Kapitola 11.

575 61 8
                                    

Probudily ho tóny písně Back in black, která se nadmíru hlasitě linula celým domem, tudíž bylo nemožné ji přeslechnout. Pomalu otevřel oči a zamžoural do denního světla, které ho okamžitě oslepilo. Párkrát proto zamrkal, aby si jeho oči přivykly.

Takhle dobře se už dlouho nevyspal.

Posadil se a sundal ze sebe deku, pod kterou spal. Zvláštní. Nepamatoval si, že by se přikrýval dekou. Jedině, že by ho někdo přikryl...
V tom ho polil ho studený pot. Zoufale si promnul oči, snažíce se vybavit si pokud možno co nejvíce ze včerejšího večera.

Tony oblečený do tepláků, ve kterých mu to nehorázně slušelo.

Nudný film.

Nevhodná otázka z jeho strany.

Pizza.

Nevhodná otázka z Tonyho strany.

Vysvětlení.

Úleva.

Úžasná Tonyho vůně, která ho ukolébala ke spánku.

Výborně. Musel si poblahopřát. Nejen k tomu, že se mu úspěšně podařilo vybavit si události předešlého večera, ale i ke skutečnosti, že jeho seznam neobsahoval nevhodné činnosti typu, sex na gauči a následné usnutí vyčerpáním.

Chvíli se nad tou představou pozastavil, usmívajíc se nad její absurditou. Ne. To byla opravdu hloupost. Jak si něco takového vůbec mohl myslet po včerejším rozhovoru s Tonym. Neexistovala žádná šance, že by s ním někdo, jako on mohl vůbec kdy něco mít.

Rychle, byť nerad, onu myšlenku zahnal a poté vstal, vydávajíc se najít zdroj neutichající písně a s ní, jak doufal, i Tonyho.

Přišel do kuchyně, kde se mu naskytl pohled na Tonyho, který zběsile míchal obsah syčící pánvičky. Byla to vtipná podívaná a Steve nemohl jinak, než se opřít o futra dveří a s potměšilým úsměvem si ji vychutnávat alespoň do doby, než si ho Tony všimne. Měl tak alespoň trochu času na to, aby si ho prohlédnul. A že se bylo na co dívat.

Tony měl na sobě tmavý župan, který se mu ale vlivem rychlých pohybů rozvázal a odhalil tak jeho svalnatý hrudník. Steve chvíli zkoumal vypracované břišní svalstvo, než sklouznul pohledem trochu níž k lemu černých boxerek, jež vykukoval z pyžamových kalhot. Sakra, jo. Nejspíš by si tenhle pohled vydržel vychutnávat celý den, kdyby se náhle onen obsah pánvičky nevznítil a nedonutil ho tak pohotově přiskočit Tonymu na pomoc. Tony ho jen zmateně sledoval, zatímco Steve vypnul indukční desku a pánvičku položil mimo horkou plochu. Vážně si oddechnul, když plamen po chvilce uhasl sám a on tak nemusel hasit celý dům.

"Dobré ráno." Brouknul Tony, jako by se nic nestalo a věnoval Stevovi zářivý úsměv. "Dobré." Odpověděl rozpačitě Steve, zkoumajíc, co se to Tony vůbec snažil ukuchtit. Ale ať se snažil sebevíc, stále mu to nepřipomínalo nic pozemského.
"Trochu se bojím zeptat, ale co z toho mělo být?"

Tony si odfrknul. "No omeleta, přece." Steve v sobě neudržel pobavené uchechtnutí. "Hej," zaprotestoval okamžitě Tony, "dělal jsem ji pro tebe." Zaúpěl teatrálně a zklamaně si šel sednout k jídelnímu stolu. Steve si byl jistý, že to hrál, přesto se nemohl ubránit pocitu, že se teď chová poněkud nevděčně. Vážně by to měl ocenit. Tony ho tu nechal spát a ještě se pod rizikem ublížení na zdraví pokusil udělat mu snídani. Nasadil proto omluvný obličej a opatrně si přisednul k Tonymu, přisouvajíc si židli co nejblíže k němu. Přesto se však snažil, aby se jejich těla nedotkla. Vzhledem k tomu, že byl Tony téměř polonahý, by to vůbec nemuselo dopadnout dobře.

Forbidden love | StonyKde žijí příběhy. Začni objevovat