Felkeltünk az ágyból Bazsival, láttam rajta hogy valami nincs rendben. Olyan érzés fogott el mintha el akarna mondani valamit, de nem mondja. Először inkább nem kérdeztem meg, hátha majd magától elmondja, helyette „jó reggelt" csókot adtam neki. Lemendtünk reggelit csinálni a többieknek is. Miután megreggelizett mindenki, elindultak haza. Csak ketten maradtunk. A szemeimbe nézett, tudtam hogy most el fogja mondani.
[BAZSI] Máté, beszélnünk kell. [MÁTÉ] Rendben, menjünk be. [BALÁZS] Emlékszel amikor azt mondtam hogy Pestre költözök érettségi után? [MÁTÉ] Igen, miért kérded? (Tudom most mi fog következni.)
KÖNNYEK KÖZEPETTE FOLYTATTA MONDANIVALÓJÁT
[BAZSI] Július első hetében költözök fel. Tudom, minden jogod megvan dühösnek lenni, de kérlek értsd meg, nem mertem elmondani hamarabb, mert féltem attó-..EKKOR ÁTÖLELTEM..- [MÁTÉ] Miből gondolod hogy dühös vagyok rád? Ha azt gondolod, hogy emiatt bármi is megváltozik kettőnk között akkor tévedsz, nem fog! Csak másik városba költözöl. [BAZSI] De innen messze van Pest. [MÁTÉ] Csak 2 óra kocsival, ha dugó akkor talán 3. Életem, nem a világ végére költözöl, de ha oda is költöznél, oda is követnélek, mert szeretlek. [BALÁZS] Én is szeretlek, kérlek ne haragudj rám, azért is féltem elmondani, mert tudom itt maradsz teknikusin és az még egy év. Emlékszek rá amikor órán modtad hogy itt maradsz egy évre, aztán mész Pestre. De.. [MÁTÉ] Bazsi, nincs de. Ez csak egy év, meg amúgyis attól mert én itt vagyok te pedig ott, az nem azt jelenti, hogy el fogunk távolodni. Meg nem is a távkapcsolat, nincs ennek a szónak jelentése. Tudod miért? Mert fel fogok hozzád menni, te is le fogsz jönni hozzám. Egymás idejéhez fogunk igazodni. Ne parázz. Rendben? [BAZSI] Oké.
OLYAN SZOROSAN ÖLELT ENGEM, MINTHA SZÉT AKARNÁNAK VÁLASZTANI. VAGY 10 PERCIG ÍGY ÜLTÜNK AZ ÁGYON, MAJD ÁTVÁLTOOTTUNK FEKVÉSBE.
KEZDETT MEGNYUGODNI A KARJAIMBAN, MÁR NEM SÍRT, DE MÉG A KÜSZÖBÖN VOLT. MIUTÁN TELJESEN LENYUGODOTT ELALUDT, 2 PERC SE KELLETT DE ÉN IS KÖVETTEM. MAJD EGY ÓRA MÚLVA KELTÜNK FEL, BAZSI SOKKAL NYUGODTABB VOLT. MEGCSÓKOLT ÉS MEGKÖSZÖNTE AZ EGÉSZET, NEM MINTHA LETT VOLNA ERRE SZÜKSÉG.
...
[ANYUKA] Máté, Bazsi! Kérlek gyertek le, mert beszélni szeretnék veletek egy fontos dologról!NA PONT ENNYI KELLETT AHOZ, HOGY BALÁZS ELKEZDJEN AGGÓDNI, MEGFOGTAM A KEZÉT, ÉERZTEM AHOGY AZ AGGODALOM OKOZTA REMEGÉS ABBAMARADT.
[MÁTÉ] Nyugodj meg, biztosan nem komoly, de ha rólunk lenne szó, akkor beleegyezel abba hogy elmondjuk anyámnak? [BAZSI] Igen. Ha megkérdezné azt hogy mi együtt vagyunk-e vagy ehez hasonló kérdést tenne fel, mondjuk el neki. [MÁTÉ] Oké.
Örülök, annak amit mondott. Anya mivel tudja hogy biszex vagyok, ezzel nem lesz baja. Apa talán ellenkezik először, de 1-2 perc után úgyis elfogadja. Ami tényleg problémát okozna az Bazsi szülei, mégha az anyja tudja hogy meleg.
Sziasztook 💋 Ezt a részt is végre felraktam😂😅 Remélem ez is tetszett 💋💋❤️
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...