19.

643 75 25
                                    

a végén lesz egy kérdés, örülnék, ha elolvasnátok, köszi:)

Jungkook szemszöge:

- Szia, Tae- néztem rá zavartan. Haja össze- vissza állt feje tetején, míg jobb oldalt arcához tapadt, ami sápadt volt- feltehetőleg a kialvatlanságtól. Szemei fehér része és orra hegye halvány piros volt, ami élesen tűnt ki bőre természetellenesen fehér színéből. Betegnek nézett ki.

- Bocsi a... kinézetemért- mutatott végig magán.- Fiús estét tartottunk a barátaimmal és nem igazán aludtam ki magam.
- Nálad vannak a barátaid?- kérdeztem és hirtelen nem tudtam, mit gondoljak. Örüljek neki, hogy volt valaki, aki vele volt, míg én hanyagoltam? Vagy legyek kíváncsi, hogy milyen barátai lehetnek Kim Taehyungnak?
- Igen, remélem nem fognak zavarni. Az egyikük még alszik, a többiek meg kómásak, szóval nem hiszem, hogy egyáltalán észreveszik, hogy-
- Kisherceg!- vette ki Tae kezéből a telefont egy ismeretlen ismerős fiú. Ezt úgy értem, hogy mikor először tisztult ki a kép, nagyon ismerősnek tűnt valahonnan. Barna hajú és szemű, kamerán keresztül is magas és vékony fiú volt szív alakú mosollyal és tökéletesen sima arcbőrrel. Ő nem látszott kialvatlannak, vagy betegnek, sőt szinte kicsattant az energiától.- Hogy, s mint?
- HOSEOK! Azonnal add vissza, te köcsög!- hallatszott a háttérből Tae hangja.- Két perce még aludtál, hogy a jó égbe vagy ilyen... életteli?
- Ne is foglalkozz vele- legyintett és még a hangja is ismerősen csengett.- Hobi vagyok. Lehet, hogy ismersz. Segítek. I'm your hope, you're my hope, I'm J- Hope!- mutatkozott be.
- J- Hope? Te jó ég, te komolyan az a J- Hope vagy!? Úr Isten, nagyon imádlak... mármint imádom a videóidat, rohadtul tehetséges vagy! A példaképem! Nem is tudod, mióta álmodozom arról, hogy egyszer találkozok veled!
- Ó, ez nagyon megtisztelő, köszönöm szépen- vigyorgott rám, miközben felállt valamire, amit ágynak tippeltem és felemelte a kezét a magasba valószínűleg azért, hogy a háttérben hisztiző Taehyung ne érje el a telefont.
- Lenne egy... indiszkrét kérdésem- kockáztattam meg, miközben próbáltam elnyomni a belsőmben tomboló fanboyt. Kim Taehyung és Jung Hoseok barátok!!! (tbh nagyon szívesen lennék Kook helyébe:'))
- Ez egy jó nap, a tegnapi is az volt és a holnapi is az lesz, szóval bármit kérdezhetsz, kisherceg.
- Kisherceg...- motyogtam a furcsa becenevem.- Szóval... biztos tudsz róla, hogy shippelnek téged Sugával, a rapper Sugával.
- Van másik is?- szólt a távolból egy torz hang.
- Szóval- folytattam pár pillanat múlva- én is... shippellek titeket és nem... szóval... huhh, hogy is kérdezzem, hogy ne legyen olyan kínos, ha mégsem szóval...
- Van -e köztünk valami? Azt hittem, ez nyilvánvaló- merengett el Hoseok, majd arrébb sétált és fél karját kinyújtotta a fiatalabb hyungom felé, hogy megakadályozza Taehyungot a további telefon-visszavételi kísérleteiben.
- Szóval van! Annyira tudtam, nem hiszem el!- sikítani akartam, de ennek nem itt volt a helye és ideje. De azért izgatottan ugrálni kezdtem az ágyamban, hogy valahogy levezessem a bennem felgyülemlett energiát.
- Esetleg szeretnél egy exkluzív interjút a boyfiemmal? Nagyon lelkesnek tűnsz.
- Oké, Jung Hoseokkal beszélek, aki az előbb vallotta be, hogy együtt van Min Yoongival, szóval Sope is fvcking real és felajánlotta, hogy beszélhetek a pasijával aki... szavaim sincsenek rá, milyen jó mindenben... Ja, és ezt mind Kim Taehyung telefonjáról, aki a cserediákom. Ezt csak álmodom?- kérdeztem magam elé suttogva.
- És engem még nem is láttál- ugrott be hirtelen a képbe egy újabb srác, akit először szintén nem ismertem fel, majd hirtelen beugrott, ki ő.
- Kim Namjoon? MI A FA-

Mikor kicsit megnyugodtam és Sugával is beszéltem (kicsit álmos volt ő is, de minden kérdésemet megválaszolta, amiért kiérdemelte a tiszteletemet, ugyanis ennyi kérdést még talán soha nem tettem fel egy nap alatt sem, nem hogy tíz perc alatt), Hoseok volt olyan kedves és visszaadta a telefont Taehyungnak, aki rögtön átment egy másik szobába. Leült egy kanapéra, ami mögött egy barna ajtó volt, gondolom, amin ki lehet jutni a folyosóra.

