Új kezdett 2. Rész

23 2 0
                                    

KÉT HÉT TELT EL A BULI ÓTA, NEM TELT EL ÚGY EGY NAP HOGY NEM ÍRTUNK VOLNA EGYMÁSNAK MESSENGER-EN MÁTÉVAL. LEGUTÓBB AZT BESZÉLTÜK MEG, MIVEL ÉRETTSÉGI SZÜNET VAN, ÉS MÁR 2 HÉT VAN SZÓBELIIG, "TANULHATNÁNK" EGYÜTT AMI PERSZE AZZAL EGYENLŐ HOGY SZÓRAKOZNI FOGUNK A 4 FAL KÖZÖTT (IS) DE AZÉRT TANULNI IS FOGUNK.

MÁTÉ
ÜZENETET KÜLDTEM BAZSINAK HOGY A HÉTEN ÁTJÖHETNE HOZZÁM ÉS EGYÜTT "TANULHATNÁNK". BÁR ÉN NEM CSAK TANULNI AKAROK, HANEM EGYÜTT LENNI VELE, MEGCSÓKOLNI, ÉREZNI ŐT, VALAMINT HA KÉSZEN ÁLL RÁ AKKOR BELEKEZDHETÜNK A SZEXBE. DE NEM BÁNOM HA MÉG NEM TEHETEM A MAGAMÉVÁ, MERT NEKEM AZ A FONTOS HOGY ITT LEGYEN MELLETTEM ÖRÖKKÉ A KARJAIMBA ZÁRVA.

BAZSI
MA INDULOK MÁTÉHOZ. ANNYIRA VÁRTAM MÁR, VÉGRE ÚJRA LÁTHATOM ŐT. SZERETNÉM MAGAM TELJESEN NEKIADNI, DE EGY KICSIT FÉLEK ETTŐL A RÉSZTŐL. REMÉLEM AZÉRT FOGUNK EGY KICSIT TANULNI. DE NEM ÉRDEKEL, A LÉNYEG HOGY OTT LESZEK MELLETTE, CSAK ARRA VÁROK HOGY VÉGRE OTT LEGYEK VELE, ÉREZNI AKAROM ŐT, VÁGYOM RÁ, AZT AKAROM HOGY ÖRÖKKÉ A KARJAIBA ZÁRJON.
...

VÉGRE MEGJÖTTEM, NEM TUDOM MILYEN REAKCIÓM LEGYEN, CSAK ARRA TUDOK GONDOLNI NEHOGY RÀVESSEM MAGAM ÉS MEGCSÓKOLJAM A SZÜLEI ELŐTT.

[MÁTÉ] Bazsi?! [BAZSI] Máté?! [MÁTÉ] Ma valamiért sokkal de sokkal ragyogóbbak a szemeid. Gyönyörű vagy. [BAZSI] Ugyan, mindig is ilyenek voltak a közeledben. [MÁTÉ] Nem, most másabb a tekinteted is. Olyan boldog. [BAZSI] Te is annak tűnsz.
AMINT BEÉRTÜNK MÁTÉ HÁZÁBA A SZÜLEIHEZ MENTÜNK ELŐSZÖR, A DOLGOZÓSZOBÁJUKBA.
[APUKA] Szevasz Balázs! [ANYUKA] Szia Bazsi, hogy érzed magad ma? [BAZSI] Jó napot kívánok Zoli bácsi. Csókolom Tünde néni, jól köszönöm szépen és ön? [ANYUKA] Köszönöm én is jól, mmm Máté! Apád és én holnap reggeltől nem leszünk itthon legalább egy hétig. Gondolom ellesztek itt egyedül, DE Máté, most nem rendezhetsz bulit, legfőbbképp azért, mert mindjárt szóbeliztek, tanuljatok is. [MÁTÉ] Oké anya ígérem hogy nem tartok bulit, de nem is akartam, csak Bazsival lenni -Khmm(Majdnem félre nyeltem) - ÉS tanulni. [BAZSI] N-nem fogunk semmi mást csinálni. [ANYUKA] Gondolom. Csak azt mondjátok amit hallani szeretnék. Nem is baj, de tényleg egy kicsit tanuljatok is ha szeretnétek valamire vinni a jövőben. [MÁTÉ] Rendben anya, de most felmegyünk a szobámba. [ANYUKA] Oh, a vacsit majd felvigyem, vagy lejöttök érte és felviszitek? [MÁTÉ] Lejövünk érte, majd szólj ha már kész. [ANYUKA] Oké.

