1. Neked is rosszalkodik a wattpad? Mik szoktak lenni a bajok?
- Nem szokott rosszalkodni szerencsére. Annyi, hogy a gépem gyakran lefagy meg ilyenek és mikor újra visszalépek, nem hozza ki amit korábban írtam, ezért eleinte szívrohamot kaptam, hogy írhatom újra az egészet, de aztán láttam, hogy vissza lehet állítani az utolsó mentét.2. Használod a Gyakori kérdések oldalt? Ha igen, segít valamit?
- Hogyne használnám! Sokszor segít, viszont olyanokra nem ad jó választ, hogy mit adjak karácsonyra embereknek:')3. Mi a véleményed a globális felmelegedésről?
- Sajnos az emberek a probléma elé helyezik a saját érdekeiket. A nagy fejesek semmit sem fognak tenni ellene, amíg hasznuk van a kőolaj felhasználásából és nem modernizálják a gyárakat. Mi, közemberek megpróbálhatunk tenni ellene, nem használni légkondit, vagy biciklit, tömegközlekedést használni, de az emberiségnek közös erővel kéne megküzdenie ezzel a helyzettel, különben a vesztünkbe rohanunk. Mi lesz a gyerekeinkkel?
Gondoljunk rájuk.4. Szereted a McDonaldsot?
- Igen, vonz az uborkájuk.5. Meddig bírod ki kaja nélkül?
- Háát mondjuk úgy, hogy nem szeretem feszegetni a határaim ilyen téren. Van, hogy két óra alatt éhen tudnék halni-ez a gyakoribb-, de olyan is van, hogy egész nap nem vagyok éhes.6. Írd le az első hírességet, aki eszedbe jut.
- Mire elolvastam a mondatot, legalább 20 név átfutott az agyamon, szóval nem tudom, ki volt az első, de szerintem Justin Bieber:'D7. Legkomolyabb betegség, ami eddig ért?
- Egyszer kiszáradással kórházba kerültem. Meg elszakadt az ínszalagom a bokámban, ha az számít.8. Mennyi könyved van a polcodon?
- 250 körül.9. Mi a kedvenc mémed?
- Oh god, nem tudom, de ha megtalálom, beteszem valamelyik rész alá.10. Mit szeretsz és mit utálsz a nyárban?
- a szabadságot, a szórakozási lehetőségeket, hogy aludhatok sokáig, a dinnyét, a fagyit, a vizet, szinte mindent!
- Amit utálok az max a nagy kánikula meg a szúnyogok. Oh és a dinnyemag... miért kell egy ilyen fenséges gyümölcsöt tönkretenni... uGH.Bárki megcsinálhatja amúgy a kihívásokat, vegyétek úgy, hogy meghívok mindenkit!
190621
VOCÊ ESTÁ LENDO
exchange student ⚣
Fanfic- Gyerekes vagy, hyung. - Te meg még gyerek. Az se sokkal jobb. VKOOK/TAEKOOK FANFICTION (befejezett) Taehyung egy neves művészeti iskola 14. osztályába jár, ahol dalszövegírást és éneket tanul. Az iskola által kiírt csere- diák program lényege hog...