Jungkook szemszöge:
Fel- le járkáltam a szobámban, nem tudtam egy percet sem aludni. Most, hogy tudom, nemsokára leszáll a gépe úgy érzem, megőrülök. Legszívesebben futva mennék elé, de sajnos az nem lenne túl méltóságteljes, Kim Taehyung pedig nem jöhet gyalog a házunkig. Nem ezt érdemli.
Mikor már tényleg nem bírtam, lerohantan a földszintre.
- Menjünk már!- kiáltottam idegesen a szüleimnek.
- Még nem jött meg a limuzin, drágám- válaszolt anyám a szomszéd szobából.
- Nem kell limuzin, bármelyik autó jó, csak menjünk már végre- sétáltam be hozzá.
- Nem kelthetünk rossz benyomást. A limuzin elegáns és tökéletes az ilyen alkalmakra.
- Hogyne. Pontosan tudod, hogy sok alkalom lesz a kínos csendekre egy limuzinban. Amiket utálsz. Csakúgy, mint én- győzködtem.Felsóhajtott és tanácstalanságot véltem felfedezni a szemeiben.
- Apáddal beszéld meg- intett a kezével, majd folytatta méregdrága fülbevalójának helyére akasztását.Apámat a ház előtt találtam meg, ahol épp a limuzin sofőrjével beszélgetett.
Elkéstem. Lehetőségek százai állnak rendelkezésre a kínos csendekhez.Megadóan sóhajtottam.
Taehyung szemszöge:
A gép leszállt a neki szánt helyre. Én az épp akkor, másik repülővel érkező embertömeggel vonultam be a csarnokba. A magángépnek hála nem kellett sorban állnom a bőröndjeimért.
A várakozó részre érve még több ember közé kerültem, ami miatt kissé szédülni kezdtem.
A távolban megláttam két szót egy magasra emelt táblán: Kim Taehyung.
***
Taehyung a nevével feltüntetett tábla felé indult. Távol volt, így nem látta tisztán az ott lévő embereket, de arra tippet, négyen-öten lehetnek.
A táblatartó férfi közben felfigyelt Taehyung közeledésére így felhívta a Jeon család figyelmét is rá.
Jungkook szíve a torkában dobogott, de olyan hevesen, hogy attól tartott, infarktusa lesz mielőtt Taehyung odaér hozzájuk.
Arcából kifutott minden vér, úgy tűnt, mind a szívében összpontosul. Lábai meggyengültek, kezei a teste mellett lógtak, ökölbe szorított ujjainak körmei tenyere húsába vájódtak. Hirtelen nagyon kicsinek és törékenynek érezte magát a feléjük közeledő, felnőttes megjelenésű Taehyunghoz képest.
Minden jel arra mutatott, hogy a szíve ki akar ugrani a torkán keresztül.Nem mozdultak, de Tae egyenletes tempóban közeledett feléjük.
Ahogy egyre közelebb ért, úgy rajzolódott ki egyre élesebben minden porcikája.Az arca... Csodaszép. Hibátlan bőre kissé halovány, ami porcelánszerűvé teszi megjelenését. A szemei lelkesen, de egy gazdag családhoz méltó büszkeséggel csillogtak. Ajkain egy kellemes mosoly húzódott.
Jungkook körmeit mélyebben fúrta húsában.
Taehyung most már jobban látta a kis csapatot. Egy férfi és egy nő- minden valószínűség szerint a szülők- udvariasan mosolyogva várták, míg a táblát tartó fickó és a biztonsági őr, aki az emberek között vegyült el csak üresen néztek rá.
És ott a kisherceg.
Sápadt volt, habár orcái enyhén kipirosodtak. A bőre fénylett, mintha csak beteg lenne. Szemeivel meredten bámult Taehyungra, nem tudott betelni a látvánnyal.
Ez fordítva is így volt.
Jungkook gyönyörű.Taehyung másodpercek alatt odaért a rá várókhoz.
YOU ARE READING
exchange student ⚣
Fanfiction- Gyerekes vagy, hyung. - Te meg még gyerek. Az se sokkal jobb. VKOOK/TAEKOOK FANFICTION (befejezett) Taehyung egy neves művészeti iskola 14. osztályába jár, ahol dalszövegírást és éneket tanul. Az iskola által kiírt csere- diák program lényege hog...