MÁTÉ MEGFOGTA A KEZEM, AMIRE TÜNDE NÉNI ELMOSOLYODOTT, (TALÁN TUDJA?) GYORS LÉPTEKKEL MENTÜNK FEL A SZOBÁBA. AMINT BECSUKTA MÁTÉ AZ AJTÓT, AZONNAL NEKEMESETT. EGY AMOLYAN FORRÓ ÜDV NÁLAM CSÓK VOLT, ÉSZVESZEJTŐEN JÓL CSÓKOL.

[BAZSI] Én is örülök hogy itt vagyok! Annyira vártam már ezt a napot. [MÁTÉ] A holnapi nap lesz a legjobb. [BAZSI] Miért? [MÁTÉ] Anyáék egész héten nem lesznek itt, csak TE és ÉN leszünk. [BAZSI] Ugye hallottad, amikor anyukád azt kérte higy tanuljunk? [MÁTÉ] Persze, miért? [BAZSI] Ha most bejönne ezen az ajtón- Nem engedném be- De beengeded és azt látja hogy tanulunk. Nyugodt szívvel fog minket itthagyni, nem azon lesz hogy mindent gyorsan intézzenek el, hanem szép nyugodtan csinálják a dolgukat, mi is csinálni fogjuk. [MÁTÉ] És mikor akarod csinálni, talán most elkezdjük?
MÁTÉ ELKEZDTE CSÓKOLGATNI A NYAKAM, ÉN RÖHÖGVE MONDTAM [BAZSI] H-hülye, nem, azt csinálunk amit akarunk, kivéve azt!
EGY KICSIT CSALÓDOTT VOLT, DE AZTÁN RÁM MOSOLYGOTT
[MÁTÉ] Bármeddig várnék rád, nem számít mennyi idő kell neked hogy elhatározd magad. [BAZSI] Ugye nem csak a szexet akarod velem, aztán amint megúnsz te is eldobsz majd?

HIRTELEN EGY ERŐS, EGYBEN NYUGTATÓ ÖLELÉST KAPTAM TŐLE, TELJES MÉRTÉKBEN BIZTONSÁGBAN ÉREZTEM MAGAM, ÍGY VISSZAÖLELTEM

[MÁTÉ] Soha többé ne mond ezt, igen akarlak úgy is, de soha nem unnék rád, vagy dobnálak el. Szeretlek, az se számít ha nem lesz közöttünk szex, csak te kellesz nekem. Szeretlek te kis buta! [BAZSI] Én is szeretlek, de ne aggódj meg fog történni az is, de még egy kicsit korainak érzem még. (Te vagy az első ember aki iránt így érzek, ezt nem akarom csak úgy felgyorsítani.) [MÁTÉ] Mondtam neked, ne félj, te az enyém vagy, én is a tiéd. Na akkor tanuljuk azt amiben renénytelennek érzed magad. [BAZSI] Ugye ez nem a- De igen, az elektronika. Valamit muszáj majd mondanod a húzott témáról, nem akarom hogy megbukj és nem is fogsz, mert ma és holnap csak elektrózni fogunk, a többi nem számít, mert az menni fog.

ÍGY IS TÖRTÉNT, ELEKTRÓZTUNK, TÜNDE NÉNI FELHOZTA NEKÜNK A VACSORÁT, LÁTSZOTT RAJTA HOGY MEG VOLT NYUGODVA HOGY A KÖNYVEK TÉNYLEG NEM ALIBIBŐL VOLT ELŐTTÜNK. NAGYON FINOM SAJTOS SPAGETTIT CSINÁLT ANNYIRA JÓL ESETT, PERSZE MÁTÉVAL ELJÁTSZOTTUK A "SZUZI ÉS A TEKERGŐ"-BŐL AZT A JELENETET AMIKOR A KUTYÁK EGY TÉSZTA SZÁLAT KEZDTEK ENNI, MAJD ÖSSZEFORTAK AZ AJKAINK. KB 5 PERC TELT EL AMIKOR RÁJÖTTÜNK HOGY ÉHESEK VAGYUNK ÉS BEFEJEZTÜK A VACSIT. ESTE 10 ÓRÁIG TANULTUNK, MAJD LEFEKÜDTÜNK AZ ÁGYBA, EGYMÁST ÁTÖLELVE ALUDTUNK EL.

Egy másik UniverzumbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora