Kapitola 23.

470 40 52
                                    

,,Takže večer? " Zeptal se Steve stojící mezi dveřmi svého bytu a v jeho hlase bylo slyšet možná až přehnané očekávání. ,,Udělám, co bude v mých silách." Přislíbil Tony a ještě před odchodem si Steva přitáhl do krátkého polibku. ,,Budu se těšit." Řekl ještě Steve, ale to už byl Tony pryč.

Když se k němu o pár vteřin později přiřítil Jamie a začal Steva obsypávat uslintanými polibky, nemohl se ubránit pocitu viny, že ho tu nechával tak často samotného. A tak s vidinou alespoň minimální kompenzace sáhl pro červené vodítko, rozhodnut Jamiemu věnovat pořádnou procházku.

***

Před hlavní budovou SHIELDU zaparkoval smykem, aniž by se obtěžoval hledat své parkovací místo a rychlím krokem se dostal dovnitř.

,,Stark. Jdu za Furym." Oznámil na recepci stručně důvod své návštěvy. Žena za vysokou přepážkou k němu v rychlosti vzhlédla. ,,Samozřejmě. Ředitel Fury vás očekává." Věnovala mu stejně stručnou odpověď, jež ale na rozdíl od Tonyho zakončila úsměvem.

Neobtěžujíc se poděkovat se Tony okamžitě vydal k výtahu vedoucímu přímo do Furyho kanceláře. Nastoupil do něj, zhluboka se nadechl a zpocené dlaně sevřel v pěst.

***

Losos nebo vepřové? Přemítal vduchu Steve, zatímco jednou rukou odemykal dveře svého bytu a v druhé objímal papírový pytel s nákupem.

Vzpomněl si, že Tonymu stále ještě dluží onu slíbenou večeři a dnes hodlal dostát svému slovu. Otázkou však bylo co uvařit? Vepřové se mu k Tonymu určitě hodilo víc, ale losos byl naproti tomu mnohem lehčí jídlo, což by Tonymu vzhledem k jeho lásce k fastfoodům jedině prospělo...

Tak tedy losos. Rozhodl se, pokládajíc nákup na kuchyňskou linku.

***

Výtah se s cinknutím otevřel a Tonymu se tak naskytl pohled na vysokou postavu v černém plášti, která se, otočená k němu zády, kochala výhledem na New Yorkské panorama.

Tony si to bez jediného slova okamžitě namířil napříč místností až k těžkému stolu, za kterým Fury stál.

,,Rád vás zase vidím, Anthony." Přivítal ho Fury, otáčejíc se k němu čelem.

,,A mě jako vždy mrzí, že nemůžu říct to samý." Odvětil odměřeně Tony, na což Fury reagoval pobaveným úšklebkem, jako kdyby Tonyho odpověď dopředu čekal a sedl si do křesla na druhé straně stolu.

,,Asi nebudu chodit kolem horké kaše," začal vážnějším tónem.

,,To bych vám doporučoval." Pohrozil Furymu drsným hlasem ve snaze ukrýt za něj své skutečné emoce.

,,Jde o Emilly." Pokračoval Fury vážně, zatímco svým jediným zdravým okem těkal po Starkově obličeji.

Tonyho při těch slovech polil studený pot. Přesně toho se bál.

***

Všechno bylo připravené, stačilo už jen čekat na Tonyho a doufat, že se vůbec objeví. S vidinou si ono čekání zkrátit se Steve natáhl pro skicák a tužku a uvelebil se na gauč.

Konec tužky, na kterém byla guma okamžitě putoval mezi blonďákovi rty, kde ho začal nevědomky okusovat.

Jen co však na papíře udělal první tah, vyrušil ho zvuk domovního zvonku. S úsměvem hodil skicák zpět na stůl a šel otevřít.

Za dveřmi stál Tony. Na sobě měl stále stejné oblečení jako ráno, s tím rozdílem, že nyní bylo silně načáchlé cigaretový kouřem a pod jednou rukou držel stříbrný notebook.

Forbidden love | StonyKde žijí příběhy. Začni objevovat