Stevův dech byl stále ještě trochu zrychlený díky orgasmu, který mu Tony teprve před pár okamžiky způsobil a který mu svým rychlým odchodem ani nedal šanci oplatit - a že by mu ho oplatil rád.
Poté, co se alespoň částečně očistil kapesníčky, které mu Tony před svým odchodem podal, se odebral do sprchy. Voda byla příjemné studená a tak si pocit toho, jak mu stéká po kůži užíval déle, než u něj bylo zvykem.
Oblečen do svých ryflí si vysoušel vlasy velkým ručníkem, když si všimnul černého, úhledně složeného trička položelného na umyvadlu. Chvíli váhal, než mu došlo, že ho tam pro něj nejspíš připravil Tony. Odložil tedy ručník a tričko si obléknul.
Vzhledem k tomu, že byl Tony o poznání menší postavy, mu bylo poněkud těsné, což způsobovat, že byl vidět každý sval napínající se pod černou látkou trička. Do nosu ho okamžitě udeřila pronikavá, přesto příjemná vůně, kterou Steve moc dobře znal. Tonyho vůně.
Ještě několikrát ji vdechnul, než opustil koupelnu a zamířil do přízemí. Vzhledem ke zvukům syčící pánve, které se rozléhaly po celém domě usoudil, že se Tony nachází v kuchyni a skutečně se jim snaží udělat snídani. Opatrně do ní nahlédnul a způsobil si tak menší déjà vu.
Tony stál u plotny, oblečený jen do županu, který byl samozřejmě rozvázáný, jak je u něj zvykem, a černých boxerek, které měl od včerejšího večera.
Steve se při pohledu na svého přítele usmál a hned na to se mu ústa zaplnila slinami, když si vzpomněl na ten nádherný pocit, který mu dnes ráno dopřála jeho ruka. S onou nádhernou myšlenkou v hlavě se k němu zezadu přiblížil dávajíc si pozor, aby ho Tony neslyšel a uvěznil ho ve svém obětí.
Tony sebou lehnutím škubnul a Steve se zasmál, za což si od Tonyho vysloužil dloubnutí loktem do břicha. ,,Promiň, nechtěl jsem tě vylekat." Věnoval mu malý polibek na zátylek, zatímco ho stále držel v obětí. ,,Ale vylekal." Odseknul Tony, dál se věnujíc prskající pánvičce před sebou. ,,Tak se nezlob." Zahuhlal Steve do kůže na jeho krku a věnoval mu další letmý polibek. Tony se pod jeho dotekem trochu ošil, ačkoli mu vyvolal úsměv na tváři.
,,Mám nápad," začal Steve, ústy stále mapující Tonyho krk, ,,co kdybys dal tohle na chvíli stranou," sáhl po pánvičce, přesouvajíc ji na studený povrch sporáku, ,,a já ti to oplatil." Nabídnul Tonymu tím nejsvůdnějším hlasem, kterého byl schopný a byl rád, že mu při tom nevidí do obličeje, jelikož byl červený, jako rajče.
,,Hmm," zamručel Tony spokojeně nad Stevovo nabídkou a potutelně se usmál, ,,a jak konkrétně bys to chtěl provést, vojáku?" V jeho hlase byla slyšet nadrženost, která ho po ranním incidentu se Stevem ještě tak úplně neopustila. ,,To brzy zjistíš." Zašeptal mu Steve do ucha, zatímco jednou rukou sjel k lemu Tonyho boxerek, kde se na chvíli zastavil, dávajíc tak Tonymu poslední možnost odmítnout.
Přeci jen to byla jejich první společná sexuální zkušenost a tak Steve nechtěl udělat nic, co by Tonymu mohlo být nepříjemné. Avšak vzhledem k tomu, že jediná Tonyho reakce spočívala v těsnějším natisknutím svého těla k tomu jeho, usoudil, že může pokračoval.Bez sebemenších rozpaků, které by se ho za normálních okolnostech zmocňovaly, sjel rukou níž. Pocit Tonyho poloviční erekce mu na tváři vykouzlil poněkud sebestředný úšklebek. Netušil, kde se v těm tohle chování bralo, ale začínalo se mu až nebezpečně moc zamlouvat.
Netrvalo dlouho, než prsty a následně celou rukou vklouznul do Tonyho boxerek a oba tak okusili sladký pocit kůže na kůži. Tony se v reakci na Stevův dotyk prudce nadechnul a jeho hlava skočila opěrná o blonďákovo svalnaté rameno. Steve využil situace a natáhl se pro polibek na rty, zatímco Tonyho jednou rukou stále objímal kolem hrudi a druhou bloudil v jeho boxerkách.
,,Kurva, Stevie... " zásténal mu Tony do úst, když Steve palcem ledabyle přejel přes špičku jeho, teď už zcela tvrdého, penisu. Na to se Steve jen pousmál a očima sklouznul dolů, užívajíc si pohled na svou ruku, kterou svého přítele dráždil tak intenzivně, že mu vzdychal jméno do úst.
