hai cuma nak cakap banyak throwback huhu. happy reading yall!
-
han seol"hyah! lepaskanlah!"
"eh fikir senang senang je ke aku nak lepaskan kau?!" bahu aku dicengkam kuat oleh seorang lelaki.
"apa salah aku dekat kau?! aku tak pernah kenal kau lah gila!" aku menolak dia sekuat hati aku.
entah apa salah aku kat dia tiba tiba muncul macam ni. aku tak kenal dia pun.
pang
pipi aku ditampar. rasa menyengat mula tersebar di sekeliling pipi aku.
"kau diam boleh tak betina?!" dia menolak aku jatuh ke tanah.
"tolonggg!" aku menjerit meminta pertolongan, mana tau ada orang yang lalu kat lorong ni walaupun sekarang dah pukul 2 pagi.
"kau menjerit macam mana pun, orang takkan dengarlah han seol. kau akan jadi milik aku malam ni" dia berbisik di telinga aku. deruan nafasnya betul betul buat bulu aku meremang.
air mata dah mengalir di tubir mata aku. adakah mahkota yang aku pelihara akan hilang pada malam ni? dengan lelaki yang aku tak kenal?
baju di bahagian bahu aku dikoyakkan.
"tolong stop.. saya merayu.." aku merayu kepadanya. tenaga yang aku ada tak dapat lawan kekuatan yang dia ada.
"huh, setahun aku tunggu kau. kau fikir bila dah ada peluang depan mata macam ni, aku nak lepaskan macam tu je? memang tak lah" walaupun gelap, aku dapat melihat senyuman sinisnya dalam samar samar kegelapan.
setahun? siapa dia?
"kau siapa hah?!"
"aku? jiran kau lah bodoh! kim jongin!"
"a- apa?" aku tergamam. macam mana-
"oppa.."
"apa? terkejut? simpan je la dulu eh. nanti kau dah mula jadi milik aku. kita kahwin dan pindah ke luar negara. dengan anak anak kita"
"dasar psycho! aku taknak ada anak dengan kau!" aku tolak dada dia kuat kuat dan dia jatuh ke tepi. baru aku nak buka langkah, pergelangan kaki aku dicapai dan membuatkan aku jatuh dengan sendiri.
lagi sekali pipi aku ditampar oleh lelaki yang bernama kim jongin ni.
"kau jangan fikir dapat terlepas malam ni eh"
dia memegang bahu aku kuat kuat dan meletakkan bibirnya di bibir aku. aku mengetap kuat bibir aku. aku tak rela.
dengan sekelip mata jongin hilang di depan mata aku. yang aku dengar hanyalah bunyi orang bertumbuk. tiba tiba lengan aku ditarik seseorang. jangan kata ni jongin sudahlah.
badan aku dikeraskan, takut. trauma.
"jangan risau. saya tak berbahaya"
YOU ARE READING
fake love ; hwangminhyun
Fanficstatus 》 completed "loving you is hard but i won't never regret it" - han seol •geumvengers-2019