Végre elérkezett az a nap, amit Bazsival annyira vártunk, egy év után végre én is Pestre költözök. Csak egy bökkenő van. Már ez a 3.hét amikor nem beszéltünk egymással. Eddig mégha dolgozott én pedig suliban vagy diákmunkán voltam, mindig beszéltünk telefonon, vagy messengeren írtunk. De most egy jelet sem adott, a nővérét sem tudtam elérni, gondolom valami fontos dolga volt amiért őt sem értem el. De ha így is lenne egy üzenetet csak kaptam volna.
...
Eltelt még egy nap, na jó most még egyszer felhívom a Nővérét.. Kimyomott..Visszahív.
[NŐVÉRKÉM] Szia Máté. [MÁTÉ] Szia, figyi miért nem tudtalak elérni se téged se Balázst, mégis mi a fene van? Vagy csak túl sokat dolgozott? De akkor is legalább egy üzenetet el tudott volna küldeni.. [NŐVÉRKÉM] Nem tudom hogy mondjam el neked.. De.. [MÁTÉ] De mi? Mi történt? Baj érte?? Ugye nem.. ő.. nem, az nem lehet.. hogy ő.. [NŐVÉRKÉM] Baleset érte őt..NEM TUDTAM ELHINNI AMIT A NŐVÉRE MONDOTT NEKEM. BALESET? ÉLETBEN VAN? NYUGI AZT MONDTA VOLNA HA Ő..
[MÁTÉ] Mi történt vele? Nagyon komoly sérülés érte őt? [NŐVÉRKÉM] 3 héttel ezelőtt autóbalesetben a bal karját zúzódás érte szerencsére az nem komoly, így 3 hét után rendbe is jött de még 2 hétig pihentetnie kell, de.. [MÁTÉ] De mi? Ne idegesíts fel, mi történt vele? [NŐVÉRKÉM] Nem.. Nem emlékszik semmire. [MÁTÉ] Nem értem, hogy nem emlékszik? [NŐVÉRKÉM] Amnéziás. Elvesztette az emlékeit. [MÁTÉ]... Nincsennek emlékei? [NŐVÉRKÉM] Az emlékei egy része visszatért, de még sok minden nem tért vissza.. Ami rád/rátok nézve.. hogy is mondjam.. [MÁTÉ] Nem emlékszik ránk? (Azt hiszem elkezdtek potyogni a könnyeim ezektől; nem emlékszik rám, az eltöltött időnkre? Az első csókunkra, az első együttlétünkre, az első randinkra..) [NŐVÉRKÉM] Sajnálom. Minket sem ismert meg, félt tőlünk és össze vissza beszélt. Majd amikor a szüleink jöttek hozzá, akkor dührohamot kapott. Őket nem is engedi a közelébe, persze érthető módon ösztönösen tiltja el magától őket, rájuk sem emlékszik. [MÁTÉ] Azt mondtad, valamennyi emléke visszajött és a többi emléke vissza térhet? [NŐVÉRKÉM] Az orvosok azt mondták hogy mivel "gyorsan" gyógyul, így ha szerencsénk van akkor minden emléke visszatér, de ha nincs.. [MÁTÉ] Értem. [NŐVÉRKÉM] Jobb lenne ha te is itt lennél vele. Az talán segíteni fog. [MÁTÉ] Holnap terveztem menni, ha ma se kapok visszajelzést. [NŐVÉRKÉM] Itt fent tudsz valahova jönni? Csak azért kérdezem hogy nyugodtan jöhetsz ide egy időre, ha úgy gondolod, ez Bazsinak is jót tenne szerintem. [MÁTÉ] Akkor egy időre ott maradnék nálatok, azután majd a lakásomba megyek. [NŐVÉRKÉM] Akkor ezt megbeszéltük.
...
YOU ARE READING
Egy másik Univerzumban
FantasyA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...