Az enyém vagy 3. Rész

26 2 0
                                    

Bazsi levezette a kezét a péniszemig, ahogy hozzáért azzal az érzéki, finom és kicsit bizonytalan remegő kezével, felsóhajtottam. Benyúlt az alsómba és elkezdte verni. Nagyon élveztem ahogy csinálja. Miközben ő odalent játszott a kolbásszal, addig forró szenvedélyes csókokat váltottunk. Hirtelen lefelé haladva CSÓKOLTA végig a testem, olyan finoman csinálta hogy majdnem megragadtam őt magam alá gyűrve hogy megdugjam. De nem tettem meg mert kiváncsi voltam mit tervez. Aztán kivette a farkam az alsómból és bekapta. Az az érzés amikor először a makkom volt benne és nyalogatta, teljesen lázba hozott. Amikor megkérdezte hogy jól csinálja-e, akkor elmosolyodott vörös fejjel mondtam neki hogy igen. Ezután ott folytatta ahol abbahagyta. Ezúttal már elkezdett szopni. A farkam fele már befért a száján, sokáig hagytam hogy ő diktálja a tempót, de nem bírtam tovább. Elkezdtem gyorsabb tempót diktálni, Bazsi bírta, eltelt vagy 5 perc és a szájába teljesen be tudtam menni. Tövig képes volt szopni a faszom. Utánna, felemeltem magamhoz és megcsókoltam. Miközben ajkaink egyesültek óvatosan ledöntöttem a földre ahol tovább csókoltam.

[BAZSI] Vár-Váh-Várjh. Várj. [MÁTÉ] M-mi a baj? Rosszat csináltam? [BAZSI] Dehogy, te buta, csak azt akartam mondani hogy ne a földön csináljuk. [MÁTÉ] Igazad van. Menjünk az ágyra.

FELKAPTAM BAZSIT ÉS AZ ÁGYRA FELTETTEM, FELÉ HAJOLTAM ÉS CSÓKOLTAM, KIS MOZDULATTAL MOZGATTAM A CSÍPŐMET A FARKAMAT HOZZÁNYOMVA.

[BAZSI]Van nálad? [MÁTÉ] Mi? [BAZSI] Gumi. Van nálad óvszer? [MÁTÉ] Nincs, de nyugi nem lesz semmi baj, vagy azt akarod hogy abbahagyjam? [BAZSI] N-nem. N-ne hagyd abba.

BAZSI ELPIRULT ARCCAL MONDTA EZEKET A SZAVAKAT, MIKÖZBEN ÉN FINOMAN RÁLEHELTEM A NYAKÁRA, FINOM PUSZIKAT ADTAM MELLÉ. IGAZÁBÓL MÉG HA MONDTA VOLNA IS HOGY HAGYJUK ABBA, SAJNOS MÁR NEM BÍRTAM VOLNA ABBAHAGYNI. ŐT IS RÁVEZETTEM VOLNA HOGY IGENIS AKARJA. SOHA NEM GONDOLTAM VOLNA HOGY VALAKI ENNYIRE LÁZBA TUD HOZNI MINT Ő. ELKEZDTEM A FENEKÉT NYALNI. IGAZÁBÓL ETTŐL A RÉSZTŐL FÉLTEM EGY KICSIT, DE NEM IS TUDOM, NEM KELLETT VOLNA TARTANOM. VALAHOGY OLYAN ÉRZÉSEM VOLT MINTHA VANILLIÁS FAGYIT NYALNÉK. BIZTOS AZ ÚJ TUSFÜRDŐJE MIATT, BAZSI HATALMASAKAT NYÖGÖTT. EZZEL A TUDTOMRA ADTA HOGY JÓ ÉRZÉS AMIT CSINÁLOK. BEJÁRTAM MINDENT A NYELVEMMEL AMEDDIG CSAK TUDTAM, MAJD A FARKAMAT BE AKARTAM KENNI VAZELINNAL, DE BAZSI MEGSZÓLALT

[BAZSI] Cs-csinálhatom én n-neked?[MÁTÉ]I-igen.

MEGLEPETT A KÉRDÉSE ZAVRBA IS EJTETT VELE, MINDENESETRE EZF SZERETTE VOLNA SZÓVAL HAGYTAM NEKI. SOKKAL IZGATOBB VOLT MINTHA MAGAMNAK CSINÁLTAM VOLNA. AMIKOR VÉGZETT, A NYAKAMBA RAKTAM A LÁBAIT ÉS FINOM ÓVATOS MOZFULATTAL PRÓBÁLTAM BERAKNI A FARKAM A SEGGÉBE. AHH NAGYON JÓ ÉRZÉS VOLT MÉGHA CSAK A MAKKOMAT JUTATTAM BE, DE LÁTTAM BAZSIN HOGY MÉG VÁRNOM KÉNE MERT FÁJ NEKI.

[MÁTÉ] B-Bazsih, jól érzed ma..

