46.

608 63 10
                                    

A hét fiú belevágott hát az éjszakába. 

Mivel alapból Gangnamban voltak, ott kezdték az ivászatot. VIP helyekre vettek belépőt és jóformán elpazarolták a pénzt flancosabbnál flancosabb italokra. Mikor aztán az idő telt, de részegnek még nem érezték magukat, a távozás mellett döntöttek. 

És tovább mentek. 

Úgy gondolták, az egyik Han folyó melletti szórakozóhelyet látogatják meg legközelebb, ami a fiatal felnőttek és a tinédzserek egyik kedvelt helyének bizonyult. 

Gyönyörű volt.

Az egész egy, a folyó mellett hosszan elnyúló terület volt pultokkal, standokkal és egyéb hasonlókkal teleszórva. Igazság szerint Jungkookot egy vásárra emlékeztette. 

Sötét volt, a félhold tompán világított, csillagokat csak elszórva lehetett látni a város nagy fényszennyezése miatt. Körülöttük égősorok világítottak mindenhol és valahol nem messze élő zenét játszottak. A folyót semmi nem választotta el tőlük, pár méterre húzódott onnan, ahova végül letelepedtek. 

Egy fa asztal köré, padokra ültek le. Namjoon és Jin elment sojuért és egyéb alkoholos italokért. Jungkook nagy szemekkel próbálta befogadni a körülötte lévő látképet. A majdnem tizennyolc éve során soha, egyszer sem találkozott még ilyen hellyel. Igazság szerint csak ekkor döbbent rá, hogy nem is nagyon volt fiatal kora. 

Taehyung egy szerelmes mosollyal az arcán nézte a fiút. Mennyire örült neki, hogy minden ilyen jól sikerült! Mennyire boldog volt, hogy Jungkook felnyitotta a szemét.

A kisherceg telefonja egyébként egész végig rezgett, mert az iskolában, ahol korábban átvették a papírokat, Taehyung lelkes rajongói meglátták őt és azonnal felkeresték a közösségi médiákon. Kérdésekkel zaklatták és elég csúnya dolgokat is írtak neki, ami valószínűleg féltékenységből fakadt. 
Taehyung nem bírta már tovább nézni Jungkook szomorú tekintetét, ezért úgy döntött, inkább zsebre teszi a készüléket és puszit nyomott a fiú szájára.

Namjin végül hamar visszatért. Mindenki elé lepakolták az üvegeket és inni kezdtek. A soju nem volt a legerősebb ital, nagyjából a pezsgővel tartozott egy nagyságrendbe, de Taehyung még így is aggódva nézte végig, ahogy Jungkook maga elé veszi az átlátszó italt tartalmazó üveget.

Ő maga nem igazán szerette az alkohol ízét. A borral és a pezsgőkkel ki volt békülve, de a többit inkább csak a hatása miatt fogyasztotta. Jungkook, úgy tűnt, nem túl válogatós alkoholok terén, de Taehyung még így sem tudta elképzelni, hogy hogyan tudja olyan gyorsasággal lehúzni a rizsitalt. 

A többiek beszélgetni kezdek, ő pedig lenézett a saját üvegére. Namjoon jól ismerte, mikor barackosat vett neki, aminek az alkohol tartalma is alacsonyabb volt, mint a simának, és az íze is sokkalta finomabb. 

Lassan kortyolgatta az üvege tartalmát és mosolyogva hallgatta a többieket. Jungkook az oldalának dőlt, mire ő automatikusan a derekára csúsztatta a kezét. 

Talán még egy nap sem telt el, hogy összejöttek, mégis olyan érzés volt, mintha hónapok óta együtt lennének. Talán mert olyan sok időt töltött el vele. Már akkor is ismerte, amikor még nem is találkoztak.

Jungkook néha hümmögött, vagy bólintott, esetleg felnevetett a többiek sztorijain, aztán nem sokkal később ő maga is belelendült a lelkes mesélésbe. 

Taehyung élvezte az estét. Akkor még fogalma sem volt, hogy mennyi minden vár még rájuk. 

Alig tíz méterre tőlük egy hangos társaság rohamozott meg egy mobil wcnek kinéző blokkot. Meglehetősen részegek lehettek már a hangerejükből és viselkedésükből ítélve. Egy kis vezérlőpanel volt a mobilwc oldalára szerelve, azon nyomkodtak valamit, majd pénzt dobtak be és mindannyian bepréselték magukat a szűk helyre. 

exchange student ⚣Where stories live. Discover now