Z pohledu Linzy :
„Lásko“
Otevřu oči a podívám se na Vojtu.
„Dobré ráno“ políbí mě na rty.
„Dobré ráno“
Posadím se do tureckého sedu a Vojta přede mě dá tác s jídlem a pitím.
„To si nemusel“
„Nemusel, ale chtěl“
Přitáhnu si ho k sobě a spojím naše rty v jedny.
„Děkuji“ zašeptám mu na rtech.
Vezmu si první lívanec a dám si ho do úst.
K tomu upíjím jablečný džus.Po snídani Vojta odnese tác do kuchyně a já si zalezu do koupelny.
Vyčistím si zuby a opláchnu si obličej.
Přejdu zpátky do ložnice kde otevřu skříň, ze které si vyndám šaty.
Svléknu si ze sebe Vojtovo bílé tričko a černé kalhotky.
Místo toho si na sebe obléknu spodní prádlo a černé šaty s dlouhým rukávem.Rozčešu si vlasy a nechám je volně rozpuštěné.
Na oční víčka si udělám slabé linky s ocáskem a na řasy si nanesu řasenku.
Nasadím si své černé dioptrické brýle a podívám se na sebe do zrcadla.Do malé bílé kabelky si dám peněženku, mobil a kapesníčky.
Kabelku si dám přes rameno a vyjdu z ložnice.
Sejdu schody do předsíně kde se potkám s Vojtou.
Obuji si černé lodičky.Ruku v ruce opouštíme můj byt.
... ... ... ...
Postavíme se k oknu naproti dveřím, které vedou do třídy kde bude vyhlášení maturitních výsledků.
Dveře se otevřou a třídní učitelka řekne jméno, které je v abecedě jako první.
Tak to to pokračuje až k mému jménu.„Linzy Wasson“ vysloví mé jméno.
Podívám se na Vojtu, který se na mě usměje povzbuzujícím úsměvem.
Nadechnu se a vejdu do třídy.
„Dobrý den“
„Ahoj“
„Takže slečno Wasson praktickou zkoušku jste zvládla na výbornou stejnak jako písemnou zkoušku, což už jistě víte. A teď k ústní zkoušce, kterou jste též zvládla na výbornou“
„Gratuliji, úspěšně jste dokončila střední školu“
„Děkuji“
„V pondělí se bude rozdávat vysvědčení v této třídě kolem druhé hodiny (14:00h).
„Děkuji, nashledanou“
„Ahoj“
Vyjdu ze třídy a hned se rozejdu k Vojtovi.
ČTEŠ
Anděl Tvýho světa
RomanceLinzy Wasson je plnoletá dívka, kterou její máma pošle na školu do Evropy. Nebude to její rozhodnutí, ale ona s tím nic nezmůže. Co všechno ji v Evropě potká? To neví nikdo ani ona sama. •••• „Já-já Ti to vysvětlím i když nevím, co jsem udělala"...