legalább is így értelmeztem az egészet kisebb koromban, most már tudom hogy beteg volt és mivel álmában ment el, így nem szenvedett. Eléggé szar érzés amikor mindig azért vagy a szar, mert nem azt teszed amit mondanak. De ez engem mostmár nem érdekel, egyszer megfogadtam azt hogy engem nem irányíthat senki, ehhez is tartom magam. Ezért is utálnak engem anyámék, de legfőképp anyám. Azt hiszem az egész 9 évemet sikerült röviden elmondanom.

[MÁTÉ] Annyira sajnálom, de azt meg tudom neked ígérni hogy én sohasem foglak olyan helyzetbe hozni, ahol ha hazudnod kellene, vagy titkolni valamit. Soha nem foglak elhagyni, mindig itt leszek neked, akármilyen bajba kerülnél én mindig meg foglak védeni téged. Szeretlek Bazsi! [BALÁZS] Köszönöm hogy itt vagy nekem, köszönöm hogy számíthatok rád, köszönöm hogy szeretsz. Az életemet is feláldoznám érted-Ahogy én is-Szeretlek, Máté!

Annyira meghatódtam attól amiket mondott hogy elsírtam magam, ő pedig átölet, közben azt mondogatta, csak sírjam ki magam a vállán. Majd egymásra néztünk és csókolóztunk, majd hazamentünk.

[MÁTÉ] Jó reggelt! [BAZSI] Jó reggelt!

NEM BÍRTA KI HOGY NE CSÓKOLJON MEG, ANNYIRA MEGVADULTAM TŐLE, ÉREZTEM HOGY TETSZIK NEKI MERT ODALENT A ZÁSZLÓ KÜLDETÉSRE KÉSZEN ÁLLT. HEVESEN VÁLTOTTUNK CSÓKOT, KÖZBEN MÁTÉ AZ ÁRBÓCÁT ODANYOMTA A FENEKEMHEZ. A VAD BOXERSZEXET EGY AJTÓKOPOGÁS ZAVARTA MEG, TÜNDENÉNI VOLT AZ, MÁTÉ KICSIT INGERÜLTEN FEJEZTE KI MAGÁT.

[MÁTÉ] MI VAN?! [ANYUKA] Bocsánat, csak meg akartam kérdezni hogy kértek-e reggelit mielőtt megyek dolgozni. [BAZSI] Nem kérünk köszönjük szépen. [ANYUKA] Ahogy gondoljátok, akkor én elindultam, vigyázzatok a házra és ha van mosni valótok vigyétek és rakjátok be a szennyeskosárba! [MÁTÉ] Jolvan anya, menj mi még "ébredezünk"! [BAZSI] Csókolom! [ANYUKA] Bazsi, mondtam neked, nyugodtan tegezz csak! Elmentem, sziasztok! [MÁTÉ] Na végre, már azt hittem soha nem fog elmenni.

MÁTÉ MEGCSÓKOLT, MAJD FELIZGULT ÁLLAPOTBAN MAGA ALÁ GYŰRT..
[MÁTÉ] Folytatjuk amit elkezdtünk? [BAZSI] Bocsi, most nem, éhes vagyok pá-pá!

KIMÁSZTAM ALÓLA, GYORSAN KIROHANTAM A SZOBÁBÓL EZZEL HÍVTAM FEL KERINGŐZNI, PERSZE VETTE A LAPOT ÉS ÜLDÖZŐBE VETT.

[MÁTÉ] Nem menekülhetsz, úgyis elkaplak!

VÉGIG KERGETETT A LAKÁSON, DE A KONYHÁBAN ELKAPOTT, EGYMÁS SZEMEIBE NÉZVE RÖHÖGTÜNK, MAJD SZOROSABBAN MAGÁHOZ ÖLELT ÉS MEGCSÓKOLT. LEKERÜLT RÓLUNK AZ AMI MÉG RAJTUNK VOLT, ÉS DUGTUNK A KONYHÁBAN, MONDVÁN A REGGELI VÁRHAT. LEÍRHATATLAN AZ AZ ÉRZÉS, AHOGY BENNEM VOLT, ELVESZTETTÜK AZ IRÁNYÍTÁST UGYANIS MI MÁR NEM SZEXELTÜNK HANEM BASZTUNK. EZ VOLT AZ ELSŐ BRUTÁLISAN VAD MENETÜNK.