MEGLÁTTAM A KÖNNYES SZEMEIT AMI SZINTE KIABÁLTA NEKEM, PICIT FÁJ DE NE HAGYJAM ABBA. INNENTŐL MÁR NEM TUDTAM VISSZAFOGNI MAGAM, AZ AJKAINKAT EGYESÍTETTÜK.

[BAZSI] Ne hagyd abba, csináld tovább kérlek.

ELEGET TETTEM KÉRÉSÉNEK ÉS TOVÁBB CSINÁLTAM. EGY NAGYOBBAT LÖKTEM RAJTA AMIVEL BEJEBB FÉRTEM DE MÉG NEM TÖVIG, MEGÉREZTEM AHOGY BELEREMEGETT, BELÉKAPASZKODOTT A KAROMBA AKKOR. HÁROM LÖKÉS UTÁN AZT LÁTTAM RAJTA MINTHA FÁJNA NEKI EZÉRT MEGKÉRDEZTEM.

[MÁTÉ] L-lassítsak a tempón??(Miket beszélek ha akarnám se tudnám mostmár abbahagyni..) [BALÁZS] N-ne merészeld, nagyon jó érzés ahogy bennem vagy és mozogsz, KÉRLEK csináld tovább.

EZEKET A SZAVAKAT HALLVÁN BOLDOGSÁGOT ÉREZTEM, ELKEZDTEM MINNÉL TÖBBET MOZOGNI. MEGVADULTAM TŐLE, AZ AZ ÉRZÉKIEN FINOM ÉRINTÉSE MEGVADÍTOTT, GYORSABBRA IS VETTEM A TEMPÓT, AMIRE BAZSI IS TELJESEN BEVADULT. PÓZT CSERÉLTÜNK, ÁT A KUTYAPÓZBA. ŐRÜLT MÓDJÁRA DUGTAM, HANOGSAN NYÖGTÜNK, ERŐS HÖRGÉSEKET IS KIADTAM, VÉGÜL A LOVAGLÓ PÓZBAN DUGTUNK TOVÁBB. ITT BAZSI BIZONYTALAN VOLT, ÉN MEGSIMOGATTAM AZ ATCÁT, Ő PEDIG A TENYEREMBE SIMULT. ELKEZDTE MEGLOVAGOLNI A FARKAM. MINDKETTŐNKNEK ÚJ VOLT EZ (NEM CSAK A SZEXRE GONDOLOK HANEM) AZ ÉRZÉS AMI ELFOGOTT MINKET. DIKTÁLTAM A TEMPÓT AMIHEZ ALKALMAZKODOTT. A VÉGÉRE TELJESEN BELEJÖTTÜNK, SZERINTEM EZ A KEDVENC PÓZUNK. MÁR KÖZEL VOLTAM A CSÚCSHOZ, AMIT JELEZTEM IS BAZSINAK, DE Ő TELJESEN BEVADULT NEM ÉRDEKELTE CSAK AZ HOGY CSINÁLJUK. EZEK A SZEMEK, A TEKINTETE ÚJ VOLT. EGY ÚJ ÉNJÉT FEDEZTEM FEL BENNE AMIT ÉN HOZTAM A FELSZÍNRE AHOGYAN TŰZBE HOZTAM. ANNYI BIZTOS MOST A TESTÜNK ÉS LELKÜNK EGYESÜLT. BAZSI EGY OLYAN MOZDULATOT CSINÁLT RAJTAM AMITŐL MEGRAGATTAM A CSÍPŐJÉT, TÖVIG FELNYOMTAM A FARKAM ÉS BELÉÉLVEZTEM, VELEM SZINKRONBAN MENT EL Ő IS, KÖZÉNK LŐTTE A TÁRAT. MIUTÁN KI AKARTAM HÚZNI, AKKOR AZT KÉRTE MÉG NE TEGYEM HAGYJAM BENT, ERRE VICCESEN JEGYEZTEM MEG NEKI HOGY ,,Sokszor lesz benned még szivem." MAJD LESZÁLLT RÓLAM ÉS HOZZÁMBÚJT.

[BAZSI] Ezt nem tudom szavakban kifejezni, csak annyit tudok mondani hogy valami isteni volt az első. [MÁTÉ] Kurva jók voltunk, főleg te; Mi volt ez a mozdulat a végén tudod a.. [BAZSI] Nem tudom, az csak magától jött. Valami új érzés támadt fel, ami ezt csináltatta velem. [MÁTÉ] Elképesztő voltál. [BAZSI] Te is, hihetetlenül jó érzés volt ahogy bennem voltál.

Most már biztosak vagyunk abban,hogy Bazsi és én egyek vagyunk, nemcsak az "első szerelmet" találtuk meg egymás szemeiben, hanem mi kettőnket egymásnak teremtettek, lelkitársak vagyunk.

Na hogy tetszett?😂🔥🔥💋 remélem elég jóra sikeredett! 💋💋💋

Egy másik UniverzumbanOnde histórias criam vida. Descubra agora