Az ébredés

25 3 0
                                    

Már 2 hét telt el amióta Bazsi kómában van. A nővére már annyira kimerült hogy tegnapelőttől otthon pihen a kislánnyal. Én vagyok itt Bazsival, a nővére rám bízta. Várok hogy felébredjen.
...
[MÁTÉ] Nem tudom hogy hallasz-e engem vagy nem, de mindenképpen el akarom mondani amit még nem tudtam.. Az első napunk a suliban.. Amikor láttam hogy be jössz a terembe a szívem akkor még érthetetlen módon kezdett el verni. Amit ezzel el akartam mondani az az, hogy én is az első pillanattól kezdve szeretlek!
[DOKTOR] Sajnálom uram, de lassan vége a látogatásnak! [MÁTÉ] Rendben doktor úr. Holnap még vissza jövök, szeretlek Bazsi.
...
Másnap megint bent voltam a kórházban, ezúttal velem volt a nővére és a sógora. Beszéltünk hozzá, de nem reagált. Amikor a kis picur nyűgössé vált akkor hazamentek, én pedig kettesben maradtam vele.

[MÁTÉ] Egyszer azt mondtad nekem hogy örökké egymás mellett leszünk, így kérlek, ne hagyj itt! Gyere vissza hozzám szerelmem!
Fogtam a kezét, majd egy perc sem telt el és éreztem ahogy visszaszorította..
[BAZSI] M.. Máté..

SÍRVA VÁLASZOLTAM NEKI
Bazsi?! Már azt hittem nem fogsz felébredni.

[BAZSI] Megmondtam, hogy örökké egymás mellett leszünk. [MÁTÉ] Emlékszel rá? [BAZSI] Igen, mindenre emlékszek. Bocsi hogy letámadtalak, biztosan nem erre számítottál.. [MÁTÉ] Nagyon édes voltál. Nagyon cuki vagy amikor dühös vagy.

BAZSI ELPIRULVA FORDÍTOTTA EL A FEJÉT. MEGPUSZILTAM ÉS SZÓLTAM A DOKINAK, FELHÍVTAM A NŐVÈRÉÉKET, MAJD A DOKI ELMONDTA HOGY MÉG 2 NAPIG MEGFIGYELÉS ALATT FOGJÁK TARTANI, UTÁNNA MÉG VAGY 1 HÉTIG OTTHON KELL PIHENNIE.
...

[MÁTÉ]
2 Héttel később Bazsi teljesen felépült, beköltöztünk az albérletünkbe. Én elhelyezkedtem kezdetnek egy karbantartó cégnél, Bazsi is dolgozik, mellette tanul, készül a felvételire. A többiek is jól megvannak, igazából a legnagyobb örömöm hogy Bazsi jól van. A szüleivel nem nagyon beszél, inkább fogalmazzunk úgy hogy az apja egyeltalán nem akar vele beszélni, az édesanyja pedig csak próbálkozik..
Az egy éves évfordulónkra egy szuper meglepetést tartogatok neki. Szülinapjára azt az ajándékot kapja hogy elutazunk Görögbe. Mindig is el szeretett volna oda menni.

[BAZSI]
2 Hét telt el, azt hiszem teljesen jól vagyok. Mátéval közösen bérlünk albit, karbantartó cégnél dolgozik, én jelenleg vevőszolgálatosként a Tesco-ban és tanulok a felvételire. Ami a többieket illeti Blink megnyerte a lottó ötöst, el is utazott Japánba ( a kis mázlista, de mondta legközelebb együtt megyünk és persze Máté is jön ), István és Vanda úgy döntöttek hogy eljegyzik egymást és majd 5-10 év múlva házasodnak össze. Dénes pedig összejött élete szerelmével Ágival, rendes lány remélem sokáig együtt lesznek. Alig várom Máté szülinapjára tök jó ajándékot fogok szerintem adni, Görögbe fogunk utazni, egyrészt mindig is el akartam oda menni, így pedig vele fogok elmenni.

[BAZSI ÉS MÁTÉ]
Mindketten jól megvagyunk és várjuk hogy mit hoz számunkra a jövő, de egy biztos együtt fogunk maradni életünk végéig.

END.




Sziasztok!! 😍Nos elérkeztünk a sztori végére, nagyon szépen köszönöm azoknak akik idáig követték Máté és Bazsi történetét, nagyon reménykedem abban hogy tetszett nektek, szívesen meghallgatom a véleményeteket róla, mi tetszett és mi nem. ❤️ Millió puszi, végtelen sok köszönet amiért úgy gondoltátok érdemes volt rászánni egy kis időt a könyvre 💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋😍

 ❤️ Millió puszi, végtelen sok köszönet amiért úgy gondoltátok érdemes volt rászánni egy kis időt a könyvre 💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋😍

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ezt pedig csak miért ne képpem hagyom itt!!😂😂🤣🤣🥰🥰🥰🔥🔥🔥🔥💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😂😂😂💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😂

Egy másik UniverzumbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang