Jungkook szemszöge:
Még hogy ne fogjam vissza magam...
Ha nem fognám vissza magam minden egyes másodpercben, már régen megutált volna. Hiszen ha tehetném, egész nap rajta lógnék, a nap minden másodpercében őt figyelném és nem úgy, ahogy eddig tettem. Nem próbálnám meg leplezni a tekintetem mögött megbújó érzelmeket. Szívem szerint 24/7ben ölelgetném, puszilgatnám és elmondanám neki, mennyire de mennyire szeretem...
Igen, ez egy erős szó. Mégis úgy érzem, hogy tényleg szeretem őt.
De most ne beszéljünk erről. Még ne.
- Uhm, hyung, nem vagyok biztos benne, hogy tudom, mit vársz el tőlem. Nem tudom, mit kéne cs- csinálnom- hajtottam le a fejem.
- Én se- vont vállat.- Mi lenne, ha először is visszatérnénk a rendes kerékvágásba? Aztán majd meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok. A szüleid holnap elutaznak és így majdnem másfél hétre magunkra leszünk utalva. Meg persze az utána jövő másfél hónapra... Tényleg, izgulsz már? Nemsokára újra láthatod Jimint- nézett rám csillogó szemekkel.
- Szerintem neked jobban hiányzik, mint nekem- engedtem meg egy halvány mosolyt.- Úgy tűnik, nagyon közel állsz a barátaidhoz.
- Az biztos- bólintott.- Mióta megismertem őket, soha nem voltam ilyen sokáig távol tőlük- szomorodott el hirtelen.
- Mit szólsz egy facetimehoz?- próbáltam feldobni.
- Jó ötlet- pattant fel az ágyról.- És Bogum hyunggal is beszélek! Múltkor hívott, csak nem vettem fel, mert... uhh, mindegy, miért.
- Várj, Park Bogum?- kérdeztem nagyra nőtt szemekkel.
- Igen, a színész.
- TE ISMERED PARK BOGUMOT? MI A FRANC TAEHYUNG?- kérdeztem enyhén sokkos állapotban.
- Nyugesz, Kooks, igen, ismerem. Jó barátok vagyunk. Egyszer még arra is rá próbált venni, hogy szerepeljek egy filmben, amiben ő is. De elutasítottam, mert most nyáron lett volna a forgatás én meg ugye itt vagyok most szóval-
- Nem hiszem el, hogy komolyan olyan barátaid vannak, mint Min Yoongi meg Park Bogum.A fejemet csóváltam, ahogy rágondoltam az én baráti társaságomra. A holdkóros Lena az uborkájával meg a többi idióta a szar, olcsó piájával... Verhetetlenek. De azért nem mondom, hogy nem cserélnék el egy kettőt Tae barátaira.
- Hát pedig de. Van egy csomó képem vele. Akarsz látni egyet? Még Namjoonie hyung is rajta van. Oh amúgy! Miért nem találkoztam a bátyáddal kb egyetlen egyszer sem, mióta itt vagyok?- kérdezte meg hirtelen.
- Azért, mert nem nagyon volt itthon. Még tavaly vett egy lakást a belvárosban, mert így könnyebb neki végezni a munkáját.
- Mit dolgozik?- kérdezte.
- Idegenvezető.
- Ó, aha. És Jinnek hívják, ugye?
- Igen, Seokjinnek. Miért, ismered?
- Hmm, úgy érzem hallottam már róla valakitől, de fogalmam sincs, kitől- húzta össze a szemeit elgondolkodóan.- Mindegy, itt a kép, ha érdekel- vont vállat és felém fordította a telefonját.- O-oh- fogtam kezembe a telefont.- Nem is emlékszek erre a fotózásra- néztem fel rá.
- Mert nem is volt. Ez egy próba volt, meg akartuk nézni apámmal, hogy mennyire fotogének a barátaim, hogy ha eljövök ide, legyen utánpótlás- vont vállat.
- Hahh, miért vagy ilyen rohadt helyes, hyung?- suttogtam magam elé a képnek.
- Hát... a szüleim beleadtak apait- anyait- vigyorodott el.
YOU ARE READING
exchange student ⚣
Fanfiction- Gyerekes vagy, hyung. - Te meg még gyerek. Az se sokkal jobb. VKOOK/TAEKOOK FANFICTION (befejezett) Taehyung egy neves művészeti iskola 14. osztályába jár, ahol dalszövegírást és éneket tanul. Az iskola által kiírt csere- diák program lényege hog...