[MÁTÉ] H-Hihetetlen voltál! Az amit az elején a száddal csináltál az.. [BAZSI] Gondoltam kipróbálhatnám rajtad milyen lenne, n-nem volt jó? [MÁTÉ] D-dehogynem. Nagyon jó volt, majdnem elmentem tőle. Meg amit a végé csináltàl.. az a mozdulat elképesztő volt, h-hogy.. [BAZSI] N-nem tudom, a-az csak jött.

EGY KIS PIHENÉS UTÁN "REGGELIZTÜNK" AMI EBÉD VOLT, MAJD MEGINT RÀNKTÖRT A "CERUZAHEGYEZÉS" ÍGY MEGINT CSINÁLTUK. AZTÁN ELKEZDTÜK MEGNÉZNI A BEAVATOTT C FILMET, PONT ANNÁL A JELENETNÉL JÁRTUNK, AMIKOR 4-ES MEGUTATJA TRIS-NEK A TETKÓJÁT, PERSZE ERRE IS BEINDULTUNK ÉS MEGINT DUGTUNK, FILM VÉGÉIG CSINÁLTUK. AZTÁN ELKEZDTÜK JÁTSZANI A GTA ONLINE-AL AHOL BEVITTÜK A SZTRIPTÍZ BÁLBA A CSOKI FIÚT ÉS MONDANOM SE KELL MEGINT BEINDULTUNK, PONTOSABBAN ÉN. MÁTÉ NEM ELLENKEZETT SŐT Ő IS BEINDULT ATTÓL AHOGY ÉN IS BEINDULTAM. MAJD MEGNÉZTÜK AZ ÖNGYILKOS OSZTAGOT, NA AZ A TETKÓS CSÁVÓ.. AHH ARRA IS BEINDULTAM, AMIÉRT MEGINT DUGTUNK. UTÁNNA JÖTT A HARLEY LEÜTÖM A FEKETE EMBERIZÉK FEJÉT BASZKI NEM TUDOM MIÉRT DE ARRA MEGINT BEINDULTAM ÉS DUGTUNK. UTÁNNA JÖTT MEGINT A TETKÓS CSÁVÓ A FILM VÉGÉN LÁNGRA LOBBANT, ÉN MEG TŰZBE JÖTTEM, ÚGYHOGY DUGTUNK.. OLYANOK VAGYUNK MINT A NYULAK ANNYIT SZEXELTÜNK MA AMIT MINDEN PÁR MEGIRIGYELNE XD

[BAZSI] Na jó, ha ezt tovább csináljuk én meghalok.. annyira kifáradtam, csak aludni szeretnék, már amúgy is 20:00 van. [MÁTÉ] Én még bírom szusszal.

KACSINTOTT RÁM A KANOS TEKINTETÉVEL.. AZT HITTEM FELROBBANOK.. HOGY VAN ENNYI SPERMÁJA? HOGY BÍRJA ENNYISZER A FARKA?? TE JÓ ÉG.. NEM CSINÁLJUK MERT NEM OSZT KÉSZ!

[BAZSI] Holnap is lesz nap, ma eleget csináltuk.. [MÁTÉ] Naa, csak még egy menetet, annyira finom vagy!

AHOGYAN A FÜLEMBE SUTTOGTA EZT, TELJESEN FELEMELKEDETT A HŐMÉRSÉKLETEM, PULZUSOM AZ EGEKBEN, NEM BÍRTAM VISSZA FOGNI MAGAM ÉS RÁVETETTEM MAGAM. MINDKETTEN EGYMÁSNAK ESTÜNK, VÉGKIMERÜLTSÉGIG CSINÁLTUK. VAGY 3-SZOR MENT EL BENNEM, AZ IDŐ PEDIG VOLT VAGY 01:00. LEHETSÉGES EZ?? BASSZUS TELJESEN KINERÜLTÜNK. RÁRAKTAM A FEJEM A MELLKASÁRA, MEGFOGTA A KEZEM, MEGPUSZILTA A FEJEM, MAJD A KARJAIBA ZÁRT ÉS ALUDTUNK VÉGRE!

Egy másik UniverzumbanWhere stories live. Discover now