Hihetetlen hogy végre eljött ez a nap is. Ma fog eldőlni az a pillanat az életemben, hogy könnyű vagy nehéz utam lesz. De ez nem csak rám igaz, hanem Mátéra, a többi osztálytársamra évfolyamtársaimra és a többi diákra akik most júniusban érettségiznek le. Az utóbbi időszakokban alig tanultam ez igaz, de nem fogok kifogásokat kitalálni miért, inkább elsorolom az okokat. Az első, a második félévemet sajnos a torkommal szaladgáltam ide oda, (bár szerencsémre és balszerencsémre Május végére rendbejöttem) valamint lusta is voltam tanulni. De az utolsó hetemet kihasználtam, amit tudtam szó szerint bemagoltam, tudom a magolás nem hosszútávú megoldás, de nem érdekelt. Megoldottam a problémám. És itt vagyunk a szóbeli napján. Tudom talán nem ez nem fog segíteni, bár a remény soha nem fog kialudni bennem; de kérem a Teremtőt hogy segítsen át ezen is. Csak ebben bízok és abban hogy valami jó vár rám érettségi után. Eleget szenvedtem az elmúlt években szerintem igenis megérdemlem azt hogy végre jó dolgok történjenek velem.
Mátéval találkoztunk suli előtt és együtt mentünk. Végig ideges voltam, de ő megfogta a kezem és azt mondta -Semmi baj, itt vagyok, ügyes vagy, tudni fogod a tételeidet. - Megnyugtatott ezzel a pár mondatával, úgy éreztem sikerülni fog.
...
Vége volt. Lefeleltem én is mindenből. Viszont félek attól hogy rosszul teljesítettem főleg a szakmainál és a mateknál. elmeséltem Máténak mi történt.
...
[MÁTÉ] Ne parázd túl, nyugi mindent jól csináltál, mégha bakiztál is amiért Póttétel kellett semmi baj nincs vele, előfordul az ha valaki rossz tételt húz ki. [BAZSI] Persze hogyne.. De legalább neked jól sikerült mindegyik. Ennek örülök. (Annyira örülök hogy ő a könnyű tételeket húzta ki) [MÁTÉ] Mondjuk úgy h csak szerencsém volt, pont azokat húztam ki amiket tudtam. [BAZSI]Mmázliistaa.
...
Ezután elmentünk kajálni egy pizzázóba. Az öltöny miatt is furán néztek ránk néhányan, de leszartuk. Ezután hazakísért és ő is hazament. Vártuk az "ítéletet."
...
[ANYA] Balázs, megnézted már a neten hogy fent van-e az eredmény? [BALÁZS] Még nem, most fogom. Te jó ég. Te JÓ ég!
TE JÓ ÉG ANYA! [ANYA] Mivan mit kiabálsz? Ha megint egy kis picsányi pók miatt esküszöm leültek.. Bazsi ez..
[BAZSI] Igen anya, átmentem. Sikerült az érettségim mindenből. [ANYA] Ez az, szólok apádnak is. HE GYURI A gyereknek sikerült az érettségije! [APUKA] Na, remek. [ANYUKA] Össze ne fosd a kurva széket örömödben mert a fiad leérettségizet.. [BAZSI] Anya, hagyjad, nem fontos. A lényeg hogy sikerült.Írtam A nővéremnek aki azonnal fel is hívott és együtt sikítoztunk a telefonba. Majd felhívtam Mátét,aki azt mondta menjek át hozzá gyorsan.
...
[MÁTÉ] Gyere be gyorsan! [BAZSI] De várjunk egy kicsit, mi ez a nagy siettség?
...DÉNES, VANDA, PISTI, MÁR BENT VOLTAK, SZÓVAL EGY GRATULÁLUNK BEBASZÓS NAPOT TARTUNK AMIÉRT SIKERÜLT MINDENKINEK AZ ÉRETTSÉGI, AMINT BEÉRTÜNK A HÁZBA MINDENKI KEZÉBEN VOLT EGY SÖR, MAJD AZT KIABÁLTÁK - GRATULÁLUNK MINDANNYIUNKNAK HOGY TÚLESTÜNK EZEN A SZAROON!-
[BAZSI] De honnan tudtátok hogy nekem is sikerült? [DÉNES] A pasid nem mondta? [BAZSI] P-pasim? [VANDA] Tudjuk hogy együtt vagytok! Nem kell titkolni. [ISTVÁN] Tudtam én hogy járni fogtok, ma ezt is megünnepeljük! Bár pontosabban holnap ünnepelnénk meg. [DÉNES] Ma csak egy rövid "látogatóba" jöttünk és meginni egy sört és beszélgetni az érettségiről. [BAZSI] Ez mind szép és oké, de honnan tudtátok meg? [DÉNES] Mit? [PISTI] Az érettségit? [VANDA] Vagy azt hogy jártok Mátéval? [BAZSI] Mindkettő. [MÁTÉ] Mindkettőt tőlem, azt hogy együtt vagyunk azt csak azért mondtam el-HALLGATOM A KIFOGÁSOD- (Uhh érzem a dühét) szóval azért mondtam el, mert Vandáék kierőszakolták belőlem hogy mondjam el mi történt.-DÜHÖS PILLANTÁS VANDÁRA-[VANDA] Ez nem i-igaz, Pisti kérdezte meg!-DÜHÖS PILLANTÁS ISTIKÉRE-[PISTI] Dehogy, é-én Dénestől hallottam!-DÜHÖS TEKINTET DÉNESRE-[DÉNES] M-Máté mondta el.. Jó, oké én voltam aki kierőszakolta a választ.. de az itt jelenlévők a bűntársaim a kedveseddel együtt. Óh irgalom Atyja védj meg! Csak a bokám kíméld és persze a nemesebbik részem. [BAZSI] Nem foglak bántani. (De elhíresztelem a lányoknak azt hogy kicsi a hólyagod és gyorsan elsül a pisztoly.) [DÉNES] Nekem ez a tekintet nem tetszik. FÉLEK! [MÁTÉ] Nyugi van, majd holnap lemecsezzük, most viszont koccintás!
Mindenki egyszerre mondta a másiknak hogy ,,Egészégetekre!" Majd jót röhögtünk meséltünk egymásnak kinél milyen volt a szóbeli, írásbeli, kit hogyan szoptatott meg a tételhúzás; aztán István Vanda és Dénes hazamentek. Máté kérte hogy maradjak, a szüleivel ezt úgyis megbeszélte, így hát én is szóltam anyának hogy ne várjon haza, mert Máténál vagyok. Együtt töltöttünk megint egy csodás éjszakát.
Sziasztook! Na végre ezt a kész részt is feltöltöttem!! Igyekszem minden részt (ami kész van) feltölteni; köszönöm hogy eddig elolvastátok, addig is 💋💋💋❤️
ESTÁS LEYENDO
Egy másik Univerzumban
FantasíaA törtènetben Balázs és Máté a főszereplők, mint ahogy a cím is magába foglalja egy külön "Univerzumban" játszódik ((a tükörvilág pozitív oldala) a negatív oldalon 2 külön irányba halad a srácok útja vagy mégsem.) ahol egymásba szeretnek, vagy nem...