Znovu ho políbil, tentokrát o něco hruběji. Tony mu polibky jen stěží oplácel, jelikož jeho mysl byla soustředěna na zcela jiné místo. ,,Stevie... ah, do hajzlu... přestaň, prosím." Steve se odtáhnul, zprvu trochu vyděšen Tonyho slovy, než mu došel jejich pravý význam... ,,A pročpak bych to dělal, lásko?" Zeptal se předstíraně nevinným hlasem, aniž by ho přestal dráždit.
Tony zoufale zakňučel a Steve měl co dělat, aby se udržel a nezačal znovu dráždit i sám sebe (už tak mu dělal problémy Tonyho zadek natlačený na jeho rozkrok)
,,Protože... protože se jinak udělám."
Tonyho slova projela jeho tělem jako blesk mířící přímo mezi nohy. V zoufalé snaze udržet v sobě sten, který se mu dral do úst se kousnul do rtu. Zbytečně.
Rukou, kterou měl doposud ovinutou kolem Tonyho hrudi, sjel na jeho zadek a silně ho v ní stisknul.
,,Ale to je přece účel, zlato." Zašeptal mu do ucha a následně ho lehce zkousnul mezi zuby. ,,Já... nechci... nechci se udělat do kalhot." Snažil se mu vysvětlit Tony, ale vzhledem k tomu, že zrychleně dýchal a celé jeho tělo se třáslo vzrušením, se mu jen s těží podařilo zformulovat kloudnou větu.Po těchto slovech ho Steve na okamžik vymanil ze svého sevření, ale jen proto, aby si ho otočil čelem k sobě. Jakmile ho však dostal do pozice, do které chtěl a zahleděl se do tmavých vzrušených očí, na nic nečekal a snížil se do kleku. Svojí pozornost okamžitě zaměřil na Tonyho tepající erekci, jež se stále ještě jeho vinou tísnila pod látkou spodního prádla. Nejprve ji věnoval pár letmých polibků, než se prsty zaháhnul o lem boxerek a jedním rychlým pohybem je stáhnul.
Tony v očekávání toho, co přijde zavřel oči a s nedočkavým zavzdycháním hlavu zvrátil dozadu. Steve Tonyho ptáka nejprve objal prsty, než se k němu sklonil ústy tak blízko, že na nich mohl cítit slanou chuť preejakulátu. Olíznul si rty a se zavřenými oči pojal Tonyho horkou délku do úst.
Tony hlasitě zasténal, vplétajíc prsty do Stevových blonďatých vlasů za které lehce zatahal, čistě za účelem zjistit, jestli ho dokáže pojmout hlouběji. Steve se tlaku Tonyho rukou podal a chvíli ho dokonce nechal určovat si tempo přírazů.
Tony cítil, že už to dlouho nevydrží. Pocit Stevova jazyka, jež si hrál s každou vystouplou žilkou na Tonyho péru ho každou sekundou přiváděl blíž k orgasmu. ,,Steve... už... už to nevydržím." Varoval ho Tony a čekal, že se Steve dotáhne, že rozhodně nebude chtít polykat jeho sperma, avšak Steve udělal pravý opak - zrychlil.
To už Tony opravdu nevydržel. Prsty, ve kterých stále svíral blonďaté prameny vlasů, zatnul v pěsti a s hlasitým výkřikem vyvrcholil Stevovi do pusy. Jeho tělo sebou ještě několikrát škublo, než byl schopný vnímat okolní svět natolik, že Stevovi vlasy pustil a on se tak mohl postavit zpět na nohy. Hned jak tak učinil si Tonyho přitáhnul do polibku, dávajíc mu tak ochutnat alespoň trochu tekutiny, kterou ho před chvílí v hojném množství obdaroval.
,,Takže," promluvil Steve, když přerušili polibek, ,,jsme si kvit?" Tony se zasmál. ,,Víc, než to, vojáku. Myslím, že ti dokonce něco dlužím." Steve mu chtěl něco odpovědět, ale byl přerušen písní Highway to hell, která sloužila jako Tonyho vyzvánění.
Tony mu věnoval omluvý pohled a natáhl se pro zvonící telefon. ,,To je Fury." Oznámil Stevovi, hledíce na mobilní displej. ,,Promiň, hned jsem zpátky." Zamumlal a odešel do své pracovny.
*****
Okay, lidi... Steve se začíná vymykat kontrole a moje chyba to není 😅😂
Jinak musím přiznat, že je tahle kapitola napsaná dost narychlo a vůbec se mi nelíbí 🙃Každopádně děkuju za podporu, ať už v podobě přečtení, komentáře, nebo hvězdičky. Moc si toho vážím ❤️
ČTEŠ
Forbidden love | Stony
Fanfiction,,Víš, že jsi to nejlepší, co mě kdy potkalo?" Zašeptal ve snaze úplně nenarušit příjemné ticho, které mezi nimi panovalo, zatímco si jednou rukou hrál s jeho vlasy. Tony, který do té doby poklidně ležel s hlavou v jeho klíně, otevřel oči a jedním r...