- Szóval tetszenek a barátaim.- Nem kérdezte, hanem kijelentette és hangjába valami rosszallás vegyült.
- Annyira szerencsés vagy, hyung, hogy ilyen barátaid vannak! De én még nálad is szerencsésebb vagyok, hogy ismerhetlek téged- mondtam ki az őszinte gondolataimat.
Több érzelem is megjelent az arcán, de olyan gyorsan eltüntette őket, hogy csak egyet ismertem fel, a büszkeséget.
- Hát igen, VIP rajongóm.- A becenévről jut eszembe...
- Tae, mi az a kisherceg dolog, amit Hoseok hyung mondott rám?

Vicces volt nézni az arcát a következő másodpercekben. Vívódott magában valamivel és látszott rajta, hogy dühös valakire.
- Így hívnak téged, mióta tudnak rólad. Ne kérdezd, miért.
Most rajtam volt a sor, hogy meglepődjek és zavarba jöjjek.

Kis időre csend állt be közénk, aztán eszembe jutott, miért is hívtam fel.
- Taehyung... Bocsánatot szeretnék kérni, amiért ignoráltalak. Nem miattad volt, csak nagyon megijedtem, hogy nem fogok tudni semmit, ezért tanultam... Tudom, egy bunkó köcsög vagyok, amiért még csak nem is tájékoztattalak a dologról- hajtottam le a fejem.
- Kook- szólalt meg egy idő után.- Nem baj. Nem mondom, hogy nem hiányoztál, de megértem. Jól sikerült legalább?

Elmeséltem neki a gondolataim, a félelmeim és a reményeim, ő pedig figyelmesen hallgatott végig és megnyugtatott, hogy biztos jól ment a dolog.
Aztán megkérte, hogy énekeljek neki.

A szívem erősen dobogni kezdett. Sok ember előtt énekeltem már, de Kim Taehyung... ő egy teljesen más eset.

- Hát... nem tudom. Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne...
- Kook, már most tudom, hogy jó hangod van. Ha meghallom, el fogok ámulni, biztos vagyok benne. Nem véletlenül vagy évfolyamelső.
- Honnan tudod, hogy az vagyok?- lepődtem meg, mert nem emlékszem, hogy bármikor megemlítettem volna neki.
- Fent van az iskola honlapján. Van vagy ezer kép rólad és legalább annyi videó a tánc tudásodról- hozzáteszem, szerintem is iszonyú tehetséges vagy. Viszont olyan, ahol énekelsz, egy sincs, szóval gondoltam énekelhetnél nekem- mosolygott, ami miatt csak még gyorsabban kezdett verdesni a ketyerém.
- Mindegy, a lényeg, hogy ne számíts sokra, mert akkor csalódni fogsz...
- Nem hiszem, hogy tudnék benned csalódni, de rendben, Jungkook-ah- nevetett fel édesen.

Kikapcsoltam az agyam azon részét, amivel a külvilágot érzékeltem. Nem szabad rágondolnom, hogy kinek éneklek, mert akkor elrontanék mindent...
A vizsga dalom jutott először eszembe, ami a Nothing like us volt Justin Biebertől. Akkor örültem neki, mert furcsa mód a szomorú dalok illenek a hangomhoz a legjobban. Most egy kicsit féltem, hogy elrontja majd a hangulatot, de azért reménykedtem benne, hogy hatással lesz rá valamennyire.

Mivel a gépem nem volt bekapcsolva, a telefonomról meg nem akartam zenét indítani a facetime miatt, háttérzene nélkül énekeltem.
Egyedül.

Taehyung szemszöge:

Amikor elkezdett énekelni, azt se tudtam, mire figyeljek hirtelen. A látványra, amit nyújt, vagy az isteni és valahol rettentő aranyos hangjára, ami nagyon is illett hozzá. Ezért úgy döntöttem, mindkettőre figyelek.
A szemeit lehunyta, a magasabb hangoknál pedig kicsit felemelte a fejét és ráláttam a gyenge pontomra. A nyakára (azóta sem tudom, miért az, de olyan szép!). Ádámcsutkája emelkedett és süllyedt a hangváltásokkor.

Egyszer sem hibázott. Tökéletesen énekelte a szomorú dalt. A szemeim könnybe lábadtak az érzelmektől, amiket a dal és a hangja árasztott magából.

A dal vége felé valaki kinyitotta az ajtót mögöttem, de nem tudtam másra figyelni, csak Jungkookra, aki a bűvkörébe vont.

Befejezte a dalt és kinyitotta a szemeit. De nem rám nézett, hanem mögém és pupillái kitágultak.

Hátrafordultam.

Jimin állt az ajtóban teljesen ledermedve. Csak a szája mozgott, ahogy suttogva azt mondta:

- Jungkook...

-
-
-

boldog gyerek napot. remélem tetszett:)
FONTOS: Tervben van egy fordítás, a kérdés, hogy milyen legyen: Vkook, vagy Vminkook. (én az utóbbira szavazok, mert abból szörnyen kevés van a magyar wattpadon) ha gondoljátok, írjátok meg nekem, vagy kommentben, ha nem akarjátok, akkor majd én választok:)
köszi, hogy elolvastad:)
pápá
~random fact: szeretem érdekesebb részeknél befejezni a részeket:)~

190526

exchange student ⚣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin